kokta7 Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 něco pro klinta, ať můžeš lépe vyblikávat kie nekupuj novej vrak a vylepši tenhle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Husty. Akorad ten PP je jak Japonska kalkulacka pred 10ti lety :'> Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 furt lepší mít pod kapotou výkon než výbavu s el. píčovinami a mít 1.6 TDI a říkat, jak si krásně jezdím za pár litrů, když sem vyhodil desetisíce za výbavu, hold v autě je důležité mít elektriku, ale vykon jde stranou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 (editace) Jojo, motor je základ. Já kdybych nekoupil RSo, tak zase půjdu do 1,8 TSI. Udělal jsem si configuraci a vychází na nějakých 660tis, po slevě bych se na svých 600 dostal....A barvu...asi zase silver metla. Jsem s ní naprosto spokojenej. CarCard_51075683.pdf V podstatě víc nepotřebuju. Editováno: 24. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 a proč chceš vůbec měnit do 3 let auto? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 (editace) Kdo říká letos, plán je příští rok a to mu bude skoro 5 let a najeto 130tis. To už by mohla bejt O3 trochu vychytaná myslim. Editováno: 24. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 (editace) 130 tisíc je prd...já nevím, kupovat furt ty nové herky.. zase člověk na tom prodělá mění, když staré nějak funguje... třeba kdo se zbavuje starých T4 a kupuje nové trandáky, tak je blázen.... tak vychytaný to nebude nikdy, ložisková aféra se prodlužuje například od octavie 1, nevím jak je to u O3.... Editováno: 24. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 (editace) Pravda. Nejdulezitejsi vybava je motor. Trochu jsem si musel rypnout. Zase nekomu 1,6 TDI staci. Ne kazdy je zavodnik a kazdy preferuje neco jineho. Nekdo ekonomiku provozu nekdo nejaky ten vykon navic. Me treba 1,2 TSI (77kw) docela staci, s Rapidem to nema praci. Sice 1,4 by byla echtovni delat se do R v manualu, ale to se nedela a casem treba po chipovane kofole dostanu nemoc zvanou koktovina a necham chipnout a budu tam mit hned vykon 1,4ky ovsem v manualu a to uz si budu zpivat jako Luckav Vondrackova " At je jak vitr ....." Editováno: 24. Únor 2014, autor: Petrrr 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Jen kdyby ses svezl v Koktově 1.8, by ti ta 1.2 potom připadala cestou domů, že má ucpanej vejfuk a nejede... Jo já to vidím sám, napřed 52kW, potom 77kW, pak 103kW a po chipu 130kW to už si myslim je výkon, který je dnaska tak na úrovni, protože nejde o rychlost, ale o to, že nějakej blbeček s kdejakou 1.9 TDi se vleče, člověk ho chce předjet a on zrychlí a těch 1.9 TDi dneska jezdí asi nejvíc (ono i 1.6 TDi nebo 1.4 TSi zadělá potíže, když někdo chce dělat ze sebe magora)... Takže 130kW je pro mě minimum... Taky trpim, když sednu do firemních 1.9 TDi, nebo 1.2 TSi... Ale je pravda, že spustě lidí to naprosto stačí a když přijedou za auto co jede 75km/hod, tak jedou za nim jak ovce a to je většina řidičů mi připadá... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Stringo: Samozřejmě nesmíš sedat do výkonějších aut, to je pak člověk smutnej. Zase mám doma lék v Podobě R Thálie a ta Tě vyléčí během 5min. projížďky, že si pak člověk myslí, že má raketu. Před tím jsem měl O1 , 66kw chipovanou na 81 kw a dynamika bych řekl je shodná a do 100km/h možná u R ještě lepší, rozdíl je až v pružném zrychlení při vyšších rychlostech bych řekl. 130kw už je samozřejmě slušný výkon a že pak trpíš v jiných vozech je mi úplně jasné. Zase musíš příhlédnout do jakého vozu určitej výkon dáš, jestli do těžkého superbu a nebo lehké fábie když to přeženu. U jednoho auta ten samý výkon může být málo u druhého hodně. I když je zajímaví že Rapid 1,2TSi 77kw má shodné papírové údaje (zrychlení, max. rychlost ) jako O3 1,2TSI 77kw, hold inovovaný motor s 16V technikou bez řetízku. 75km/h no problemo předjed, podřadím za 4, když je potřeba za 3 a předjetí je dílem okamžiku i s 1,2TSi, hold max. krouťáku již od 1500 ot/min. až do 4000. A hlavně to ticho při běžné jízdě (motor slyšíš jen když chceš oproti TDI). Ale vím, že si plácám játra a s tvým se to nedá srovnávat, jen prostě bych neřekl, že je to úplný šnek s kterým by bylo nebezpečné jezdit. Editováno: 25. Únor 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) To samozřejmě máš ve všem pravdu, jen jsem reagoval na to, že jsi psal, že Ti 77kW stačí a měl jsi tam to video, tak jsem si říkal, že na závodění 77kW je fakt málo. ALe ono je důležité taky kde jezdíš, třeba na Moravě když jsem byl půl roku, tam jsou lidi fakt ohleduplný, nikdo nezrychluje, netroubí, pouští se navzájem a tam by mi asi ani nepřišlo že jezdim třeba v 1.2TSi a že to je slabé, pak ale člověk přijede na západ Čech a hotovo, všichni Alonsové a pako vedle paka... Jinak s těma váhama je to samozřejmě pravda, kamarád se chlubil, jak má jeho táta Mitsubishi Pajero s 204kW a že mě dá... no prostě kluk si asi neuvědomil, že já mam 1600kg a on 2600kg a valivej odpor těch mega gum taky hodně dělá, takže asi tak no... Stejně tak jako když si myslel že moje motorka když má 78kW, tak že mě kde kdo předjede, trvalo mi asi týden, než jsem ho přesvědčil, že se nemůže dívat jen na kW, ale taky na váhu, převody a dynamiku auta, potažmo motorky, kde se to absolutně s autem srovnat nedá když má motorka několikanásobně víc koní na kg oproti autu... Jinak já zase nemůžu absolutně srovnávat třeba s chipnutým RSem nebo silnějšími auty, to je jasné, oni zase nemůžou srovnávat RS Audiny, nebo AMG mergli apod... Ale tak si říkam, že na dnešní poměry je těch 130kw asi tak nějak docela potřeba aby měl člověk dostatečnou rezervu v krizovkách. Editováno: 25. Únor 2014, autor: Stringo 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 máš ještě petře původní ložiska? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 To je vtip? Samozřejmě. 21tis km. U O1 my odešla ve 150tis. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) tak pawouk už měnil taky na záruku, já taky (začlo mě to dělat hned po koupi), bratránkovi teď měnili na O2 taky v 38000km, matce umřelo ložisko taky,ale po 7 letech jediný... u předchozí O1, to snad bylo 5 ložisek za tu dobu... kamarádovi matce na O1(kupovala ji při 160 000km) už umřeli dvě... Editováno: 25. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 tak to je masakr ložisek motorovou pilou. To jsem netušil, že to odchází jako ložiska made in china. kam ten svět spěje . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 crash test O3: http://policejnidenik.cz/2014/02/foto-u-nehody-5-vozidel-zasahoval-na-dalnici-d1-vrtulnik-lzs/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 já během 5ti let měnil 2 ložiska a k tomu i ABS senzory, protože je zkurvil ten ABS disk... Taky raketa. Jen mě zarazilo, že nejsou hlídané zadní destičky, jako na předku,...nechápu proč... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Kolega menil loziska pri 14.000km O2 FL r.v. 12, ted ma cca 30.000km a ceka ho dalsi... Na druhou stranu, take se blizim ke 30.000km a zatim vse OK. Editováno: 25. Únor 2014, autor: skodaforum20 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 nevím jak je to u před fl, ale u FL podle mě nejsou hlídané destičky, protože je to vyplé v budíkách, superb 2 to tam má zaplé!!! škodaforum tak alespoň něco ,já už měnil i ložisko jinak jak se vždy zklopí pravé zrcátko ři couvání, tak ten mechanismus dělá krásné zvuky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Mluvíš o zadních destičkách předpokládám. U předFL nejsou natažené kable dozadu, takže tam to ani nejde, muselo by se to tam dotahat a nevim jestli jsou stejné destičky vpředu i vzadu, jestli by šly použít ty s hlídáním na zadek ze předu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) ne o předních!!! Facelift OCT2 dle mého nemá hlídání destiček(jak sem psal, superb to má zaplé v budíkách, když to zapnu u oktavie, tak to začne hlásit chybu at zkontroluji destičky), i když to je asi k ničemu.... Editováno: 25. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 To jako že FL neukazuje ani opotřebení na předních destičkách??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 ne! když to aktivuji přes diagnostiku, tak mě to ihned začne hlásit že si mam zkontrolovat destičky, dělalo mě to i na předchozí oktě ročník 2011. když aktivuješ třeba hlídání hladiny u ostřikovačů a nemáš tam senzor, tak to opět hlásí že máš dolejt kapalinu.... takže u O2 FL fakt asi není.... u superbu II je tahle volba zaplá a u scoutu před FL si nejsem jist, ale nevím o tom že by tam vedl kabel k destičkám... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Tak i na tomhle se začalo šetřit... A výbavou to být nemůže když máš L&K, takže opravdu co funguje musí dokurvit... A já tu řeším zadní Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 škodaforum má TDI DSG a má 61Ah baterku, já mám TSI a mám 72ah baterku, tomu taky moc nerozumím, bufíka nemám.... jojo třeba pravé zrcátko bez stmívání, fakt vše dokurvili.... tak když mrkneš na destičku okem při přehazování kol, tak uděláš asi daleko lépe.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky