Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

bez clinta nikdy, pak bych byl sám na straně normálních aut a myslivci by mě prodloužili auto jak to dělaj, koupěj si liftback a pak si tam navařej z 120 rám a mají myslivce.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Díky Kokto, že jsi mě podržel, Radius mě chce zákonitě sesadit z mého vedoucího postu, to mám za svoji dobrotu k tomu chlapci, i řídit sem toho hada nechal svoji kárku a on se mi takhle odvděčí....nepěkně.

Máš u mě čipovanou kofolu ;)

  • Pozitivní 1
Vloženo

App...je to tu dneska nějaké ospalé....nikde nic, nikde nikdo. Koukal jsem na ty omlazené supy a myslím, že technicky je O3 mnohem dál. Nevím, jak někdo může napsat, že je o 4 levely sup dál od O3....

Už jen jízdní vlastnosti O3 jsou mnohem lepší než dlouhej neohrabanej a těžkej supák. Co se týče V6, tak určitě bude dobrá, o tom žádná, ale živit bych to taky nechtěl. Ono je přeci jen rozdíl jezdit za 11 a za 8, při nájezdu skoro 3tis měsíčne to je už 3tis. Kč navíc. A to neberu v potaz pojistku....

Vloženo

tak je to o třídu výš, má to delší rozvor, je to těžší, takže to tak neskáče. Nemá smysl to srovnávat. Ale s motorem TSI v RS III bys asi tu těžkou 3,6 v SII sprášil. 

Vloženo (editace)

achjo clinte, proč by měl bejt superb neohrabanej? a v čem je O3 dál řekni mě prosím tě? myslíš ty užásné lane asistanty atd, super bez toho dokáži žít. jediné v čem je sup2 nahouby, že se sami nezklopí zpětná zrcátka!!!

 

jak píše jirka, rozvor... na 18 kola co jsem ve středu zkoušel, tak není žádný problém. 

 

nevím jestli má omezovač, ale budeš to tam rozjíždět asi tak 2 roky... cca 160 tam máš hned, ale pak už to tam jde fakt pomalu, je to logicky.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no to určitě má, ale technický maximum udává výrobce snad 246 km. Tuhle to tu bylo. Ale dle diskuze má auto hoňku se na tu rychlost vůbec dostat. Bylo tu i nějaký video.

Vloženo

 

proč by měl bejt superb neohrabanej?

Dlouhá a relativně úzká potvora. Proto. Na řádění v zatáčkách to moc není. Počítám,že na toto bude OIII RS jinší kafe.

Vloženo (editace)

no a co by si chtěl? suprová atmosféra, suprový zvuk, 4 laufy. prostě super věc!  ne takovy pazvuky jako z TSI a z toho šneku co to TSI má....

proč by to bylo neohrabené? říká ti něco větší rozvor a 18" kola? ne fakt není.... projel sem s tím ve 160 zatáčku a absolutně nic(moje okta v tsi v 140 se trošku přetáčela, nezapomínej že ta V6 má ještě haldex.

 

pawouku počítáš nebo máš vyzkoušeno? já mam vyzkoušeno.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

To bezpochyby, lze to vyčíst i z testů supa, s oktou je to o něčem jiném...

 

Ta V6 bude možná držák a netvrdím, že bude špatná...rád ji zkusím

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

a říkej mě kdy prasíte zatáčky? proto máš clinte 16 gumy abys nemusel tolik platit za větší? ten rozvor je prostě o něčem jiném na naše krásné cesty....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no a co by si chtěl? suprová atmosféra, suprový zvuk, 4 laufy. prostě super věc!  ne takovy pazvuky jako z TSI a z toho šneku co to TSI má....

proč by to bylo neohrabené? říká ti něco větší rozvor a 18" kola? ne fakt není.... projel sem s tím ve 160 zatáčku a absolutně nic(moje okta v tsi v 140 se trošku přetáčela, nezapomínej že ta V6 má ještě haldex.

 

pawouku počítáš nebo máš vyzkoušeno? já mam vyzkoušeno.

Co máš vyzkoušeno? Já také,ovšem s opačným výsledkem. Nepočítám zatáčky na dálnici.

Vloženo (editace)

tak vidíš.... protože by si mohl být každy rok v pneu servisu... tzn že i já ne, prostě sem vyzkoušel a už to zase dělat nebudu, ještě k tomu na těch 15" to auto těd hrozně změklo, strašný...

 

mam vyzkoušenou V6 v zatáčkách, nic hrozného i přes jámy.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

když si vezu moji oktu na 17 se sportovníém podvozkem a supa na 18, tak sup jede jak pianko...

Editováno: , autor: kokta7
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...