Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No hlavne to povidej Clintovi, protoze to je bezna vec kdyz se meni pul motoru, cela prevodovka, a vse co jsi jiz drive jmenoval. Je to jen stroj a spolehlivej je porad a proc? Protoze je to koncern a ten dela proste jen spolehlive veci a pres to vlak nejede, i kdyz ti vymeni pul auta. Tak se rozepis at se pobavime. Ty budes mit v podstate stale novy stroj i s 80tis km. Je otazka jestli je ti to k necemu kdyz nemuzes jed dal jak 500km od domova se strachem, ze te to nekde necha. Kvalita za rozumnou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na tomhle autě jsem změnil strategii. Na tom prvním Passatu CC jsem měl původní jen skelet a troje dveře. No ale, jak někdo ve vtipné komedii říkal, musíš vědět, jak do toho praštit.

Takže tady mám vyměněnou jen DSG, trubku vedení spalin s vlnovcem, spoustu různých těsnění, který nevydržely ten tlak a turbo. Jo a to čidlo teploty, dveře, co jsem si sám namáčknul, dveřní lišty, co stály za hovno, kus xenonu a tak nějak no. Ale to je úplně nonsens. Víte, koiik je v takovým autě součástek ?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaradi, kamaradi ale na grilovacku si nas nepozval v lete, s Tvou zenou jsem taky nespal. Tak jaci kamaradi [emoji23]

Mne Jiri je uplne u prdky z kolika soucastek se co sklada, neni moje vec. Ja kupuji vyrobek jako celek a pocitam s nejakou spolehlivosti kord u noveho auta a ne ze budu s novym v servisu casteji nez s 10 let starym predchozim. Az poletis Airbasem budes taky rikat z kolika soucastek se sklada ?

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mě vezl kamarád novou Zafirou za 850tis Kč, říkal, že za prvních 14 dnů stihl vyreklamovat loketní opěrku, chyběla tam část plastů a chrastila a obě přední sedačky. Bohužel loupání v sedáku za jízdy se ani tak nepodařili odstranit, takže budou asi sedačky měnit. Pak ještě pár drobností a nedodělků....Člověk si nevybere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, stalo se mi to při cestě z HR, kdy jsme jeli 3 chlapi + ten bordel, co si člověk veze od moře zpátky. Gril, potápění a tak. Naráz mi tam začaly svítit nějaký kontrolky (tušil jsem o co go) a dostalo to křídla. To auto má po čipu 160 kW a 430 Nm a teď to dostalo ještě větší forsáž. No tak jsme si to užili. Jedu od Znojma na Jihlavu a motaj se mi tam nějaký pomalý auta. Tak jsem jich asi 6 naráz předjel a mezi nima nová A6 s pražskou značkou. Jak jsem jel za nim, vidím dva laufy a nápis 3.0 TDI, což je v týhle verzi myslím 268 koní. No nemoh to chlapec rozdejchat a vidím v zrcátku, jak za mnou letí. Tak jsem ho vždycky nechal, aby mě dojel a pak jsem to dal na podlahu. Připadal jsem si jak v "Bony a klid", jak jeli v tom Mercedesu a za nima fízlové v Žiguli. Dojeli jsme takhle až na D1 a tam mě slavně předjel, protože už mě to přestalo bavit. Ale co předjel, pověsil jsem se za něj a šolíchal to za ním. V těch největších kopcích jsem ho tlačil před sebou a působil mu nejspíš dost velký trauma.

No nic hoši, byl jsem v servisu, čidlo vyměnili a prdel skončila. Ale stálo to hoši za to :kol-46:

To musely litat saze z vejfuku :D

člověče, právě že ne. Ta spotřeba se nijak významně nezvedla.

Jestli jedes pijanko za 15 nafty a nebo 15.2 pri sprintu, to uz je fuk :D

No tak to cidlo zase vyndej

Ha, kurvitko nalezeno. A kdybys ho prohlidnul, tak by na nem bylo napsáno, MADE IN EURO 5.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...