Stringo Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Jojo, tak nějak myslím že to má tenhle výkon. No já nejsem určitě jezdec minispotřeb. U mě je jízda na spotřebu stejně dost svižná, ale jako po tej dálnici dneska společně s nějakým BMW a ještě Mazdou 6 jsme jeli od Prahy až než jsem před Brnem sjel konstantně 160-190km/hod. A prostě podle mě to auto jede skoro zadarmo. Já bych se svým dvoulitrovým PDčkem jel takhle podle mě nejméně za 8,5l/100. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Pancho chce nakoupit elektronické šlapky, jenom je ráno rozveze a ony budou vydělávat automaticky. Večer je sveze a přes noc jim dobije baterky a vypláchne potrubí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 To by nebylo špatné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 A Clint bude testovací jezdec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Než se něco pusti do oběhu. Tak se musí otestovat ne. A Clint říkal že to vezme rad a zadarmo.ještě mne prý za to nechá svézt jeho naftou. Abych prý poznal také klidnou a pohodovou jízdu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Nevím, nějakej zámek?Tak tak. No je to onen zamek z 01, co se v nem posral spinac dveri. Tata ten poklad objevil pri uklidu garaze. Mam tam take zanovni desticky a zvlnene kotouce . Radius: Zámek dveří? Tak tak. Tak to mě poserte... NOVÁ KIA CEED GT LINE - nový 3-válec 1.0 T-GDI s GT paketem [emoji23] Paket z Pro'Ceeda a takový motůreček, to je vražedná kombinace pro opravdové fajnšmékry [emoji6] Takze turbo prichazi konecne. Tenhle motor je asi onen zazrak co o nem i20 tak napina. Sem zvedavej za jak dlouho ten motor nekdo utavi . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Mě se zámek podělal na S1 a zvlnily kotouče na O1 Ještě si to pamatuju. Na S1 mi pak odcházely permanentně zadní parkovací čidla a jedno stálo 2tis....z toho jsem byl hotovej. Měnil jsem snad tři. A ten zámek, to nebyla žádná láce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Hele panenko...ono je to mnohem složitější než to je napsané v tom článku. Nikde se tam nepíše o tom, že termíny provozovatele byly takřka nereálné a že by byla zkracováním montáže ohrožena technologie a kvalita montáže (mluvím teď pouze výhradně o turbínách - v tom se pohybuji a mám přehled). Už samotné přípravy pro vlastní montáž zařízení byly naprosto mimo rámec termínu pro započetí montáže (Prunéřov, Ledvice) takže jak může zákazník tvrdit, že se neplní termíny, když on sám na začátku nedodrží smluvní podmínky pro započetí montáže. Konkrétně Ledvice a Prunéřov byly (na Prunéřově stále jsou) montáže prováděné za podmínek nesplňující požadavky dodavatele pro čistou technologickou montáž. Když to řeknu hodně alibisticky, tak jsme vůbec montáž nemuseli začínat ani před rokem a půl, ale vyšli jsme zákazníkovi maximálně vstříc (myslím jako Doosan Škoda Power) byly tomu přednostně nastaveny max.priority jak ve výrobě, tak v montáži na elektrárně. Na Tušimicích je problém s turbínami, to je pravda, byly postavené naprosto nové stroje, nikdo nevěděl jak se budou chovat za provozu a neklaplo to dle představ, postupně se modernizují, z toho důvodu nebyla ještě modernizace papírově předána a ukončena, ovšem Tušimice již několik let s pravidelnými ročními, několika týdenními odstávkami běží a vyrábějí,což se ve zprávě také neuvedlo. Mělník osobně nevím podobnosti, jen vím, že problémy tam jsou. Takže takhle to je z pohledu jedné z druhých stran [emoji6] Stringo nebudu nic rozporovat, ale dodam. Kdyz je nejaka nabidka, ve ktere jsou nerealne terminy, tak se nemela nikdy za techto podminek uzavrit smlouva. Pak je preci jasne ze se bude hazet spina na dodavatele. Jako zakaznik si muzu myslet, ze vynena turbiny je otazka hodin. To mel dodavatel nesouhlasit.Evidentne (dle toho co rikas) se udelalo vyberko, nasadila cena co nejniz, vse podepsalo a pak az k tomu cuchli "delnici", tak bylo pozde. Kravatak chce jen Kšeft! Coz mi pripomina jednu firmu jtera presne takhle pracuje. Obchodak proste dela ksefty, maze med kolem huby, slibuje nemozne. Jakmile kseft uzavre, dal se nezajima (je to problem napriklad vedouciho projektu, ktery absolutne nemohl terminy ovlivnit). Naopak v jine firme, aby presne tomuto zabranili, tak obchodak zodpovida za chod projektu. Tim se eliminuje, ze by strilel co to da a mrtvoly by pak padaly na nekoho jineho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Máš pravdu, v tom s Tebou souhlasím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Jo, škodovky měly vždycky svoje mouchy, to vím já, co měl všechny škodovky už od 120L, (favorit a 3x felicii jsem měl služební, nejsou na seznamu). Ostatně jako každé jiné auto.... To ale nemůže vědět Petrrr, kterej si 20 let šetřil na Rapida a konečně si ho na splátky koupil Pak se diví, že se mu sem tam něco vysype v záruce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Tak sraz Krušárna v pátek 23.října hoši.... Za me by to nejspis slo. Budu koukat jak vypada Praha v patek, treba bych protáhl Blanku. Petrrr bude muset k Panchovi do učení, on mu ukáže, jak se na lopatu správně sedá. Ukáže mu nějaké triky, jak je balí, pak i něco z akce, nějaké ty japonské polohy a jak se ty gejšy nejrychleji dělají Ukazal by mu fotku modreho RSa a konec uceni Tak tak at si kazdy dela co chce. Pro me budoucnost jsou deti. Kdyby vsichni premysleli jako ty, treba lide pred 2. svetovou za totace u nas atd. tak bys ani ty nebyl na svete. Kratkozraky nazor. A az budes myt kamiony v 70ti letech o berlich protoze nebude na duchody tak budes taky cumet. No vcera na me skakal nekde clanek, jak na duchodovou reformu ci co a aniz bych to cetl, tak tam bylo neco o tom, ze duchodci pujdou do prace. Za mne osobně, ja bych CR branit nechtel. Kdyz premyslim co pro me stat dela, tak si nic nemuzu vybavit. Vybavuju si jen trestni oznameni, ktery nikdo nikdy nevysetril, pak si vybavuju jak mi sebrali podporu v nezamestnanosti, protoze jsem hned po skole nemel odkrouceno 12 mesicu na tvrdo v zamestnani a jine podobne. Naopak kdo by stat mel branit, tak mensiny, nenapada me nic, kde by se jim nevyhovelo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Jo, škodovky měly vždycky svoje mouchy, to vím já, co měl všechny škodovky už od 120L, (favorit a 3x felicii jsem měl služební, nejsou na seznamu). Ostatně jako každé jiné auto.... To ale nemůže vědět Petrrr, kterej si 20 let šetřil na Rapida a konečně si ho na splátky koupil Pak se diví, že se mu sem tam něco vysype v záruce. Proc 3x Felicii? Si 2 otocil na střechu? Nebo se rozpadly?Bratranek mel taky 3 Felicie, 2 prave otocil na strechu a ta 3ti jezdi uz mozna 15let, ale tak 12let uz pro nekoho jineho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 (editace) 3x Felicii, pač jedna byla v jedné práci a dvě v druhé, na letišti. Jedna byla 50kW a pak jsem dostal novou slabší 40kW, rozdíl byl markantní, ačkoliv se to nemusí zdát podle parametrů... Jinak s Feldou ale max spokojenost. To bylo super auto Editováno: 7. Říjen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Radiusy, vše není o penězích. Clinte: na Rapida jsem nešetřil, složil jsem 70% zbytek na tři roky, s tím, že při 70% nižší doba nešla. Kdybych jooo chtěl, mohl jsem mít jako ty třeba Oktávku rok starou na 6 let splácení 8 měsíčně. Což není pro mě. Jsou věci za které se vyplatí se zadlužit a jsou věci za které se nevyplatí se zadlužit. Já nemusím být hogo fogo a mít Oktávku a přitom pak doma počítat každou korunu a přemýšlet jestli si můžu dovolit rozšířit rodinu nebo ne. A teď když vidím co to je za šuplíky (včetně té Tvé) tak toho nelituji už vůbec. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 http://skoda-recallactions.skoda-auto.com/cs-czZadal jsem tam VIN Felicie a napsalo mi to, ze muj vuz musi byt cely vymenen a ze pro me maji srovnatelny vuz za vyhodnou cenu, jako omluvu za zpusobene potize. Nabizeji 03 2.0 TDi 110KW. Ja se snad pujdu zeptat do salonu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Petrrr: proč by to měl bejt šuplik? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 3x Felicii, pač jedna byla v jedné práci a dvě v druhé, na letišti. Jedna byla 50kW a pak jsem dostal novou slabší 40kW, rozdíl byl markantní, ačkoliv se to nemusí zdát podle parametrů... Jinak s Feldou ale max spokojenost. To bylo super auto Presne to jsem Ozakovi rikal, ze ta 40tka musi byt lemra a ze ta padesatka sviha. Ono kdyz to clovek prepocita na kg/kw... a obdobne by si to namapoval napriklad na Oktavku, tak by bylo hned videt - markantni rozdil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 (editace) Radiusy, vše není o penězích. Clinte: na Rapida jsem nešetřil, složil jsem 70% zbytek na tři roky, s tím, že při 70% nižší doba nešla. Kdybych jooo chtěl, mohl jsem mít jako ty třeba Oktávku rok starou na 6 let splácení 8 měsíčně. Což není pro mě. Jsou věci za které se vyplatí se zadlužit a jsou věci za které se nevyplatí se zadlužit. Já nemusím být hogo fogo a mít Oktávku a přitom pak doma počítat každou korunu a přemýšlet jestli si můžu dovolit rozšířit rodinu nebo ne. A teď když vidím co to je za šuplíky (včetně té Tvé) tak toho nelituji už vůbec. No je to prave i o tech jistotach a ty ja nejak necitim. Mam jedinou jistotu, kdyz se ted nezaridim, tak v duchodu mi stat urcite nepomuze.Sem slysel ze Stanmar musi jezdit rano busem, odpoledne tramvaji, vecer metrem - to ma na jidlo a o vikendu pak pry taxikari, aby splatil oktavku. Ja tu stavku autobusaku podporuju. Editováno: 7. Říjen 2015, autor: Radius 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Jojo, znát to bylo samozřejmě hodně, jen 10kW a udělalo to hodně. Ono i díky tomu, že to nebyly přeplňované motory. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Tohle chci 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Co to je za šaškárnu s těma pytlema? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 V těhle pytlích teď budou jezdit TDI, to je ta úprava VW. 6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 (editace) Ja bych to chtel,umejes auto a das do pytle,a zadnej prach a bordel nema sanci Editováno: 7. Říjen 2015, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 7. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 clinte tobe to cvakani to byla spojka? nebylo to tohle?) http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-odstraneni-cvakani-spojkoveho-pedalu-octavia-3-623.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2015 Až budu doma, mrknu se... Jel jsem shánět do Ikey ten TDI pytel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky