Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no ty benzínaky jsou strašně slabý no..  až do toho avensise narveš 2.0 v benálu, náka 1.6 co sotva se potáhne, to fakt ne ;)

kamarád dělá v tsushu tak mu zkusím napsat. že chci 2.0 a víc jak 400k mu za to nedám :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no jsem rozhodlej asi pro oktávku, fakt nic lepšího lehce ojetyho nic není... možná to stihnu i do srazu. takže bud L@k 1.8 nebo obyč tu modrou elegancku ;)

Vloženo (editace)

aha ;) to je, jarda je seriozní a férovej a solidní pokec s ním ;)

 

ale to tambude mít na den ne? rozvody na 2.0 tdi tam tuším má, co říkal před pár měsíci ;)

 

ja bych chtěl to elektricky ;) 

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Se srazem ještě nevím, protože mám auto v bor..... ještě jsem si nezakryl ani díru pod rádiem. Stále to vypadá, že mně vykradli auto. Koženou mám jen řadičku a když jsem viděl vykradená auta na ulici, tak do něj nedám již ani kačku. Tak z toho zůstane moje ošklivka :-). Kdo neparkuje v garáži, tak jedině špinavé auto bez xenonů a ploutve....to to moje splňuje. Zabezpečení -  na sidlišti bych to viděl na Magicar a doma mít pořádný klacek, nechat si tiché hlášení bez sirény, u domu na Jablotron.

Jinak octavie CNG bude asi až 22. týden, ale bude mít kompozitové nádrže

Vloženo

Tak se dneska snad dostanu na tu Etku, proč hernajs na 64-bit sedmách je ten postup proti 32-bitu tak komplikovanej? Vůbec se mi do toho nechce :)

Vloženo

Chlapi koukal sem na stránky škodovky a na stránce modelu octavia (jak běží ta animace, kde můžete volit barvu a kola) jdou zvolit 17" kola Denom, přitom v konfigu tahle kola vůbec nejsou...co to má znamenat?  Mě by se tyhle kola líbila, pač ty samé v 18" už jsou na tyhle silnice moc....

Vloženo (editace)

Kecám, myslel sem 17"Terony, ne Denomy...sem vůl....Jsou právě schodné s těmi 18", ale 18" kvůli silnicím ne a je to už moc tvrdé, moje prdel si zaslouží trochu úcty :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

A teď z jiného soudku: v dnešním vydíní časopisu Týden je článek o autech. Mimo jiné se tam píše o Bugatti Veyron. V ČR jsou registrována dvě. A teď to přijde - sada pneumatik Michelin stojí zhruba 500 000 Kč. Když se na nich jede maximální rychlostí Veyronu přes 400 km/h,vydrží toto tempo jen 15 minut a poté se musí vyměnit. S každou třetí výměnou pneumatik je předepsána i výměna ráfků (prý z bezpečnostních důvodů),což vyjde na dalších 1,5 milionu Kč. Podle pojišťováků stojí havarijní pojištění na tento vůz 1,3 milionu Kč při hodnotě vozu 37 milionů korun.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...