Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

moje portfolio značně navýšila výměna DSG, ze který trochu unikal olej. Oni to neopravujou, ale mění. Takže mám v 50 t. novou DSG a v 70 t. nový turbo. DPF mi moc neunguje, takže se nezanáší a buď tak vydrží hodně dlouho nebo se ještě naseru a rádi mi ho při současným jejich průseru s omluvou vymění za novej.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole to je neskutečné. No já už mám po záruce. A taky si příště koupíš svojí oblíbenou značku (VW) jako Clint ( Škoda) jsou to zaručeně spolehlivá auta, tedy spolehlivě s nimi půjdeš v záruce do servisu řešit mnoho věcí  :kol-98: DAS AUTO = DAS PROBLEM ( a ne jen díky emisím) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty nekecej, nářez, seš tu jednou za uherák a takové chuťovky, musíš chodit častěji. Vždyť už to turbo jednou měněný máš ne? Tedy jedeš v režimu kulancí jo? Tak já po záruce už nic neřešil sakra, taky by se nové turbo hodilo. :-)  Jen řadička ošoupaná jak po 100tis km, ale to ani nestojí za řeč. Ty jsi hold profík, to se pozná. Já budu muset tomu autu něco udělat abych mohl být taky ve svém živlu zase a něco řešit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole to je neskutečné. No já už mám po záruce. A taky si příště koupíš svojí oblíbenou značku (VW) jako Clint ( Škoda) jsou to zaručeně spolehlivá auta, tedy spolehlivě s nimi půjdeš v záruce do servisu řešit mnoho věcí  :kol-98: DAS AUTO = DAS PROBLEM ( a ne jen díky emisím) 

Nevím jak ti to mám vysvětlit už , to jsi fakt tak natvrdlej???

 

Pochop konečně že NENÍ co koupit, všechno je na stejno. Musel bys asi investovat o hodně větší peníze, abys dostal lepší kvalitu a i tak je to otázka. I když koupíš jinou značku, reklamacím se prostě nevyhneš. Tak co tu furt řešíš? Je to stejné jako jinde a mnohdy jinde i horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, já mám ještě pořád první turbo, to byl asi někdo jinej. Ale třeba to doženu ještě. Ta kulance není úplně blbej nástroj. Oni berou hlavní zřetel na to, že k nim stále jezdíš. A to já dělám. Rád (nerad) a často. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-26:  :kol-26:  :kol-26: jsou tady na mě všichni zlí, asi sem taky přestanu chodit. To je hrubiánství až hrůza  :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:

Jirko, citace Tvého předchozího příspěvku " Takže mám v 50 t. novou DSG a v 70 t. nový turbo" z toho se dá lehce odvodit, že to turbo už tam nové máš, tys to asi ovšem myslel jako že te´d máš najeto 70tis a te´d tam to turbo budeš mít. což z kontextu úplně neplyne.

No, nikdy jsem nikomu ani Clintovi nepřál a nepřeji s autem nic zlého. Když si ale přečtu co Jiří psal za své zkušenosti u v podstatě prémiovější (a určitě i dražšší) značky než je škoda co už si vše zažil, je to pro mě překvapení a naše drobné závady jsou oproti tomu nicotné, ano Clinte, mám na mysli i Tvoje závady a ač si nedělám iluze o ostatních automobilkách, neznám nikoho kdo musel měnit takové zásadní komponenty jako turbo, DSG a nejspíš i DPF vše za 2,5roku a 70tis km. A to je hodně k pláči a můžeš si Clinte psát co chceš, tohle totiž v mých očích už opravdu není normální. Překvapením ovšem je ta kulance, která docela funguje ač jsem v to nevěřil. Tedy ještě asi prodloužím o rok návštěvy v AS i když už jsem nechtěl, ale pokud je to tak, tak by se to ještě mohlo vyplatit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám teď 70 t. a auto je v servisu mimo jiné na výměnu turba. Já to nechtěl, ale nebráním se. Prý tam je vůle. Šahal jsem na to taky, no nevím, když to říkaj....  Kulance ale funguje. Je to ale taky díky tomu, řekl bych, že si mi tam jako klienta považujou. Už jsem jim tam nechal (byť hlavně prostřednictvím pojišťoven) pěkných pár set tisíc (bezmála půl mega). To už jsem trochu VIP, ne ? Ale fakt jen trochu :kol-48:  

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

350 koní je sice zábavných, ale je třeba brát v potaz ty provozní náklady. Kamarád z klubu VW si vedle Varianta pořídil Široko R, nechal ho načipovat na 315 koní a je z něj nadšenej. Jako jo, ale to musíš mít fakt jako druhý auto. Na normální každodenní ježdění to nepřipadá v úvahu. Mě se to taky líbí a uvažoval jsem, že prodám manželce C4 a koupím něco takovýho. Ale na co ? CC jí do města nedám a v tom Šíru by se zabila na první křižovatce.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty tuneluješ pojišťovny jo?  :kol-98: Clint je taky VON, před ním vždy rozvinou červenej koberec když přijede a automaticky má kafíčko s mlékem + tatranku k tomu a asistentku k ruce při administrativních formalitách. Když měl ovšem auto po 4 letech a 100tis motor v prdeli, tak se na něj vysrali. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemohu souhlasit. Mám spravovanou pravou stranu auta a po ,5ti letech je na tom lépe, jak původní levá strana... Takže jak píšu, záleží jak to kdo opraví...

Tak me to po 2 letech orezlo. Pravda, bylo to ve Skodovce za 30tis. Od ty doby se snazim tem umelcum s certifikatem od Skody vyhejbat. Co jsem pak nechaval delat u nezavislych, tak bylo za polovic a 3 roky to drzelo, pak sla.

Zdar, kde se pořád flákáš, jsem myslel, že mě pozveš na vinobraní a nic. :-)

Jinak ten problém se týká motorů EU5, ty už máš s Clintem v autě EU6.

Clint ma stale eu5, kde by vzal eu6! To by jezdil o litr vejs, kdyz nema mocovinu u nadrze.

zdar hoši, tak ako sa tu stále mate ? Řeknu vám pro pobavení, co mi na mojem Das Auto za 2,5 roku všechno měnili. 1) potah sedadla, 2) DSG, 3) boční lišty, 4) vlnovec vedení zpětných spalin, 5) turbo, 6) sondu G 235 a možná jsem ještě něco zapomněl. Suma sumárum za 170 t. peněz českých. Teď platím tu sondu za 3 litry, jinak díky nezměrné laskavosti importéra a záruční doby si to VW uhradilo za svý. A to se jim přece vyplatí !!! Počítám, že ve hře je ještě DPF, ale na něj ještě zatím nedošlo. Jen to je dlouhodobě připravený. To by bylo, abych to tak na dvě kila nedoklepal !

Peknej seznam, a me porad rikaj ze ja jsem reklamista. Je ale fakt zvlastni, ze radi menej. Me se v zaruce nepodivali ani na sterace! Kam jezdis do servisu?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stát se může ledacos, turbo může odejít v benzíňáku, zrovna tak v naftě. To se týká i vstřiků apod.

 

Jediné, co v benzínu zatím odejít nemůže je DPF :)  Ale všeho do času, už se chystají i do benzínů....

 

Petrrr píše, že se a mě vysrali s tím předchozím motorem. Ono to není tak zdaleka pravda. Kulance tam byla, ale určitě bych do toho zahučel i za své drahocenné penízky tvrdě vydělané. Jenže tam nebylo jen u toho oleje, ačkoliv to byla největší závada, byla tam jakási netěsnost převodovky, prolínající vodní pumpa (ta už měla nárok) a stále první rozvodová sada, která si už díky najetým km začínala říkat o preventivní výměnu ;) A to jsem neřešil jako Motos ten odlučovač oleje, mastnou hadici od turba jsem měl rovněž....bůh ví, co by mě čekalo. To jsou věci, o kterých jsem věděl a to ještě mohly přijít věci, které se chystaly a všechno za mé drahocenné penízky, žluťásky....pač auto bylo po záruce. Teď je mi to fuk, auto v záruce, tak mě to stojí akorát čas.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano bylo, stav vozu odpovídal počtu najetých km :D

 

Na olej mám ještě v ruce zprávu z autorizáku, pořízenou těsně před prodejem o váhové zkoušce oleje - výsledek vyhovuje, spotřeba oleje odpovídá danému motoru.

