Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Ale no tak Vidím, že někteří z nás jsou opravdu zaměření proti škodovce, proč jste si ji kurnik kupovali? To by mě zajímalo.... Protože je to úplně jedno - všechno jsou to stejné krámy. Ať se podíváš, kam se podíváš, všude jen problémy. Vždyť sám špekuluješ, jestli vyměnit doživotní rozvody, nebo nevyměnit. 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) S tím jsem do toho ale šel. Věděl jsem o tomto problému už při koupi auta a stejně jsem oktávku vyhodnotil jako nejideálnější koupi a kupoval jsem auto nové s cenovkou 550tis. Z toho vyplývá, že za ty peníze bych asi měl korejce, francouze nebo itala, ale já kopupil oktávku, protože ji považuji stále zpracováním na vyšší úrovni. A nelituji, nenadávám, naopak, jsem spokojen i přes tu výměnu rozvodů. Prostě spokojenej i s motorem a spotřebou. A rovněž si nemyslím, že dříve se dělaly auta lépe, vždyť už po třech letech mnohá kvetla jak jarní louka....a motory zdaleka nevydržely co nyní. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 on to klint argumentuje tím, aby nezajížděl novej seriovej motor a bojí se sám kulance, protože každýmu je jasný když auto není v záruce nebo těsně po záruce(a nestěžoval sis na ten problém v záruce), tak ti dají tak špatnou kulanci jako plno lidem... a takový řeči mobilita atd atd, to nefunguje jako u fordu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Tak někdo je spokojenej i když musí řešit problémy, to u mě ovšem není kvalitní auto. Já jsem také celkem spokojenej, ale vyšší úroveň kvality to rozhodně není a jak to vypadá, nikdy nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Tak to je velkej omyl, protože znám pár lidí, co dostali novej motor a neplatili ani korunu a měli po záruce. Co si vyjednáš, to máš, když je někdo blbej, ať platí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) Pawouku, prodej to a kup si korejce. Jiná rada není. Garantuji ti, že budeš mluvit jinak. Prostě Pawouk, Kokta a Petrrr, neustálí haniči, skeptici a nespokojenci. Chtěli byste za ušmadlanejch půl mega snad doživotní auto? Těch deset let vydrží a to stačí. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) je to tak, kdyby to bylo kvalitní tak ta rozvodová soustava dá v pohodě 300000-1 000 000km... a dnes je spotřební doba, v té je jsou i mbéčka, korejci, bmw, mergli atd. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 jo sou dnes uz jo,kvalita sla do prdele:) ale skodovka je skodovka ma aspon nejakou historii.Coz se treba o znackach s asie ric nenecha. Na skodovku sezenes vse a za hubicku. A furt prace na skodovce nebo koncernu je lepsi nez treba na francouzech. Treba vymena spojky Octavie2 a Renault laguna.octavie pul dne renault den.Koncern udela auto a da do nej motor,renault udela motor a postavi kolem auto Tak to proste je, Proto za mne skodovku a za druhe vyrustal sem na nich tak i proto:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Clinte, jsi příliš zaslepený tzv. kvalitou koncernových vozů. Chce se to občas rozhlédnout i jinam. A ano, když budu kupovat jiné auto, klidně si koupím korejce, pokud bude samozřejmě vyhovovat mým požadavkům. To, že mám Octavii je čistě náhodná věc, nijak jsem po ní netoužil a uvažoval jsem tehdy o různých vozech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Jasný, hlavně si uvědomte, kde by byla Škodovka, kdyby ji nevzali němci. V prdeli. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) No já jen neuvažoval, já i napřed vyzkoušel a lecos se poptal a přečetl. Už jen ty motory.....Však Kokto, ty to dobře víš, běž se svézt konkurencí (ve stejné cenové hladině). Ty motory i přes dobré papírové hodnoty prostě nejedou a žerou. Interiér? Vyfotím vám introš po pár letech v našem 1,5 mil. Landcruiseru.....budete brečet a nemusíte ho ani posluchat za jízdy. Není zhuntovanej, jen použitej. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) kdyz to budu brat jako mechanik tak radsi delat a opravovat skodovky a koncern Editováno: 13. Červenec 2014, autor: PANCHO 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) ono občas není co moc zkoušet, nebo musíš jet přes celou republiku... nějaké 1.6 TDI a tyhle motorizace vyzkousíš všude, ale 1.8 TFSI nenajdeš taky na každým rohu, RSa totéž ne a Scouty zatím nikde... ta samá situace byla i dříve a číst můžeš co chceš, když chytneš špatnej vyrobek tak se to může s tebou táhnout celou dobu... no pančáku to máš pravdu, ale ta doba se servisem už mění... Editováno: 13. Červenec 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 a jako ridic, no treba bych bral subaru ale proste na provoz a opravy na to clovek musi mit a poskytne skoro stejnej vykon a radost take,sice jinou nez STI ale poskytne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) motory? to možná platilo do téhle doby, konkurence dotáhla už i koncern, viz ta franouzká 1.6 (147kw)... takže výběr už je i tam a i bude... klinte ale to je asi služební auto ne? to je něco jiného když v tom jezdí rodina a okolí, než když to auto je totálně cizí. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Kokto, s fundamentalisty to nemá cenu, jsou zaslepení svojí pravdou a nevidí si pro ni na špičku nosu.Pancho, já nejsem mechanik a ani mě to nezajímá, co a jak se opravuje - já to dělat nebudu. Měl jsem třeba známého, který dělal léta ve Fordu, a o jejich cenách servisu a olejů se nám může jen zdát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Kokto nedavno sem delal C5 palubku a opruz,na octavii ji mas za chvilku venku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Pawouk u mne je to naopak vse si delam sam at tou sou rozvody nebo jen olej. Tak proto nikdy ne neco jineho nez koncern 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 s těmi opravami to je taky jinak, člověk co se hrabe od jakživa ve francouzech, tak mu to přijde ok a bude nadávat na koncern. a to samý asi obráceně, stále je výhoda že je koncern všude ale už to taky tolik neplatí... každopádně není si čemu nalhávat, O3 má prodeje jak ve firmách tak i v soukromém sektoru... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) motory? to možná platilo do téhle doby, konkurence dotáhla už i koncern, viz ta franouzká 1.6 (147kw)... Koukal jsi se, do čeho ji ale jenom dávají? Do nějakého RCZta či co to je, to je snad auto jen pro dva chcípáky buzíky.... A proč má O3 takové prodeje asi? Proč si všichni nekoupí raději ty Francouze a Korejce? Právě Ford je na tom s kvalitou mizerně a díly mají nekřesťansky drahé... Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 s těmi opravami to je taky jinak, člověk co se hrabe od jakživa ve francouzech, tak mu to přijde ok a bude nadávat na koncern. a to samý asi obráceně, stále je výhoda že je koncern všude ale už to taky tolik neplatí... každopádně není si čemu nalhávat, O3 má prodeje jak ve firmách tak i v soukromém sektoru... Asi tak, ten známej dělal napřed u Mercedesu, pak Ford, potom Nissan/Hyundai a teď je v Seatu - taky tam mají dobrý seky borci z VW. Mimochodem, podle něj se tam tzv. doživotní rozvody u všech typů TSI mění jak na běžícím páse. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 vse si delam sam viz, moje octavie1 RS 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 No tak když tě to baví, proč ne. Mě to nebaví, tak to nědělám a věnuji se něčemu jinému. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 moc hezký, mám pro tebe připravenou na lak 1000mb Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Kokto delam sem prave oboji takze muzu porovnat a nemyslim treba dozivotni rozvody u TSI ale treba kvuli rozvodum vyndat ci nevyndat motor nebo rozebrat pul motoru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky