Radius Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Jak stale rikam, mas kompletni motor s turbem (takze komplet vybava co se muze podelat) a mas tam vykon, jak v jednodussi atmosfere. S tim, ze turbo jede o 5% lip. Za me zbytecnej motor. Klady nevyvazej povest TSi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 (editace) Jo tak to jsem nevěděl, že dělají teď 1.4 pouze s DSG... Jak ale píšu, rodši něco silnějšího, třeba tu 1.2 silnější co máš ty Petře... A nikomu nevnucuju že to auto není dobré, spoustě lidem stačit bude, já to spíš porovnávám kompletně s čím jsem u Škodovek jezdil za ty roky toho bylo dost a tohle je fakt nepodělek... Navíc jak jsi narazil na ty zadní bubnovky, to je masakr, potřebuješ nějak víc zabrzdit a auto se ti vzadu odlehčí a chce se přetočit, no prostě tohle mi do baráku nesmí, to radši něco staršího, ale pořádnějšího (ne jen motor)... ale do města je to dobrý Editováno: 25. Květen 2015, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Rapid je strasne malej na to, aby mohl mit blbuvzdornou prevodovku a motor zaroven. Bud 1.4 v automatu a nebo klacek a 1.2 TSi, zajimave je, ze 1.6 TDi ma klacek (respektive jsem neslysel ze by nemel). Ze by ten motor byl mensi? A myslim si i právem, ze ta 1.4 by nezanedbatelne procento prodejnosti s klackem mela. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Stringo, 1,4 tSI byla vždy s DSG, ten motor se tam s manuálem nevejde. To jediný důvod. Já chtěl auto nové, fábie malá, Octávie drahá. Proto Rapid, proč Rapid? Protože je to prostornější auto než bývalá O1 se stejně velkým kufrem. Proč nový, protože rodina a bezpečnost a ať chceš nebo ne, každé nové auto je bezpečnější než jakékoliv staré. A v té době (O3 ještě nebyla) byl Rapid už bezpečnější než O2. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Tady máš něco o technice, jak si ji pochvalují. http://www.auto.cz/test-skoda-fabia-combi-1-2-tsi-dsg-style-na-kilowatty-vede-87406 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Tak ten motor je dobrej, určitě na něm není nic závažného, proč by neměl fungovat, já jen říkám, že bych si pro tohle auto po tom co jsem s ním najezdil nešel a už vůbec ne pro ten nejslabší motor...proč? Protože za ty peníze ani náhodou nedostaneš nic závratného a u konkurence na tom budeš úplně stejně, jen s vyšší výbavou. A za druhé proč ne, protože s mým stylem jízdy to žere jak dvoulitr, kterej je jednou tak výkonný... To je vše co jsem chtěl napsat a říct. Každý motor, potažmo auto si najde své kupce, ale je dobré si přečíst také něco z praktické zkušenosti normálních lidí a ne se jen nabaštit informací z propagačních materiálů a z informací z AUTOsvěta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Tak já, pokud bych měl být upřímný, si nestěžuji, tedy alespoň co se jízdních vlastností a výkonu týče. U tohoto auta vyzdvihuji i jiné klady. Ano 1,4 s manuálem by byla super, trochu měkčí podvozek také ( v mém případě, MR14 a novější už jsou ok). Na tomto autě mě žerou jiné věci, jako některé nedotažené věci a zpracování interieru, rozuměj pazvuky různého druhu po celém autě. Je to prostě kostitřas. Na druhou stranu, co si budeme nalhávat, kostitřasem se dá nazvat i O3, což o to více zabolí, když stojí o nemalé krone více. Thálie (musím znovu přirovnávat) úplně sociální auto, ještě levnější tvrdé, hnusné někdy šedé plasty, ale až na motor (kterej tedy řve při vyšších rochlostech jako kráva) ticho, nikde nic neskřípe, neklepe, nevrže. To je to, oč tu běží, to co mě sere. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Zase to o cem tu mluvim dlouhe mesice, Skodovka uz jen zdime prachy a sazi na cechacky, kteri nic jineho nechteji. Stacil mi hokej, kdy se tam ty blazni honej po ledove plose a pod nima znak Skodovky. Nedelam si iluze, ze 02 arena plati Skodovce, aby tam to logo mohli mit, ale ze to je obracene. Nemam to zjistene, ale Rapid mi neprijde vetsi nez 01 a ze by byl bezpecnejsi nez 02? Moc se mi to nezda tedy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 No, to větší kamaráde je než O1, hlavně v podélném prostoru na zadních sedadlech (já si za sebe sednu a ještě si klidně překřížím nohy) to U o1 nehrozilo ani náhodou, jsem byl rád, že jsem si tam vůbec sedl, za sebe vůbec. O1 je možná o malinko širší, ale nic výrazného a kufr dle papírového oběmu stejný a není nic co by se mi do Rapida co se vešlo do O1 nevešlo. O2 by dnes dle posledních euroN cup dostalo sotva 3 hvězdy, však jak je to stará koncepce. Rapid větší podíl vysokopevnostních ocelí atd. atd. Radiusy, ach jo, kam se s tebou ten svět řídí, budeš muset opravdu někdy přijed, abychom Ti ty Hnujdaje vymlátili z hlavy. A až přijedeš dáme sprinty do NS z opačné strany od Slovanky do kopce a budeš brečet jak malej kluk, ti pak stejky ani nebudou chutnat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Rapid je postavený na modifikovaném podvozku O1, tudíž předpokládám, že uvnitř bude stejně prostorný jako byla O1. Petře já zase nechtěl srovnávat auto jako takové, to už potom se dostáváš úplně do jiných debat. Chtěl jsem to opravdu jen sdělit lidem, co přemýšlejí případně o koupi, tohoto auta s tímto motorem a jezdí svižně, že ať nečekají ani z daleka spotřebu udávanou od výrobce, zdaleka se pod 6l nedostanu, dlouhodobý průměr po měsíci a ujetých 3000km mám 6,9l a to nejedu na podlaze, protože to ani provoz a už vůbec ne podvozek auta nedovoluje... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Se vším souhlasím, ono když už jezdíš i se svým dehtem za skoro 7, kde papírová je taky psaná někde jinde, jezdíš hold defenzivně a to se musí projevit, zrovna u 1,2 TSI řady EA 111 kde se do spotřeby hodně promítá způsob jízdy jak už popisoval kokta atd. Podvozek nemá stejný, jen nápravy, rozvor jako takový je ovšem mnohem větší než u O1. Ti co na sraze u Clinta koukali sami uznali, že Rapid má místa co do podélného směru pro cestující na zadních sedadlech opravdu hodně, srovnatelné s O2, ne-li více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Radiusi škoda sponzoruje hokej už dlouho nevím přesně budeš to muset googlit. Příští rok to bude v Rusku a ten znak na tom ledu bude taky tomu věř. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Bohužel to bude v Rusku, po tom co Rusáci na to ledě předvedli, bych jim to sebral. Nemyslím teď hru co předváděli. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 No četl jsem na internetu, že je to na modifikovaném podvozku O1 (co si představit pod pojmem modifikovaný podvozek je otázkou). Každopádně Rapid je opravdu "velké" auto, to jsem srovnával cca před týdnem, kdy vedle mě stála OIII Scout a na délku byla tak cca 10cm delší, což vypovídá o tom, že do délky bude podobná OII. Vzadu je místa hafec to je známý fakt, horší je to do šířky, kdy mi "větší" lidé máme potřebu mít kolem sebe více místa Jinak moje psaná spotřeba byla myslím 5,2 l/100km, což tak nějak byla do doby kdy jsem to nechal nachipovat, proto jsem psal lidem co si myslí že po chipu budou jezdit za méně, tak ani náhodou, víc to jede, víc tomu člověk dává... A nevím o nikom, kdo by jezdil na spotřebu, že by šel a nechal si zvýšit výkon Já dokážu jet s mým autem za 5l i teď, ale to prostě pro mě není, nedokážu se pléct za jinýma autama co jedou 85km/h a být v klidu, já potřebuju mít před sebou volno a nepřemýšlet, co který pitomec přede mnou udělá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Tak jsem byl v tom autorizáku, koukali jsme na ta světla, měřili tim přístrojem a obě světla přesně uprostřed na rysce. Takže jsou OK....Pancho příště tmavé brejle.....Ale ostré to je, to musím Panchovi dát za pravdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 priste ujedu,ok to urcite neni kdyz to oslnuje, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 (editace) Takhle je to vyrobené a takhle to prostě funguje.... Já to včera zkoušel sám na sobě a oslňuje to při nerovnostech, jak nadskakuje auto (tam to motorky nestíhají dorovnávat, takže se nic neděje), skáče světlo více nahoru do zadního okna a to dělá ty záblesky. Brácha mi to potvrdil. Výškově jsou naprosto v normálu. (hrana světla byla na zadním kufru fábie a při nerovnostech skákala do zadního okna). Prostě je to vlastnost (tedy osobně mi to nevadí, na dálnici jezdím jen s potkávačkama, dálkovky nejsou třeba) Editováno: 25. Květen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Clinte s tím si nedělej starosti, důležité že vidíš ty a jak vidí ostatní do toho je ti hovno, dokud tedy auto v protisměru díky oslnění to do tebe nenapere, ale to si nemyslím, v rámci pudu sebezáchovi, spíš lidi budou uhejbat na druhou stranu a to do příkopu. Budeš si tam muset dát nějaká Tuzing mračítka, aby ti to ten paprsek snížilo. Tak do půlky světla, O3 bude vypadat jako v polospánku. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 No jasný Hlavně že vidím já Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Jo pétrs za to co předvedly bych jim sebral hokejky a dal košťata . Clinte nic jiného jsem ani nečekal prej se ta clona klepe jak ratlík na nerovnostech a možná u nás ještě víc díky vibracím od motoru. Já si ale ničeho zatím nevšiml. Tet jsem přeobjednával autorizak na opravu mého miláška po srážce ze srnkou a hned jsem jim říkal, že mám pro ně pár Clintovin a oni co to je a smích.:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 No prostě více elektroniky více blbosti a více to stoji za velký kulový. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Jak to máte na dvojkach s tima xenama já když dám světelnou houkačku tak ta clona dělá ránu jak kdyby chtělo to světlo upadnout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 (editace) ČETLI JSTE TO? http://www.novinky.cz/krimi/370439-utocnik-v-knihovne-na-plzensku-zavolal-do-televize-a-pak-ubodal-zenu.html Je mi smutno při takových to případech kdy umře nevinný člověk a ještě holčina majíc život před sebou. Sice jsem měkota, ale doufám, že někdy nějakého takového nepotkám, budu střílet dokud bude náboj v zásobníku. Editováno: 25. Květen 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 (editace) jo diky rozvoru samozrejme vykouzlis vice mista v kabine, to ano, ale nutne to neznamena ze je auto delsi a vetsi. Klidne mohli zkratit predek, dat mensi motory - coz by vysvetlovalo ten automat a rozmery auta a kufr by zustaly stejne. Hm hm, asi nsme na to prisli, ale tim padem 1.6 TDi musi byt mensi nez 1.4 TSi. Chce to zjistit rozmery. Hodne lidi se me pta, jestli je lepsi (i prostornejsi, jizdni vlastnosti atd) Rapid, R Spaceback a nebo Fabie 3. Rikam vsem ze netusim. Tak kazdej jen rekne, tak az najdes nejakej srovnavaci clanek, tak dej vedet. Zase cechacek, vidim ja a jestli to oslnuje ostatni me nezajima. Presne o tom to je a proto jezdi po silnici to, co jezdi a proto jsou porad bouracky. Ja jedu a nic me nezajima, v hlave virtualni modre majacky a cervena na semaforu nic neznamena. Editováno: 25. Květen 2015, autor: Radius Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Radiusy,a le jestli jsi si všiml, nikdy jsem nepsal, že Rapid je větší auto jako O2, psal jsem vždy o vnitřním prostoru v porovnání s O1 případně O2, ale jednalo se o vnitřek. rapid je užší pochopitelně to ano, ale místa i přesto uvnitř je prostě více a to i nad hlavou vzadu. A to se s tebou budu hádat klidně do roztrhání těla a debata Rusko vs. USA je oproti tomu hovno co ti předvedu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky