Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

furt lepší mít pod kapotou výkon než výbavu s el. píčovinami a mít 1.6 TDI a říkat, jak si krásně jezdím za pár litrů, když sem vyhodil desetisíce za výbavu, hold v autě je důležité mít elektriku, ale vykon jde stranou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, motor je základ. Já kdybych nekoupil RSo, tak zase půjdu do 1,8 TSI. Udělal jsem si configuraci a vychází na nějakých 660tis, po slevě bych se na svých 600 dostal....A barvu...asi zase silver metla. Jsem s ní naprosto spokojenej.

 

CarCard_51075683.pdf

 

V podstatě víc nepotřebuju.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

130 tisíc je prd...já nevím, kupovat furt ty nové herky.. zase člověk na tom prodělá mění, když staré nějak funguje... třeba kdo se zbavuje starých T4 a kupuje nové trandáky, tak je blázen....

tak vychytaný to nebude nikdy, ložisková aféra se prodlužuje například od octavie 1, nevím jak je to u O3....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda. Nejdulezitejsi vybava je motor. Trochu jsem si musel rypnout. Zase nekomu 1,6 TDI staci. Ne kazdy je zavodnik a kazdy preferuje neco jineho. Nekdo ekonomiku provozu nekdo nejaky ten vykon navic. Me treba 1,2 TSI (77kw) docela staci, s Rapidem to nema praci. Sice 1,4 by byla echtovni delat se do R v manualu, ale to se nedela a casem treba po chipovane kofole dostanu nemoc zvanou koktovina a necham chipnout a budu tam mit hned vykon 1,4ky ovsem v manualu a to uz si budu zpivat jako Luckav Vondrackova " At je jak vitr ....."

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen kdyby ses svezl v Koktově 1.8, by ti ta 1.2 potom připadala cestou domů, že má ucpanej vejfuk a nejede... Jo já to vidím sám, napřed 52kW, potom 77kW, pak 103kW a po chipu 130kW to už si myslim je výkon, který je dnaska tak na úrovni, protože nejde o rychlost, ale o to, že nějakej blbeček s kdejakou 1.9 TDi se vleče, člověk ho chce předjet a on zrychlí a těch 1.9 TDi dneska jezdí asi nejvíc (ono i 1.6 TDi nebo 1.4 TSi zadělá potíže, když někdo chce dělat ze sebe magora)... Takže 130kW je pro mě minimum...

 

Taky trpim, když sednu do firemních 1.9 TDi, nebo 1.2 TSi... Ale je pravda, že spustě lidí to naprosto stačí a když přijedou za auto co jede 75km/hod, tak jedou za nim jak ovce a to je většina řidičů mi připadá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: Samozřejmě nesmíš sedat do výkonějších aut, to je pak člověk smutnej. Zase mám doma lék v Podobě R Thálie a ta Tě vyléčí během 5min. projížďky, že si pak člověk myslí, že má raketu. Před tím jsem měl O1 , 66kw chipovanou na 81 kw a dynamika bych řekl je shodná a do 100km/h možná u R ještě lepší, rozdíl je až v pružném zrychlení při vyšších rychlostech bych řekl. 130kw už je samozřejmě slušný výkon a že pak trpíš v jiných vozech je mi úplně jasné. Zase musíš příhlédnout do jakého vozu určitej výkon dáš, jestli do těžkého superbu a nebo lehké fábie když to přeženu. U jednoho auta ten samý výkon může být málo u druhého hodně. I když je zajímaví že Rapid 1,2TSi 77kw má shodné papírové údaje (zrychlení, max. rychlost ) jako O3 1,2TSI 77kw, hold inovovaný motor s 16V technikou bez řetízku.

