Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jo včera u té mé spotřeby při cestě k Rolbařovi těch 300km za 5,5 jem zapomněl dodat, že se zaplou klimou nonstop. Tedy mně by se 1,6TDI - 77kw v Rapidu dražší o 70tis rozhodně nevyplatila, o kolik bych jezdil méně o litr? Jezdím dlouhodobě kolem 6ti, jezdil bych kolem 5, by se mi investice vrátila za 150 let dávno po tom co ani jedno ani druhé jezdit nebude. 

  • Autor

Zrovna jsem se chtěl na ten LCD Radiuse zeptat, co je to za model, že ve Felicii měl otec jen o chlup lepší :-)

Vsak rikam, dokud byla nafta levnejsi o 4Kc oproti benu a clovek najel nejmene 15tis ročně, tak se rozdil v porizovaci cene auta rozumne vrátil i za cenu vyssich ostatnich nakladu. Dnes ale auto 5 let neda, nafta je i drazsi nez benzin, spotreba neni o dost nizsi (kdyz porovnam treba Favorita a 309 Peugeota, kdy favo kolem 8l? A Pazout za 4.5 - plnej, prazdnej, jel furt a max za 5l kdyz se mu dal coud - z vejfuku).

Ja fakt nevidim dnes pro naftu vyuziti, na fritovaci olej uz by se daleko nedojelo. Benefit vidim pouze u dricu - ruzne auta s vlekem, karavany, nakladaky apod. Kde se auto treba nezaplati, ale je to potreba. Dnes si naftu koupi snad jen ten kdo ji musi mit, velkej kroutak v nizkych otackach mi vyhovuje nebo komu se nejak zaplati - 100tis km za 2 roky prodlouzeny interval. A nafta s eu 6 a bez mocoviny, to je pekne zroutik nafticky, 6l jen to fikne jedno jestli lehka nebo tezka noha oboji basti.

Az budou ucpavky u benzinu, tak se vratime na stromy - teda na 8l spotrebu a nafta bude zas dobra :D.

Za mne skoda, ja si s naftakama v okte rozumym, ale uz bych to auto nechtel zivit.

Zrovna jsem se chtěl na ten LCD Radiuse zeptat, co je to za model, že ve Felicii měl otec jen o chlup lepší :-)

Kdyz to porovnam s dosavadnima Skodovkama, ktere jsem vlastnil, tak to je nebe a dudy. Auto v zakladu od konkurence umi to, co ma v zakladu az elegance od Skodovky. A ted srovnavam s Fabii 2, protoze i20 je Fabie. Natoz nemit ukazatele teploty vody a stav benzinu, sorry, za me totalni fail a kdybych do takovyho auta sel tak uz slysim cinkat korunky navic.

Kdyz to srovnam s Felicii, tak tam palubak v Laurinu (mozna jen v Laurinu) vypada jako hodinky Swatch od Tamana.

A kdyz to mam srovnat s moji bejvalou oktavkou, tak to se ani neda, ta nedokazala zobrazit teplotu vzduchu a spotrebu zaroven. A displej na radiu mel snad 10 znaku na hnusnym bodovym zelenym displeji - takze nazev skladby to ukazovalo na třikrát. Nehlede na nesoulad podsvícení, budiky bile a vse ostatni zelené - no kdo na tohle prisel. A mel jsem vlastne jeste luxusni vybavu :D, holoty oktavky (i klasicke v cene od, takze Tour zde nehraje roli) ani to radio nemaj.

Ja jsem spokojenej s tim co mam.

Upraveno od Radius

Tak hoši mám, interní informace, že už se v ŠA pracuje pěkně na 1,0 TSI a 1,5 TSI evo motorech co mají nahradit 1,4 a 1,8 TSI. Tedy moje 1,2 časem bude Velkoobjemový motor, ještě budu rád, že ho mám. 

Tak už ho používá audina, odkud ten motor asi  zase bude  ;) o tom TSI se psalo na autoforu nebo kde, že se sloučí 1.4 TSI a 1.8 TSI, tak to je asi pravda...

jinak golf s tím oplastováním už má taky 1.8 TSI.

Upraveno od kokta7

Pancho, ty stará papriko, jak jsi o tomto víkendu v práci, jedu do Práglu s rodinou za švagrem, že když by byl čas bych se za tebou zajel podívat do worku. Z Barandova by to měla být good cesta.

  • Autor

Nejdříve to ovšem bude v Hnůjdaji, aby bratr že škodovky záviděl

nech bejt  ten motor treba  je v ponorkach tridy Gotland jako AIP  pohon.  Takze to budoucnost má.    

 

Kockums Externí spalování Stirlingových motorů na rozdíl od spalování interního (jako například u dieselů pracujících v uzavřeném cyklu) odděluje spalovací proces od procesů, měnících tepelnou energii na mechanickou práci. To přináší celou řadu výhod. Spalování v externí komoře je plynulým procesem a ne sérií explozí, jako v případě spalování ve válcích. Stirlingův motor proto vykazuje pouze minimální vibrace a jeho chod je velmi tichý

Upraveno od PANCHO

11112450_10205288601552920_6786353669129

Pry aktualne resi problem, ze jim zhasina za jizdy 'plamen zivota', tim by se vysvetlovalo proc v ponorkach to slape a v autech ne :), pry zkousi i nesfouknutelne svicky, je ale pry problem s kolisanim otacek, kdyz svicka zhasne - Clint z na, jako kdyz 1.8 TSi zhavi katak po startu, a nez se zase rozne. No a druhy problem je, jak svicku chcipnout, kdyz chci vypnout motor. Aktualne je polevaji vodou a pro opetovny start zhavi pomoci zhavicich svicek z naftaku. Je to tedy benzinak a ma i svicky z naftaka.

