Přejít na obsah

Autorádio - problém?


Garnett23

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, co jezdí našima českýma škodovkama,

 

mám takový problém s autorádiem a panelem mezi budíkama. Když jedu tak někdy se mi stane, že autorádio najednou samo strašně přidá hlasitost bez závislosti na zvýšení rychlosti nebo tak. To je problém číslo 1.

 

Problém číslo 2, na panelu ohledně informací o autě mezi budíky, jak je úplně ta horní část s informací ohledně přehrávané hudební stanice, tak mi někdy zčerná a někdy zase funguje normálně, prostě jak se jí kdy chce. Bohužel když mi ta část zčerná, nemůžu ovládat rádio přes volant, ale musím přímo na rádiu, což mi někdy vadí.

 

Neví někdo co s tím? Případně nesetkal se někdo s něčím podobným? Díky za radu, nenašel sem podobné téma, tak jsem založil nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá taky.

 

už jsem to tu řešil a myslel že vyřešil. Zhasínal maxidot v navaznosti na poklesu palubního napětí. Ta hlasitost mě udělala jen 2krát. Vygradovalo to tím že se mí samo zamykalo auto a vybíjelo baterku, neuspala se komfortka. Vždy to začalo u PZ dveří a postupně se zamkly dveře kromě LP, tak jsem je odpojil (PZ) a najednou vše fungovalo. Ještě dodám že auto šlo zamknout třeba až na potřetí nebo jen zhasínalo vnitřní světlo. myslel jsem si že to mohla způsobovat ŘJ dveří, ale po výměně mikrospínačev zámku PZ dveří to najednou zase začlo fungovat krásně. a fungovalo asi rok, jen ten maxidot při poklesu napětí pohasnul + nefungovalo ovladání na volantu. Ted po roce a zimě to začalo znovu, takže mám dveře zase odpojené a jezdím jen tak. Chystám se zase rozdělat PZ dveře a bud na slepo koupit tu ŘJ, nebo vyzkoušet jiný zámek (mam ještě nepojizdnou octavii) a jelikož budu měnit podlahový koberec který mi u středového tunelu odstava z důvodu minulých povodní tak, zkontroluju ještě kabelaž. Jinak už nevím. Ale myslím si že to je ta ŘJ dveří. Protože když ji připojím, nejde auto zamykat a blbne stahování oken,atd.... Víc k tomu zatím říct neumím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady máš schema zapojení toho konektoru (konektorů). Zásadně nezkoušej u těchto vodičů exprerimentovat s ukostřením nebo napojováním na +12V a to ani přes žárovku. Spíš tak nějak zkontroluj, jestli jsou všechny piny OK, jestli není třeba jen nedocvaknutý, nebo vypadlý, můžeš si třeba změřit napětí. Vycvakni ho případně z radia a několikrát zacvakni, zkus s ním třeba zahýbat, atd...

Jediné, co můžeš zkusit přeměřit a ev.napojit jsou svorky, kde je opravdu kostra nebo palubní +12

(jednou jsem narazil na špatné ukostření)

post-79770-0-88931400-1369685406_thumb.j

post-79770-0-77784900-1369685408_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SUP1, díky moc za typ, určitě to vyzkouším jak řikáš, samozřejmě žádné experimenty nehodlám dělat. Akorát mám ještě někdy jeden problém, že když vypnu motor vytáhnu klíček, tak rádio mi nezhasne a pořád běží a nejde ani ručně vypnout prostě nic. Takže musím odpojit baterii a zase připojit, aby se mi rádio vyplo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně vypínaní radia klíčkem zkontroluj na černém ISO konektoru (dle 1.obrázku svorkovnice A) pin 4 - ten vypíná a zapíná radio (+12V - zapnuto, žádné napětí - vypnuto). Pozor, k úplnému odpojení dojde na Supu až po vytažení klíčku. Stálé plus je pin 7. Tam musíš mít stabilních +12V. Kostra černý - zkus ještě dokostřit.

Všeobecně koncern (Škoda,VW,Audi) mají přehozené piny 4 a 7 (stálé a spínané plus) oproti ostatním radiím, takže vše prověř dle přiloženého schematu, ten je na Škodovky a koncern (předpokládám, že máš origo radio)

Jednou se nám taky stalo, že harakiri dělal špatně zapojený měnič CD, zkus ho případně odpojit (tím nic nezkazíš)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Nikam do škodovky nejezdi, na co cpát někomu do chřátu prachy, když je to jednoduchý:

Pokud tam máš origo radio z výroby, čili bylo tam namontováno ve škodovce, než se dalo auto do prodeje, tak by odpojení akumulátoru nemělo vadit.

Pin by se Ti měl načíst automaticky.

Pokud si jistý nejsi a potřebuješ vyměnit aku, tak si udělej jakousi zálohu na svorkách. Čili:

použij dva krokodýlky (svorky) a jakoukoli baterku 12V (může být stará a klidně i trochu vyšťavená), krokodýlky napojit na akusvorky na baterce. Demontuj starý aku, dej tam nový a zapoj akusvorky. Po celou dobu musí být záložní napětí napojené, takže napojit před odpojením aku a odpojit po zapojení aku

Jinak mínus si můžeš napojit kdekoli třeba na motoru-auto je celé ukostřené, tak Ti tam jedna svorka nebude překážet

Pokud se s tím nechceš pachtit, můžeš použít zásuvku autozapalovače, kdy si seženeš autozapalovačový konektor (mají ho i v blbým Baumarktu) a to záložní napětí si přivedeš přes autozapalovač. Tam ale pozor, musí být málo proudově zatížen, čili dělat to s vypnutými všemi spotřebiči (i vnitřní osvětlení). Pokud by dostala zapalovačová zásuvka větší produdový zámrd, praskla by pojistka a jsi bez napětí a dojde k resetu, který nechceš.

Takto se dá vyměnit aku bez problémů. Já to tak třeba dělám, mám složité nastavení radia, zesíků apod a po výměně aku by mi zase trvalo hodinu vše nastavit...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...