Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Vychází to cca 17 000 tis km na rok.. což mě přijde na auto s takovým motorem celkem málo... Zjistit jak je na tom serviska... A také by nebylo od věci zjistit vin a zajít s ním do autorizovaného servisu, pokud bylo auto servisováno ve Francii v autorizáku, bude v systému vidět co, jak, kdy a v kolika km  ;)

 

A samozřejmě v případě výběru pořádně projet, prověřit, zavést do servisu a nechat prohlédnou... 

ta urcite nema 68tkm ale min 268tkm

Ja taky najezdim priblizne 18.000km rocne se stejnym motorem. Stocena byt nemusi. Jen si to poradne prover. Pro jistotu na dvou mistech, jestli umis jazyk, cinkni si do servisu, kde byla servisova podle servisni knizky.

Upraveno od skodaforum20

chce to vidět naživo, ale pravděpodobně bude opravdu stočená, už jenom ten volant jak se leskne, já mám 90 tisíc a je jak nový....

Muzu se zeptat co je nerealneho na 18000km za rok? Mnoho lidi nenajede ani to a neni to duvod aby jezdili v nejakem krumplu.

Je teda fakt ze ten volant vypada opravdu dost ohmatane, nicmene 18000km/rok samo o sobe nevypovida vubec o nicem. Chce to proste videt na vlastni oci. Jestli ma najeto 80 nebo 180000km pozna kazdy.

Upraveno od mike_k

nepoznáš nic. Všechno se dá úspěšně kamuflovat. Mimochodem, já už za komančů jezdil ca. 12 000 km ročně a to jsem nikam  daleko nejezdil. Na dovolenou tak někam k rybníku.

No většinou tento motor berou lidi co to honí po dálnicích a polykají tisíce km, to je prostě fakt, ale samozřejmě vyjímky jsou jako vždy  a všude. Každopádně výrazně stočené auto se pozná na interiéru, prosezené sedačky, ohmataný volant, madla dveří atd... něco se dá zamaskovat ale jesetli máš zkušenosti s octávkama, tak podle nájezdu to člověk pozná jak by měl ten interiér vypadat...

kdo se s tím živí, tak ti vymění volant, pedály, madla dveří a klidně i tu sedačku. Ale tady se mi nelíbí trochu právě ten volant, kterej napovídá, že by to mohlo mít víc. 

No většinou tento motor berou lidi co to honí po dálnicích a polykají tisíce km, to je prostě fakt, ale samozřejmě vyjímky jsou jako vždy  a všude. Každopádně výrazně stočené auto se pozná na interiéru, prosezené sedačky, ohmataný volant, madla dveří atd... něco se dá zamaskovat ale jesetli máš zkušenosti s octávkama, tak podle nájezdu to člověk pozná jak by měl ten interiér vypadat...

 

Je to půl roku co jsem viděl stočenou oktávku z 260t na 98t. Na interiéru bys nepoznal ani prd, v kufru byl ještě origo igelit, a kromě sedadla řidiče se na žádném jiném nesedělo......stáří 3roky, auto bylo u nás na čištění a když jsem to viděl nechápal jsem. auto jak nové, ani škrábanec....

Tuhle jsem taky zkouknul, hlavne si vsimnete treti fotografie - leve zadni svetlo je predface, predek je face. Na 9te fotografii jde videt jedno svetlo s odrazkou - to leve a prave je face bez odrazky!!!

Nechápu, jak tam můžou napsat nehavarováno, když to má každý zadní světlo jiný...

Je pár indicii, jak by to šlo poznat, jestli je stočená. 68 tis.km by měla být jak funglovka.

