jakub benes Vloženo 25. Červen 2013 Vloženo 25. Červen 2013 ty furt chces poradit, ale na jednu ze zakladnich veci se nepodivas Citovat
Koty Vloženo 26. Červen 2013 Autor Vloženo 26. Červen 2013 V pondělí dorazí kamarád (automechanik) a nechám ho to zkontrolovat. Citovat
Koty Vloženo 9. Červenec 2013 Autor Vloženo 9. Červenec 2013 Aktualni zprava: problem je pravdepodobne vyresen. Chip, ktery byl v aute je pryc. Nechal jsem nahrat originalni mapy a zatim to vypada ze problem s kourivosti je fuc. Zatim budu jezdit se zakladem a uvidime co s tim dal. Zatim diky vsem za rady. Citovat
lukasz Vloženo 8. Květen 2017 Vloženo 8. Květen 2017 (editace) Zdravím a prosím o radu,mám Octavii II 1,9TDI PD 77KW, motor BJB (najeto 120.000 km) a nově prvně vyměměné rozvody. Dělal je člověk, s 20-ti letou praxí na dílně v autorizáku Škoda. Všechno nastaveno tak jak má být, vačka seřízená, kontrola diagnostikou a všechno sedí. Den na jsem jel s autem na STK a hned na emisích problém. Už při 2.500 ot/min kouřivost přes 1,6 a v předběhu přes 3,0. Technik na emisích povídal, že auto bude buď prasecky čiplý (což není možné, první majitel Škoda Auto jako předváděčka a druhý majitel jsem já), nebo že nefunguje regulace turba nebo je stále pootevřený EGR ventil. Prý je to potřeba projet s diagnostikou a nalogovat, což jsem dnes udělal.Podotýkám turbo nepíská, voda ani olej se neztrácí, vzduchový filtr vyměněný. Auto ani diagnostika žádnou chybu nehlásí.Můžete na to prosím někdo kouknout, co by mohlo být špatně? LOG přikládám. Jestli mám nalogovat ještě (tlak turba) něco, tak dodám.Mechanik má čas až za týden a rád bych to předem prověřil sám.Díky LOG-01-001-003-013.csv Editováno: 8. Květen 2017, autor: lukasz Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.