 

Rozvody nevykazovaly ztrátu kvality, nic nechrastilo, hovořil jsem o prevenci. Podle ŠA jsou přece doživotní ;)

 

Pumpa měla nárok na výměnu, podle počtu km, v těchto km se běžně vyměnuje s rozvody.

 

No a únik oleje - nic z auta nekapalo :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radisy, neznamená, že když to nemám já, že mě se to stát nemůže, že mě to nesere, když to odejde někomu jinému, já jsem kolegiální a sere mě to třeba už jen z principu.

Clinte jo, když to šlo, tak si asi nakonec udělal dobře. jen je škoda těch peněz co si nasypal do AS za jejich kvalitní služby s kvalitně drahým olejem třeba, když ti to pak v ničem nepomohlo. no když mluvíš o žluťáscích, sice jsem to nepočítal, ale prodejem a následnou koupí nového si možná prodělal stejné množství žluťásků, ale zase máš nové auto, snad spolehlivější do budoucna.

Co říkáte na toto, mně se docela líbí. U Subaru to většinou funguje tak, že bu´d se ti prostě líbí a nebo nelíbí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tím olejem, to jsem bral kvůli možným problémům s rozvody, které jako jediné nenastaly (naopak všechno ostatní nastalo)   :D :D

 

každopádně, už si olej kupuji vlastní a nenechám jim (autorizáku) za olej ani korunu :)

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stát se může ledacos, turbo může odejít v benzíňáku, zrovna tak v naftě. To se týká i vstřiků apod.

Jediné, co v benzínu zatím odejít nemůže je DPF :) Ale všeho do času, už se chystají i do benzínů....

Petrrr píše, že se a mě vysrali s tím předchozím motorem. Ono to není tak zdaleka pravda. Kulance tam byla, ale určitě bych do toho zahučel i za své drahocenné penízky tvrdě vydělané. Jenže tam nebylo jen u toho oleje, ačkoliv to byla největší závada, byla tam jakási netěsnost převodovky, prolínající vodní pumpa (ta už měla nárok) a stále první rozvodová sada, která si už díky najetým km začínala říkat o preventivní výměnu ;) A to jsem neřešil jako Motos ten odlučovač oleje, mastnou hadici od turba jsem měl rovněž....bůh ví, co by mě čekalo. To jsou věci, o kterých jsem věděl a to ještě mohly přijít věci, které se chystaly a všechno za mé drahocenné penízky, žluťásky....pač auto bylo po záruce. Teď je mi to fuk, auto v záruce, tak mě to stojí akorát čas.

Tys vlastne vrak neprodal, tomu cos prodal se rika srot :D.

Radisy, neznamená, že když to nemám já, že mě se to stát nemůže, že mě to nesere, když to odejde někomu jinému, já jsem kolegiální a sere mě to třeba už jen z principu.

Clinte jo, když to šlo, tak si asi nakonec udělal dobře. jen je škoda těch peněz co si nasypal do AS za jejich kvalitní služby s kvalitně drahým olejem třeba, když ti to pak v ničem nepomohlo. no když mluvíš o žluťáscích, sice jsem to nepočítal, ale prodejem a následnou koupí nového si možná prodělal stejné množství žluťásků, ale zase máš nové auto, snad spolehlivější do budoucna.

Co říkáte na toto, mně se docela líbí. U Subaru to většinou funguje tak, že bu´d se ti prostě líbí a nebo nelíbí.

Kup si F3, ta je dokonala, pak uz te bude srat jen drahej benzin.

Dneska jsem ji sel vratil a chtel jsem F2 1.2TSi, vycoudili se mnou, pry mi F3 natankujou, tak ten motor neporovnam in flagranti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A prodejem do AAA Clint uzavrel obchodni smlouvu (ma jine naroky nez obcanska a pro AAA je výhodnější - takze neplati nic z toho co psal Stringo o klamani - tedy pokud to tam acka nemaj) a AAA auto nasledne prodali tez podle obchodni smlouvy, cili ani po AAA nelze vymahat skryte zavady. Tedy pokud si to acka do smlouvy nedali - tzv jste se na tom nedohodli. To je ten hlavni duvod, proc se s vama u acek pak dal uz nebavi ani hlidaci pes s posranou prdeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...