Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ale no tak ;)

 

Vidím, že někteří z nás jsou opravdu zaměření proti škodovce, proč jste si ji kurnik kupovali? To by mě zajímalo....

Protože je to úplně jedno - všechno jsou to stejné krámy. Ať se podíváš, kam se podíváš, všude jen problémy. Vždyť sám špekuluješ, jestli vyměnit doživotní rozvody, nebo nevyměnit.

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím jsem do toho ale šel. Věděl jsem o tomto problému už při koupi auta a stejně jsem oktávku vyhodnotil jako nejideálnější koupi a kupoval jsem auto nové s cenovkou 550tis. Z toho vyplývá, že za ty peníze bych asi měl korejce, francouze nebo itala, ale já kopupil oktávku, protože ji považuji stále zpracováním na vyšší úrovni. A nelituji, nenadávám, naopak, jsem spokojen i přes tu výměnu rozvodů. Prostě spokojenej i s motorem a spotřebou.

 

A rovněž si nemyslím, že dříve se dělaly auta lépe, vždyť už po třech letech mnohá kvetla jak jarní louka....a motory zdaleka nevydržely co nyní.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on to klint argumentuje tím, aby nezajížděl novej seriovej motor :D a bojí se sám kulance, protože každýmu je jasný když auto není v záruce nebo těsně po záruce(a nestěžoval sis na ten problém v záruce), tak ti dají tak špatnou kulanci jako plno lidem...

a takový řeči mobilita atd atd, to nefunguje jako u fordu :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, prodej to a kup si korejce. Jiná rada není. Garantuji ti, že budeš mluvit jinak. Prostě Pawouk, Kokta a Petrrr, neustálí haniči, skeptici a nespokojenci. Chtěli byste za ušmadlanejch půl mega snad doživotní auto? Těch deset let vydrží a to stačí.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo sou dnes uz jo,kvalita sla do prdele:)  ale skodovka je skodovka ma aspon nejakou historii.Coz se treba o znackach s asie ric nenecha.  Na skodovku  sezenes vse a za hubicku. A furt prace na skodovce  nebo koncernu je lepsi  nez treba na francouzech.  Treba vymena   spojky  Octavie2  a Renault laguna.octavie pul dne  renault  den.Koncern  udela auto a da do nej motor,renault  udela motor a postavi kolem auto :)   Tak to proste je,  Proto za mne skodovku a za druhe vyrustal sem na nich tak i proto:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, jsi příliš zaslepený tzv. kvalitou koncernových vozů. Chce se to občas rozhlédnout i jinam. A ano, když budu kupovat jiné auto, klidně si koupím korejce, pokud bude samozřejmě vyhovovat mým požadavkům. To, že mám Octavii je čistě náhodná věc, nijak jsem po ní netoužil a uvažoval jsem tehdy o různých vozech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jen neuvažoval, já i napřed vyzkoušel ;) a lecos se poptal a přečetl.

 

 

Už jen ty motory.....Však Kokto, ty to dobře víš, běž se svézt konkurencí (ve stejné cenové hladině). Ty motory i přes dobré papírové hodnoty prostě nejedou a žerou.

 

Interiér?  Vyfotím vám introš po pár letech v našem 1,5 mil. Landcruiseru.....budete brečet a nemusíte ho ani posluchat za jízdy. Není zhuntovanej, jen použitej.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono občas není co moc zkoušet, nebo musíš jet přes celou republiku...  nějaké 1.6 TDI a tyhle motorizace vyzkousíš všude, ale 1.8 TFSI nenajdeš taky na každým rohu, RSa totéž ne a Scouty zatím nikde... ta samá situace byla i dříve a číst můžeš co chceš, když chytneš špatnej vyrobek tak se to může s tebou táhnout celou dobu...

 

no pančáku to máš pravdu, ale ta doba se servisem už mění...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motory? to možná platilo do téhle doby, konkurence dotáhla už i koncern, viz ta franouzká 1.6 (147kw)... takže výběr už je i tam a i bude...

 

klinte ale to je asi služební auto ne? to je něco jiného když v tom jezdí rodina a okolí, než když to auto je totálně cizí.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, s fundamentalisty to nemá cenu, jsou zaslepení svojí pravdou a nevidí si pro ni na špičku nosu.

Pancho, já nejsem mechanik a ani mě to nezajímá, co a jak se opravuje - já to dělat nebudu. Měl jsem třeba známého, který dělal léta ve Fordu, a o jejich cenách servisu a olejů se nám může jen zdát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s těmi opravami to je taky jinak, člověk co se hrabe od jakživa ve francouzech, tak mu to přijde ok a bude nadávat na koncern. a to samý asi obráceně, stále je výhoda že je koncern všude ale už to taky tolik neplatí...

každopádně není si čemu nalhávat, O3 má prodeje jak ve firmách tak i v soukromém sektoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motory? to možná platilo do téhle doby, konkurence dotáhla už i koncern, viz ta franouzká 1.6 (147kw)...

Koukal jsi se, do čeho ji ale jenom dávají? Do nějakého RCZta či co to je, to je snad auto jen pro dva chcípáky buzíky....

 

A proč má O3 takové prodeje asi? Proč si všichni nekoupí raději ty Francouze a Korejce?

 

Právě Ford je na tom s kvalitou mizerně  a díly mají nekřesťansky drahé...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s těmi opravami to je taky jinak, člověk co se hrabe od jakživa ve francouzech, tak mu to přijde ok a bude nadávat na koncern. a to samý asi obráceně, stále je výhoda že je koncern všude ale už to taky tolik neplatí...

každopádně není si čemu nalhávat, O3 má prodeje jak ve firmách tak i v soukromém sektoru...

Asi tak, ten známej dělal napřed u Mercedesu, pak Ford, potom Nissan/Hyundai a teď je v Seatu - taky tam mají dobrý seky borci z VW. Mimochodem, podle něj se tam tzv. doživotní rozvody u všech typů TSI mění jak na běžícím páse. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...