Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Nojo, tyhle Kokťácký rady...

 

Jediný, proč sem Koktu ještě nevodbouchnul jako prašivýho psa je ten fakt, že mi konečně nakódoval to nerozsvicení potkávaček nad 140km/h a že mi zase funguje zavírání oken při dešti. :kol-28:

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR Kokta nečíst! (informace týkající se autoriz. servisu)

 

Volal jsem do mého autorizáku v Rakáči a ptal jsem se chytrého pána v dílech. Říkal, že se s tím setkává poměrně často, ne že by prej Zimmermanny byly špatný, ale desky jsou prej moc trvdé, proto pískaj....No, koupim origoše, mají je skladem a uvidíme že ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, je to alchymie...mě tedy origoše nikdy nepískaly na žádném autě. Naopak tenkrát pamatuju, nacpal jsem do Astry Lukase a pískaly jako sviňa a teď se to opakuje s těma německejma Zimmama.

 

Ono je to jako se stěračema, vydržej jen origoše, všechny ostatní sojej za hovno, to už jsem se spálil několikrát a od té doby kupuju sice drahé, ale funkční originály a je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se steracema souhlasim- mam stejnou zkusenost a to i v pripade jeste drazsich Bosch - nevydrzely tak dlouho jako origa mysleno aerotwiny. U O1 Jsem mel co se brzd tyce taky TRW nepiskaly, Nebo Bosh nepiskaly. Ovsem u obou odesly po 20tis kotouce a az ke konci jsem se nekde docetl cim to je, furt jsem mel za to ze nedostatecnym chlazenim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno ono je u těch destiček na výběr z tvrdosti ne? Měkké, standard a tvrdé (mi bylo řečeno) a podle toho se to taky chová. u měkkých odcházejí rychle ale nekurví se kotouče, u tvrdých naopak. Standard je takovej střed ale údajně právě vydávají různé zvuky od pískání po šoupavý zvuk při přibržďování... Tak nevím jestli je to pravda nebo ne  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se steracema souhlasim- mam stejnou zkusenost a to i v pripade jeste drazsich Bosch - nevydrzely tak dlouho jako origa mysleno aerotwiny. U O1 Jsem mel co se brzd tyce taky TRW nepiskaly, Nebo Bosh nepiskaly. Ovsem u obou odesly po 20tis kotouce a az ke konci jsem se nekde docetl cim to je, furt jsem mel za to ze nedostatecnym chlazenim.

Hele nejsem si jist, ale nevyrábí ty stěrače pro Škodu taky Bosch? Jinak musis kupovat v Bosch krámu, tam je maji "čerstvé". Jednou sem je koupil v Makru a po pul roce už to nebylo ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to tak,zalezi na tvrdosti desticek.cim tvrdsi tim vice se zakousnou:) ale zerou kotouc a piskaji,coz mne osobne nevadi. Ja ted pouzivam keramicke,obcas zapiskaji  ale mene  praší :) a to je velka vyhoda

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle pise  ATE   Do třecího materiálu nových brzdových destiček byla inovační technologií přidána keramická vlákna, která při brzdění vytváří "neviditelnou ochranu“ působící příznivě na životnost samotných destiček i brzdových kotoučů. Další výhodou oproti standardním destičkám je značně tišší brzdění a také zhruba dvojnásobně vyšší tepelná odolnost, díky čemuž mohou podávat konstantní plnou výkonnost i při extremních teplotách (cca 750°C). Příjemným kladem nových destiček je také skutečnost, že se oproti klasickým destičkám téměř neopotřebovávají a díky tomu zůstávají disky kol bez tradičního černého prachu a tedy čisté a lesklé. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...