Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak oni vsechny tyhle sportovni vozy o to vic z Italie spolehlivosti zrovna netrpi.

Nemá ani číslo, třeba je nový kus, který vezou na prodejnu - jedou správným směrem.  :kol-28: 

Vloženo

No kde pry jezdi jak svati tak to pry v Norsku a Svicarsku, tam kdyz je 80 nikdo si nedovoli jet rychleji. Tam je to uz i o mentalite lidi, pac zakony muzes mit jake chces.

Vloženo

Tak jsem si cvičně nakonfiguroval nového Spacebacka 1.2 TSI 81 kW = 442 000 Kč. Ehm, docela síla. A to jsem se držel zpátky. Nějak mám pocit, že ty ceny vyrostly někam do výše, kde se Rapid svého času začal prodávat a pod tíhou skoro nulového prodeje, musela ŠA dost razantně slevit.

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Jiste Pawouku vsak to pisu porad a ne jen ja, kluci z nasi party MR13 jsme se shodli vsichni, postupem casu to pekne natahli. Kdyby tomu rostla kvalita ale ta je furt stejna. Dnes uz bych si Rapida asi za dnesni ceny nekoupil. Hold prisla F3 a tu museli taky nekam zaradit. Za to co jsem koupil tenkrat ja Rapida bych dnes ve stejne vybave mel asi jen tu F3 a buh vi jestli alespon v combiku. I kdyz asi jo, u F3 je Combi jen o 10 drazsi.

Vyhoda je ze nam skodovka v podstate zhodnocuje nase ojetiny. [emoji1]

Jo a znamej z SA rikal ze jim tam jezdi hromada lidi s Rapidama ze furt neco nekde frze atd. Jezdi vsichni i O3, ale nejvic R a S.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Kvalita jde do kopru. Za ty stejný prachy by bylo třeba toto. Takže stejná písnička jako když jsem v roce 2011 kupoval OII FL - za stejný prachy byla FII FL Combi Elegance 1.2 TSI 77 kW. Teď je to jen o něco dráž, ale zase je tam vyšší výbava a výkonnější motor - 103 kW vs 90 kW.

Vloženo

To je pry stylove tricko do rakve, oblek je drahej a proc ukrajovat neco z vyplacene pojistky ze? Koukal ses jestli nemas prestrizene brzdove hadicky?

Jo na Motosovu spotrebu jsem zvedav kdyz mu v Globusu na informacich rekli ze je to porad z kopce. Ono je to totiz nejdrive poradne do kopce.

Neboj hadičky jsou ok to bych jinak nedojel do práce ale pro jistotu jsem zkontroloval celé auto vysavačem a hadrem ale už asi naposled člověk je pak nasranej protože najde mrak škrábanců.
Vloženo (editace)

furt rso v benzínu je alespon nějaky, má brzdy.... ty obyč nemaj nic....rso se už dá pod 600k sehnat s daní.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

ne nemají, ty obyč utavím v 6 zatáčkách při svižnější jízdě na okreskách, nic víc.... ty 340mm fungují solidně na ten vykon....

a ani nekomentuji, že dost O3 má 18" kola a pod tím nic není....

 

a ten rapid, to je teda pořádně drahej. ale tak k tomu dostanou nějakou slevu pár procent ne?

 

jak nové TT, kola jak blázen a pod tím nic :D

60010032_15.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Jinak pawouku v EU pracuju 15let víc jak půl míče najeto a že by to u nás bylo horší bych vůbec neřekl.

Editováno: , autor: Barbossa
  • Pozitivní 1
Vloženo

ne nemají, ty obyč utavím v 6 zatáčkách při svižnější jízdě na okreskách, nic víc.... ty 340mm fungují solidně na ten vykon....

a ani nekomentuji, že dost O3 má 18" kola a pod tím nic není....

 

 

Protože si pleteš octavii se závodním autem. Jízda stylem brzda-plyn není doménou tohoto auta. Když se tomu neumíš přizpůsobit...

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

to bych neřekl, že to využívám jako závodní auto. prostě jedeš svižně okresku, nic víc. řikám svůj názor, zase ty máš jiné preference. 

stačí pár krát zabrzdit i na dálnici a už vadnou. nic víc v tom není, i ozák ti potvrdí na své O2 RS, že prostě vadnou. takové já mám zkušenosti.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

kokto, ale ty nemáš RS, uvědom si, že je to obyčejné auto pro normální ježdění. Při běžné jízdě se toto nikomu nestane. A na to je to zkonstruované.

Vloženo

Mě chytli na přechodu u Mikulova z Vídně, na tom 30 km/h limitu sem jel 60 nebo 70, už teď přesně nevím. dali mě pokutu do 20 euro. a Češi na naší straně chytali taky...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...