Přejít na obsah

problemy so startom


m.ondoestok

Doporučené příspěvky

Takže vyřešeno nemám :-(

 

Přetěsnila se palivová pumpa, protože prolínala a vypadalo že se to vyřešilo a nakonec to začlo zase dělat.
Takže jsem koupil podle rad baterku, mam ji tam první den, dneska rano jsem nastartoval, tak uvidime zítra....doufám že to tou baterkou bude :-)
 

Editováno: , autor: SuperBob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím po krátké pauze, pánové

 

takže baterka nová, přetěsněná palivová pumpa, přetěsněný vstřiky, nový žhavičky a furt na první start nestartuje.
Ovšem sem zjistil zásadní věc, auto nechce startovat když stojím z kopce.....

 

Když přijedu večer domu a týden to nechám stát do kopce, nastartuju na první brnknutí, když přijedu večer domu a za 8h odjiždím, ale stojí to z kopce, je to 10.minut dlouhého točení motoru a startovaní než to nasaje naftu...pak kdykoliv za cely den stojim rovne nebo z kopecka, nastaruju hned....Takže padá nafta....asi...

 

Nějaké tipy??? Už jsem celkem zoufalej co s tím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpadlo tlačí dobře, nastavení myslím dělal. Netěsnost potrubí dejme tomu, ale jak to najít???

Spíš mě ještě napadla varianta, nevím, vubec se v tom nevyznám, ale neni mezi čerpadlem v nádrži a pumpou nějaká zpětná klapka?
jako že kdybych stal z kopce, že se mi to z pumpy vratí zpět do nadrže?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem, že to el.palivové čerpadlo stojí od 1.700kč + práce, což je v pohodě.

 

Ale mám ještě jeden dotaz co bych chtěl vysvetlit, co je na tom čerpadle v prdeli?
čerpadlo tlačí, auto neškube při jízdě, prostě nic než to že první ranní start při stání z kopce je dlouhej než nasaje naftu....

 

Děkuji za objasnění :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po asi týdenním stání v garáži, kdy byla baterka asi 2dny na nabíječce auto nejde nastartovat. Poslední měsíc, když auto stálo venku se mi asi 3x stalo, že auto nějak divně startovalo. Jednou po nastartování vyletěl dým z výfuku, jednou nastartovalo až napodruhé. 

Nevíte čím by to mohlo být? Baterka(když otočím zapalováním před startováním, mírně pohasne světlo uvnitř auta) nebo třeba i zanesený palivový filtr? Nemám absolutně představu.

Jedná se o 1.9Tdi 96kw, r.v.2002.

Děkuji,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To pohasnutí dělají šhavící svíčky, které mají velký odběr

Tohle asi nevypadá na to palivák...

Ale zajeď na diagnostiku, ať to zrevidují a popřípadě nastavit čerpadlo vstřikovací (správný úhel)

Taky se dá přidat trochu víc nafty při startu.

Nedělal jsi na tom autě rozvody? Po rozvodech se to musí lehce doladit VAGínou...

Rovnou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startovací kabely nepomohly. Dnes potom, co jsem auto odtáhnul asi 15km na laně domů, přijel kamarád, který auto napojil na diagnostiku a žádné závady to nevypsalo. Otevřeli jsme kapotu, sundal se plastový kryt motoru, aby se zjistilo, jestli se točí vůbec řemen. Šel jsem zkusit auto nastartovat a nic, zkusil jsem ještě jednou a nakonec začínalo chytat, až chytlo. Podle mě to vypadá na výměnu palivového filtru nebo padá nafta, těžko říct. Zatím jede, tak se uvidí ráno, jestli to zase nespadne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus to taky postavit ze zvedavosti ,, z kopce,, páč já mam pretesneny vstřiky, pumpu, postelovany predvstrik, nový zhavicky, filtr taky novej a stejne kdyz stojim na rovince, chytnu na potreti, kdyz stojim do kopce, chytnu na po 20 pokus a 10 minut a kdyz stojim z kopce, chytnu na brnknutí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakubfotbal: jak píše Sup,pokud si dělal i nedělal rozvody,nech to zkontrolovat, mě něco podobného kdysi zlobilo u 2.5 TDI. Taky tyhle teploty kolem nuly, pak nové nastavení rozvodů a i když bylo 25 pod nulou auto chytalo krásně...  

