pokernights Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 (editace) Dobrý den. Měl bych dotaz. Za jízdy se mi rozsvítila červená kontrolka oleje, která asi po 5s zhasla. Stalo se mi to jeste jednou asi po 15 km. Kontroloval jsem olej a ten byl v pořádku. Z motoru se nepařilo. Prosím moc o radu. Kde hledat příčinu? Mám octavii první generace rok výroby 1997 1.4 16V 55 kW Editováno: 3. Červenec 2013, autor: pokernights Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Tlakové čidlo by mohlo být špatné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokernights Vloženo 3. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 děkuji za informaci, nevíte náhodou za kolik se dá pořídit? a ještě se chci zeptat jestli bude lepší vůbec nejezdit z toho důvodu, aby se mi nezadřel motor. Ale po zhasnutí kontrolky jsem normalne pokracoval v jizde a vse ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Já jsem tuto závadu měl kdysi na favoritu, taky se mi to rozvítilo, pak jsem zastavil a znovu to zhaslo, na měrce olej jak má být. Normálně jsem pokračoval v jízdě. Pak asi za dva dny se to opakovalo, tak jsem to vyměnil a bylo to ok. Cena byla relativně pár korun co si vzpomínám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2013 Může to být to čidlo, nebo jen špatný kontakt na něm. U 1.8T to často dělá ucpaný sací koš v olejové vaně. Moc mi ale nesedí ta tvá motorizace - rok výroby 1997 1.4 16V 55 kW. Tyhle motory se do předfaceliftů vůbec nedávaly, až od roku asi 2001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan... ... Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Zdravim lidickove.... Bude tomu mesic co jsem si poridil z Rakouska dotazenou Octu.. Najeto bez mala 140 000 km.. Dost jsem pochyboval o vykonu ,,nakopnute" 1.4ky a vaze... Ale z prvu jsem byl nadseny.. Motor je pruznej jde pekne za plynem.. Najivne jsem si vsak myslel, ze vymenou oleju, filtru, spojky, rozvodu a vlastne vseho co clovek pri koupi ojetiny prejde a vymeni se vyvaruju pozdejsich potizi......... Ale opak je pravdou.. Po vymene mam najetych 1500km a po 150 km najetych vkuse mam stejny problem... Kazdopadne po rozsviceni kontrolky jsem auto odstavil... A nemam koule na to ho zadrit.. :-) kazdopadne bych rad podekoval za rady a tipy... Chvilku jsem si lamal hlavu a jelikoz vymena cidla tlaku nepomohla... Tak to vypada ze budou vymackane saly na klice... Ale je zvlastni ze olej ma idealni hladinu pri kazde kontrole a dno vany sice nebylo uplne azuro ale minimum necistot.. ( v porovnani s humusem, ktery na me cekal pri vymene)... Mno kazdopadne neni slozite najit hezky vypadajici ojetou karu za dobre penize.... Ale horsi je pak prichazet na to ze neni v takove kondici v jake by mela byt...... Jeste jednou dekuji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 19. leden 2018 Sdílet Vloženo 19. leden 2018 To je klasický problém 1,4 řek: http://servisdecin.cz/golf-4-1-4-16v-vymena-rozvodu-hydraulickych-zdvihatek-ventilu-a-oleje/ Jak se ti ořeje olej a rozstříká po všech čertech tak chybí. Pak to svítí, ale při měření je ho tam dost ( je naředěnej benzínem ). Otevřít hlavu a kontrolo, nic jiného není řešením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.