75km/h no problemo předjed, podřadím za 4, když je potřeba za 3 a předjetí je dílem okamžiku i s 1,2TSi, hold max. krouťáku již od 1500 ot/min. až do 4000. A hlavně to ticho při běžné jízdě (motor slyšíš jen když chceš oproti TDI). Ale vím, že si plácám játra a s tvým se to nedá srovnávat, jen prostě bych neřekl, že je to úplný šnek s kterým by bylo nebezpečné jezdit.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To samozřejmě máš ve všem pravdu, jen jsem reagoval na to, že jsi psal, že Ti 77kW stačí a měl jsi tam to video, tak jsem si říkal, že na závodění 77kW je fakt málo. ALe ono je důležité taky kde jezdíš, třeba na Moravě když jsem byl půl roku, tam jsou lidi fakt ohleduplný, nikdo nezrychluje, netroubí, pouští se navzájem a tam by mi asi ani nepřišlo že jezdim třeba v 1.2TSi a že to je slabé, pak ale člověk přijede na západ Čech a hotovo, všichni Alonsové a pako vedle paka... Jinak s těma váhama je to samozřejmě pravda, kamarád se chlubil, jak má jeho táta Mitsubishi Pajero s 204kW a že mě dá...  no prostě kluk si asi neuvědomil, že já mam 1600kg a on 2600kg a valivej odpor těch mega gum taky hodně dělá, takže asi tak no...

 

Stejně tak jako když si myslel že moje motorka když má 78kW, tak že mě kde kdo předjede, trvalo mi asi týden, než jsem ho přesvědčil, že se nemůže dívat jen na kW, ale taky na váhu, převody a dynamiku auta, potažmo motorky, kde se to absolutně s autem srovnat nedá když má motorka několikanásobně víc koní na kg oproti autu...

 

Jinak já zase nemůžu absolutně srovnávat třeba s chipnutým RSem nebo silnějšími auty, to je jasné, oni zase nemůžou srovnávat RS Audiny, nebo AMG mergli apod... Ale tak si říkam, že na dnešní poměry je těch 130kw asi tak nějak docela potřeba aby měl člověk dostatečnou rezervu v krizovkách.

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pawouk už měnil taky na záruku, já taky (začlo mě to dělat hned po koupi), bratránkovi teď měnili na O2 taky v 38000km, matce umřelo ložisko taky,ale po 7 letech jediný...

u předchozí O1, to snad bylo 5 ložisek za tu dobu... kamarádovi matce na O1(kupovala ji při 160 000km) už umřeli dvě...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím jak je to u před fl, ale u FL podle mě nejsou hlídané destičky, protože je to vyplé v budíkách, superb 2 to tam má zaplé!!!

 

škodaforum tak alespoň něco ,já už měnil i ložisko :) jinak jak se vždy zklopí pravé zrcátko ři couvání, tak ten mechanismus dělá krásné zvuky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mluvíš o zadních destičkách předpokládám. U předFL nejsou natažené kable dozadu, takže tam to ani nejde, muselo by se to tam dotahat a nevim jestli jsou stejné destičky vpředu i vzadu, jestli by šly použít ty s hlídáním na zadek ze předu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne o předních!!! Facelift OCT2 dle mého nemá hlídání destiček(jak sem psal, superb to má zaplé v budíkách, když to zapnu u oktavie, tak to začne hlásit chybu at zkontroluji destičky), i když to je asi k ničemu....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne! když to aktivuji přes diagnostiku, tak mě to ihned začne hlásit že si mam zkontrolovat destičky, dělalo mě to i na předchozí oktě ročník 2011. když aktivuješ třeba hlídání hladiny u ostřikovačů a nemáš tam senzor, tak to opět hlásí že máš dolejt kapalinu.... takže u O2 FL fakt asi není.... u superbu II je tahle volba zaplá a u scoutu před FL si nejsem jist, ale nevím o tom že by tam vedl kabel k destičkám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škodaforum má TDI DSG a má 61Ah baterku, já mám TSI a mám 72ah baterku, tomu taky moc nerozumím, bufíka nemám.... jojo třeba pravé zrcátko bez stmívání, fakt vše dokurvili....

tak když mrkneš na destičku okem při přehazování kol, tak uděláš asi daleko lépe....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...