Publikováno Červen 19, 201312 r Zdravím všechny coby nový člen. V posledních 10ti dnech se mi již 3x stalo, že mi motor samovolně zhasnul za jízdy (1,4 63kW). Vždy venku vysoké teploty, man.klima na nejvyšší výkon, pojíždění po městě, dojíždění do křižovatek apod. Po vypnutí zapalování šlo zatím vždy motor opětovně nastartovat. Po odstavení vozidla a jeho uzamčení však běží ventilátor nadále i 10 minut. Přikládám včerejší výpis závad z autorizovaného Škoda servisu. Má s těmito chybami někdo zkušenost, na co se skutečně zaměřit, aby to elektrikář Škoda servisu nehledal 3 dny. Díky za komentáře. výpis, vyhledávání závad.pdf
Červen 20, 201312 r Autor Ve vozidle od 12/2010 nasazena VARTA, black 12V 45Ah. Auto teď 2 dny stálo, dnes jsem měřil napětí, tak v klidu to ukazovalo 12,49V. Potom jsem naměřil rovných 12V na startérem zatížené baterce, po nastartování se napětí ustálilo na 14,13V u volnoběhu.
Červen 21, 201312 r Rok výroby, nájezd? Kdy byl měněnej palivovej filtr, jakej je olej v motoru? To chcípání dělá jen s klimou nebo i bez ní?
Červen 21, 201312 r Autor Rok 2008, najeto 70 tis.km, servisní prohlídka v dubnu včetně výměny oleje i filtrů, olej Castrol 5W-30. Zatím se tak stalo jen s klimou v těch aktualních vedrech, jinak nic. Možným řešením by mohlo být přehrání software, jak uvedl "ales-r" v dnešním příspěvku v podobném tématu, zkusím se na to zeptat v servisu ŠA.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.