Proste zatim kupa problemu, ale pry to casem vychytaj, jakoby retezy nechrastily.

A Hyundaii zatim staci atmosfera, az Skodovka vychyta TSi a prejde na tohle, tak si Hyundai pujci TSi a prebranduje na TGDi.

Upraveno od Radius

Kokto to je dobré a výstižné.  :kol-98:

Pancho: tys mi neodpověděl ty kluku jedna ušatá.

Petrr a na co?

  • Autor

To už se ty koně utrhly ze řetězu jo? :D

No musis napsat  ze pises tu:))  no zalezi kdy o vikendu,v praci nebudu ale chystam se tam ze budu lestit:))  takze  myslim ze by to nejak slo:)

pancho sorry nějak se to sem nedalo či co. Ptal jsem se jak jsi v práci o víkendu, že mám cestu na návštěvu s rodinou ke švagrovi na barandov a to už není tak zlé se podívat za tebou pokud by byl čas a utrhnul bych se na chvíli. 

ale dalo  ale jinam,uz sem odepsal:))

To už se ty koně utrhly ze řetězu jo? :D

woe si myslíš, že všechny benzíny skáčou ne ;)...

Upraveno od kokta7

 Pancho: No tak to já te´d taky neumím říci. Prostě Ti zavolám a buď tam budeš nebo ne nebo se domluvíme jinak. Žádnej stres. Můžeš mi ukázat pár triků s leštěním na Rapidovi a já si budu poznamenávat do notýsku.  :kol-28:

 

Kurva ty stejné názvy vláken už mě serou, nemůžete to nazvat jinak, furt píšu tam kam nemám. Už jsem z toho zmatenej.

já v tom slyším 8 válec  :kol-138:  ted mě napadlo, jestli do toho budou dávat ten vibrátor.

Upraveno od kokta7

Petře, teda ty v tom děláš hokej. :kol-28:  Jsem ti to přesunul ze srazového vlákna sem.
 

A jak píše kokta - 1.0 TSI je v posledním Polu a nějaké audině. O 1.5 TSI jsem zatím nic neslyšel.

Kdyz to porovnam s dosavadnima Skodovkama, ktere jsem vlastnil, tak to je nebe a dudy. Auto v zakladu od konkurence umi to, co ma v zakladu az elegance od Skodovky. A ted srovnavam s Fabii 2, protoze i20 je Fabie. Natoz nemit ukazatele teploty vody a stav benzinu, sorry, za me totalni fail a kdybych do takovyho auta sel tak uz slysim cinkat korunky navic.

Kdyz to srovnam s Felicii, tak tam palubak v Laurinu (mozna jen v Laurinu) vypada jako hodinky Swatch od Tamana.

A kdyz to mam srovnat s moji bejvalou oktavkou, tak to se ani neda, ta nedokazala zobrazit teplotu vzduchu a spotrebu zaroven. A displej na radiu mel snad 10 znaku na hnusnym bodovym zelenym displeji - takze nazev skladby to ukazovalo na třikrát. Nehlede na nesoulad podsvícení, budiky bile a vse ostatni zelené - no kdo na tohle prisel. A mel jsem vlastne jeste luxusni vybavu :D, holoty oktavky (i klasicke v cene od, takze Tour zde nehraje roli) ani to radio nemaj.

Ja jsem spokojenej s tim co mam.

Obvyklá snůška demagogie. Vytahovat Felicii je poněkud úlet. A kteráže škodovka nemá ukazatel stavu paliva? O chybějících teploměrech vím, jenže to bys napřed musel vědět, jak toto zařízení v moderních autech funguje. On ten teploměr je tam úplně k ničemu, protože neukazuje skutečnou teplotu.

No pac mam ohne blue kontrolen na teplotu kapaliny mohu ruci ze bych radeji klasik ukazatel i kdyz mas pravdu ze neukazuje teplotu uplne spravne a jedna se jen o indikator ktery ukazuje furt 90. Ale, ale. Modra kontrolka zhasina uz po cca 40 st.C co jsem se po tom pidil a v lete to kolikrat znamena ze zhasne prakticky hned po vyjezdu, podle manualu a technika s kterym jsem to konzultoval to muzes smazit po zhasnuti kontrolky jak chces. Coz my jak vime je uplny nesmysl. Kdyz mas ukazatel vidis alespon nez se to zahreje narust teploty a jak dlouho uz tu 90tku ukazuje.Ano maxidot ma ukazatel teploty oleje co muj PP nema jako dalsi orientacni udaj. Tedy nema maxik, nema ukazatel vody a ani ukazatel oleje, kde si tedy to mam vycucat z prstu kdy je motor opravdu v provoznich teplotach. Ja to jen odhaduji s tim ze vim ze po zhasnuto blue liht to opravdu neni. Ukazatel palivomeru je mi ukradenej a po pravde ten carkovanej resp kostickovanej do oblouku je u Rapida resenej docela dobre a s ubyvajicim palivem se velikost kosticek zmensuje. V tomto jde o zvyk.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.