Přejít na obsah

Sekanie automatickej prevodovky


Tomas Ondriska

Doporučené příspěvky

Ahojte

Mam problém s prevodovkou keď je v D–ecku tak pri preradovani mierne trhá a potom pri stálej rýchlosti v zábere skáču otáčky... Neviem čo to môže byť. Olej pravdepodobne meneni nebol. Ale pri úplne kľudnej jazde po rovine ide super. A keď to prehodim do tiptroniku tak pri preradovani v zábere napr. do kopca tiež trhne ale otáčky neskacu... Neviete niekto nejakú radu? Auto má 220000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Problém vyriešený dal som vymeniť hydromenic v prevodovke v septembri. A odvtedy pokoj až na jednu vec. Posledne dva dni mi sekne prevodovka keď dám D. Ale urobí ti iba vtedy keď prídem na parkovisko po jazde. Ale keď vypnem motor a znova naštartujem tak zase ide hladko. Mne ten zvuk pripadá tak ako keby sa niečo točili a keď dám decko tak to tak zasekne. Nemôže to robiť nízka hladina oleja? Lebo vraj tam slzil olej troška.

Editováno: , autor: Tomas Ondriska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako som písal hydromenic mám nový. Takže pôjdem dat skontrolovať Olej a budem dúfať ze to bude ono. Potom napíšem ze ako to dopadlo. Ale problém je že keď vypnem motor a znova naštartujem, zaradim do D tak ani necítiť. Tak teraz neviem co si o tom mam myslieť. Robí to vždy iba po jazde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti u ustálené rychlosti lítaj otáčky je to hydroměnič v pí...bůhví co ti to dělalo za lojzu...když to máš celé od oleje...a sup chtěl asi vědět co jste zjistili u hladiny oleje.., ne že mu to napíšeš celé znova :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tomas Ondriska: cau resim taky potiz z prevodovkou ale dost lidi a i sam zacinam mit nazor ze za ty potize razeni prevodovky je motor protoze nektere udaje nejsou nastaveny ci prijimany tak jak by meli ikdyz se to tvari ze je motor bez zavad. pristi tyden me dojde nove ulozeni a ridici tryska tim budu mit vady na motoru odstranene a jsem zvedav zdali se to nejak zlepsi. ikdyz mam 2.5 problem motoru je porad stejny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus kouknout tady. Postup bude možná obdobný. Olej se kontroluje buď za studena, nebo za tepla. Takže projet asi 10km, prořadit všechny rychlosti a pak měřit hladinu. Motor by měl stále běžet. Takto jsem to dělal na Oplu. Akorát měl měrku. U supa nevím.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=176347

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...