Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vím že je to tady na škodovky ale motor je stejný jen v jiném kabátě. Mám problém VW GOLF IV, 1.9 TDI, 81KW, AHF, 1999. Při prudkém zvýšení otáček u studeného motoru a asi 2x u mírně zahřátého se stalo že motor spadl zdřejmně do nouzáku. Zvýšené otáčky a velká kouřivost a auto se strašne rozklepe. Čím víc přidám tím víc se klepe a nechce pořádne jet. Zpraví se to vypnitím motoru a opětovným nastartováním. Sává se to tak 1-2x do měsíce. Diagnostika ŘJ bez závad. Nehledě na to že to má elektronicky ovládaný plyn a když na neutrál s vyšlápnutou spojkou prudce přídám, motor chcípne a pak španě chytá při dalším startu. A taky při prudké akceleraci občas fázuje, proste se přidá plyn a až po chvilce zatáhne pořádně. Můj názor je že by to mohlo být turbo a nebo snímač na klice. CO vy na to ?

  • 6 měsíců později...

Ahoj, nevím jestli není problém už vyřešený, ale podle mě se přidírají naklápěcí lopatky turba. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.