 

1. Pokud je stočená tak o 100 tis. km, tak byly dělaný rozvody, tak se kouknout na řemen, aby měl rok výroby jako auto (+-, aby tam byl originál škoda)

2. Taky podle stavu uhlíků na alternátoru, je to 5 šroubu proměřit a je vidět kolik tam chybí materiálu.

3. Podle bordelu mezi chladičem v 68 tis. km, to tam musí být hodně čisté

4. Stav interiéru, hlavně jaký je rozdíl mezi místem řidiče a na zadních sedadlech, pokud to auto najelo 200tis.km za 4 roky a více, tak místo řidiče je v mnohem horším stavu než zadní místa, prohlídnout tapec

5. Zajet na geometrii, teď ti neřeknu co, ale na předních kolech se jeden parametr nedá seřídit, tak to je taky dobrý ukazatel opotřebení

6. Kontrola vzorku pne jestli budou původní a ve Francii nepřezouvají na zimní měl by být před smrtí, pokud jsou novější kola hloubka vzorku by měla být jak nová.

Víc mě teď nenapadá, samo sebou projet to, startování na drc (studený i teplý motor), přejezd velké nerovnosti bez vrzání, maximální rejd volantem, projet dozadu a dopředu, nikde by nemělo nic loupat atd.

Upraveno od XTomos

Šrouby na palivovém filtru by měly být netknuté, ten se mění až v 90 tis. km tuším..

Nechápu, jak tam můžou napsat nehavarováno, když to má každý zadní světlo jiný...

 

Hele, to je u bazarníků normal...nedávno jsem měl s jedním vášnivou debatu...tvrdil mi, že nepovažuje za havárii, když má někdo bouchlej nárazník nebo blatník.. :kol-146: ..podle historie se měnil nárazník, blatník a rovnala vzpěra...pak jsem narazil na inzerát auta - voňavky, kde na přímou otázku, zda to bylo havarované tvrdili že ne a podle historie byl stříkán celý bok....jsou to ksindlové a šmejdi....a takhle bych mohl pokračovat donekonečná, nekecám, rok a půl jsem to sledoval a 80% aut, co se mi líbilo mělo vždy pochybnou historii....pochybuju, že bazarníci nevědí co kupují....snaží se na přetočených bouračkách vytřískat....tohle bude něco podobnýho, nevěřím kilometrovému nájezdu....nebo je auto po velké havárce, slepenina - kdo by se chtěl zbavovat čtyřletého perfektně vybaveného auta s tak málo najetými km? Jinak opravdu vizuelně to nemusí být znát, auto může mít najeto např. 200 tisíc a může být ve výborném technickém a vizuálním stavu, ale samozřejmě s tímto nájezdem by ti podvodníci nemohli vyšroubovat cenu takhle nahoru....auto může být v pořádku, ale kupující to hodně přeplatí....raději bych si vybral něco s kompletní historií a klidně s větším nájezdem...zkusil bych jim napsat o zaslání VINka a zjistit si servisní historii...pokud nějaká bude.

Tak auto kde je bouchlej naraznik nebo blatnik ani ja nepovazuju za bourane. To by slo oznacit za bourane 90% vsech aut. To ti muze nekdo odrit na parkovisti a na budouci funkci auta to nema zadny vliv. To same se mohlo stat i s tim svetlem u tohoto auta, ktere ale jinak vypada podezrele. Kdo si da na auto kazde svetlo jine, tak asi na servis dost sral.

To světlo bych viděl jako nejmenší problém, dítě na kole a máš vymalováno!!. Podle mě na otávce nepoznám, jestli má najeto 350 nebo 150, 200, ale rozhodně poznáš, jestli má 68 nebo 268! Stočit tachometr takhle až moc dolu je moc podezřelé, to se mi moc nezdá. Prošel bych si těch pár věcí, co jsem psal (pokud by mě nechali) a pak bych těm km věřil.

Na takovémto zánovním vybaveném voze je to světlo opravdu hodně podezřelé. Náhradních dílů je dnes dostatek asi všude a nedal bych si ho tam, ani kdyby se mi válelo ve sklepě. Kdyby to bylo opačně, že by si jako jedno nové připravil, to by se dalo ještě pochopit.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.