Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Lepší benzín je poznat u chipu jak pise Ozi,vetsinou se upravi řj na 100 oktan a když tam nalejes něco horšího tak to ztrácí koniky:(. Jinak dneska jsem byl na technicky a folie prošli:-)

Vloženo

je to tak, jak sem nalil horší naftu do té čiplé nafty, tak to bylo fakt hodně znát. pak sem tam nalil aspon do obyč nafty aditiva a už to bylo opět lepší...

Vloženo (editace)

no clinte taky mě to necuká když tomu naložím :D ale jak prostě za 2 dojíždím křižovatku apod, tak to divně pro cukne, no řešit se mě to nechce, protože bych zase neměl použitelné auto. je to fakt mini cuknutí, jestli nějaký poslední SW v řídící jednotce kvůli emisím fakt netuším.

jinak mě včera přišli ledky a zatím to chybu nehlásí ani sporadicky jako předchozí model, tak uvidíme. prodejce říkal že v O2 FL si nikdo nestěžoval, že jenom u CC.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

ok zkusím až pojedu, pod 1500 otáček to nedávám, to už mě přijde mega prasárna. vím že se tady arlo kochal že stím jeho starším motorem jezdí na 5 60 nebo jak

 

ozi to není ani dojíždění, jako že popojiždíš v koloně atd.

 

možná někde v té ledce přímo odpor, co já vím. ale jinde ne.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

respektive když jsem vytočil trošku jedničku po parkovišti lehce na 3k rpm, tak to taky divně pocukává, asi vlastnost protože tuším že to dělá i 1.6 stará.

Vloženo

v kolone me cuka dvojka skoro porad, protoze udrzet ten vykon nejak rozumne nohou je hodne tezky, staci lehce stlacit plyn a letis, ale kdyz povolis, tak to s tebou skubne - jednicka to same

 

posli nejaky link na ty ledky, kouknu na to, dik.

Vloženo

no jako dela, ale je to proste tim, ze neudrzim stejnou polohu na plynu - a tim jsem si u sebe jistej - jinak me to neskube

 

zkus si zapnout logovani pres vcds na stlaceni plynu a uvidis, ze to bude souviset ;)

Vloženo

však to je klidně možné, že je problém u mě, tomu se nebráním, ono když jezdíš většinou s ropáky a pak máš začít jezdit s TSI, tak malá změna to první den byla.

ok zapnu, tady by to mělo jít v meansures blocks, u mého byvalého ropáka si ty parametry musel mačkat po jednom :)

Vloženo

Zobrazení tlaku turba v octavii I. Na sběrnici se pověsí krabička a potom se na palubním počítači ukazuje 6 hodnot z řídící jednotky. Kolega to má již několik roků. Náklady cca 1 000 Kč. Nebo pomocí programu Torque Pro bezdrátově. Zde jsou náklady cca 200 Kč za jednotku do OBD II a sehnání programu do telefonu ( Torque Pro 88 Kč).

Zobrazení na palubním počítači octavie I

 

Tlak turba :-)

Vloženo

Ok Kokto, vyzkoušej to, abych pak nevyhodil zbytečně prachy oknem ;)  Máš moje svolení k testování.

 

Dneska jsem zkoušel tu dvojku a fakt mi nepřijde, že by to nějak cukalo, možná se ti fakt jenom klepe haxna na plynu rozrušením z toho výkonu ;)

Vloženo (editace)

ty wole co sem si to koupil. jel sem na návštěvu za známým super mechanikem(tento člověk vám je i schopen udělat generálku na motoru, nevyhodí vás tak že si kupte jiny auto apod jako ostatní lampy..

tak říkám, pojed se mnou, něco mě tam vrčí v určitý rychlosti. logicky ti neřeknu jaký to je kolo, ale na 99% nějaké ložisko, uvidím až vyměním zimáky, zkusím protočit kola jestli to bude slyšet jinak než ostatní achjo... at žije záruka

Spidermene tys měnil ložisko na záruku ne?

 

jinak ledky mě zatím nesvítí chybu, takže asi zatím ok ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

ježiši majra, dyt to je auto z MB, s tím jezdil nějaky zaměstnanec škody.... a je to přes 3 roky v záruce...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

a co jako? ty máš taky plečku z MB ;) mě to to zas tak netrápí, hodím jim to tam at tam s tím dělají co chtěj a at mě něco pučej, už přestávám mít na auta fakt náladu :D

 

spidermana tys řešil ložisko ne?

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no dělá mě to taky kolem těch 50km/h jako tobě, tak asi to je jasné... no hodím zimáky co nejdříve a pak budu vidět v čem je problém...
akorát z 17 na 15", no to bude hnus :D 

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...