 

superbob: zajímavej poznatek, ale přece při špatném startu nebudeme hledat kopec :kol-28: , zkus to pal. čerpadlo, mě teď zlobilo taky, sice u benzínu, ale sehnal jsem šucku  čínu a stálo to za ho.no, koupil jsem origo a mám klid   :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych byl taky rád, kdybych to mohl stavet na rovince  :kol-28:

Nemyslel jsem kopec jako kopec samozřejmě  :kol-48: , ale mírnej sklon, tak aby auto nestálo rovně (myslím tím třeba 5cm na delku auta) alespon tak je to u mě.

 

No já jsem pro vyměnu toho el.čerpadla a u delam to, ale furt sem se nedozvedel, co je na něm v háji, mě by to zajímalo čistě do budoucna nebo pro ostatní 

Editováno: , autor: SuperBob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SuperBob: cau draku podle toho jak jsi psal ze do kopce auto nastartuje a z kopce ne to muze byt i vadny vstrik  tohle dela kamaradovy byt sice na jinem motoru s jinym konceptem vstrikovani ale principem stejnym je ze vstrik jako takovy je vadny ( ne tesneni kolem vstriku ale vstrik samotny) ktery pres sebe dokaze odkapavat naftu protoze system zalapovani ktery na dosedacich plochach je nedokaze dostatecne uzavrit a nafta dokaze prolinat ven do valce a tim i dokaze system vyprazdnit a cerpadlo ktere je v nadrzi sice dokaze udelat dostatecny tlak ale nedokaze naftu jako takovou dostat znova celou do obehu. po vymene 2 vstriku ktere mel vadne ( po kontorle na stolici) je po problemu a auto dokaze nastartovat na brnknuti.ale je to jen navrh nerikam ze to je zakonite tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JanSuperb:

 

Ahoj, děkuji za info, ale ja to mám opačně právě, z kopce nastartuju, do kopce mam problemy.
Vstříky zkontrolovaný asi 3.měsíce zpět, když jsem dělal repas vstřiku na 3.hrnku.... a vstříky jsou OK.

 

Je to prostě v prde*i, fakt nevím co s tím, chtěl bych zkusit tu variantu vymeny cerpadla, ale zase dalsích 7.000kč jenom že to zkusim.... :-/
 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže aktuálně, v pondělí jdu na výměnu palivového čerpadla, tak uvidíme.
taky jsem se dočetl na různých forech, že je nejaky přepadový ventil u palivoveho filtru a spoustu lidí menilo O kroužky na trase hadičky vstřiky-čerpadlo.

fakt sem zvědavej co to bude, ale každopádně dám vedět, aby to pomohlo dalším....
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VYŘEŠENO

Konečně :-)
Vyměnili jsme palivové naftové čerpadlo (to v nádrži, přístup pod koberečkem v kufru za pravou zadní sedačkou)
postavili jsme to na nájezdy, aby to bylo do kopce a ráno na první brnknutí, dnes to samé, stálo do kopce, a taky na první otočení.

 

Člen MILANOSC měl pravdu.....

Takže po přetesnění vstříku, vyměne palivoveho filtru, přetesnení pumpy, nové baterky a ja nevim co jeste, tak to bylo to poslední čerapdlo :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím všetkých,

prosím o radu.

po výmene palivového filtra na škode superb 1 2,5tdi 6V už motor nenaskočil.predpokladám že bol malo zaliaty naftou. skúšal som doliať viacej nafty do filtra aj zaliať hadice naftou a nič. potom som povolil privody do vstrekovačov a skušal odvzdušniť. zatial sa mi podarilo len dvakrat vybit bateriu. viem nejako zistiť či čerpadlo tlačí naftu? lebo v priehladnej hadičke čo ide nafta k motoru je stále vzduch a ani pri odvzdušňovaní sa bublina nehýbe.

vopred ďakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NE NE NE

 

Takže mi ted Superb 2 dny stál do kopce a opet ty samé přiznaky.
Zajimave je, že po 1.dni nastartuju v pohode, před tím jsem ráno už nenastartoval a i po vymene toho cerpadla je lepší ten dlouhy start, ale stejně, zpátky na stromy......

Nějaký další tipy ?  :kol-133:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...