Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouk:

Jen jiné nárazníky, bla bla bla...a čím by se měla RS teda lišit od obyč verze?Křídlem z airbusa, francouzským oknem, výfuky jak z Temelínu.Lidem se to líbí, ale jo, znám teda už 4 lidi, kterým se Octavia nelíbi, přitom v ní jezdí:-)

Editováno: , autor: Sanek81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rs je prostě jen trošku vzhledově a vykonově upravena obyčejna Octavka nic vic....Žadny supersport. ;).Jinak čim mne přijemně překvapila trojkova Octa je konečně normalni misto pro sezeni zadnich cestujicich.U jedničkove a dvojkove je to tragedie.Jinak co se tyka vzhledu trojkove Octy tak velke zklamani myslel jsem že teda bude vypadat lip.Prostě žadny wow efekt se nekona...Ten hnusny "nabourany" kufr tomu taky zrovna nepřida...

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte  Subaru je proste osobak co z neho vyndas sedacky das klec a muzes na zavody,na subaru fakt to kridlo patri a bez neho to fakt vypada hnusne.

 

jinak s tebou souhlasim RS  je rychla skodovka,ale prece jen by melo bejt poznat a je fakt  ze vhledove dvojka  je hezci,mne se libi vice. Ale zalezi i na barve a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak čim mne přijemně překvapila trojkova Octa je konečně normalni misto pro sezeni zadnich cestujicich.U jedničkove a dvojkove je to tragedie.

 

Tak dvojková na tom byla lépe než jedničková, ale ne o moc. Trojková je fakt gut, i já si tam sám za sebou sednu a nemám problém. Což je co říct a taková auta spočítám na jedné ruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No líbí, podle prodejů uplně nelze soudit, protože oktávky byly a jsou speciálně firemní auta. Rodiny dávají přednsot SUV,MPV, ty co na to nemají, tak rapidy a fábky (tzv. kinder auta).... :)

Ale důležité je, že se jim opravdu vyvedla....

 

Pancho: Já vím, že patří, ale vypadá to strašně. Rep.mě se nelíbí ani to auto, s křídlem nebo bez....

Já nemluvím o ČR. Nesmíš to brát pouze měřítkem českého trhu, to by ŠA už dávno zkrachovala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:

Jen jiné nárazníky, bla bla bla...a čím by se měla RS teda lišit od obyč verze?Křídlem z airbusa, francouzským oknem, výfuky jak z Temelínu.Lidem se to líbí, ale jo, znám teda už 4 lidi, kterým se Octavia nelíbi, přitom v ní jezdí:-)

Já neříkám, že z ní mají dělat letadlo, ale ty tady vypisuješ jak je odlišná. Což není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rs je prostě jen trošku vzhledově a vykonově upravena obyčejna Octavka nic vic....Žadny supersport. ;).Jinak čim mne přijemně překvapila trojkova Octa je konečně normalni misto pro sezeni zadnich cestujicich.U jedničkove a dvojkove je to tragedie.Jinak co se tyka vzhledu trojkove Octy tak velke zklamani myslel jsem že teda bude vypadat lip.Prostě žadny wow efekt se nekona...Ten hnusny "nabourany" kufr tomu taky zrovna nepřida...

Jenže tady záleží na vzrůstu řidiče/pasažérů - mně třeba dvojková naprosto prostorem vyhovuje. Za sebou si krásně sednu, místa je tam pro mě habaděj.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:

Obyč O3 a O3RS pozná snad okamžitě každý (aspoň třeba zepředu, zezadu),což se o předchozí generaci říct nedalo, tam mi to odlišuje jen plaketka VRS.

Nesmysl, předchozí varianty měly také jiný předek a to OII RS FL s LED denním svícením je nepřehlédnutelná, a kdyby to nemělo vzadu křídlo, tak to naprostá většina lidí nerozezná. Nedělej si iluze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, v době výroby jsi ty LEDky nemohl přehlédnout, ještě tolik aut je nemělo. A navíc jsou lépe vidět, než ty na OIII. Já ti to neberu, že se ti libí, ale není třeba z ní dělat nějaké designové božstvo, před kterým se v úžasu zastaví provoz.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řeknu to tak, s Bráchou sem jel z Ostravy a potkal sem kolegu v O3 bílé lift(on má řešení pokut tak, jezdí nadlimitem dost, kde to je o řidičák). Tak brácha myslel že sem ho dojel v dalším městě a měl tam odbčovat domů. A brácha to je on, a já. dyt je to bílej rapid. A bratr jako fakt? dyt to je jak oktávka..

 

O3 RS poznáš, protože tam má plaketku, jinak by to většina ani nerozeznala... sory ale vpředu ten nárazník s pluhem, vzadu ty "modní hnusný koncovky"(hold si na tu krásu koncovek musíš zvyknout) :kol-44: .... a ta imitace led pásku, když se podíváš zpředu na ten led pásek, tak v tom ohybu ve světle tam to nesvítí :kol-44: hold chtěli ušetřit, tak vzali světla z A3 a mrdli tam levnej led pásek...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On Pawouk není moc vlastenec ;)  (i když škodovka už taky s vlastenectvím nemá moc společného)...líběj se mu šikmáči, takže příště to bude prej asi Hnůjdaj ;)   Ale to mu nesmíme mít za zlé, škodovku vzal jen proto, že byla nejvýhodnější (dle jeho slov). To jeho brácha Stan je jiná liga :kol-47:

 

Nemám pravu Spajdře? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť to je TUCTOVKA. Jen někteří to nechápou - stačí se podívat, kolik jich už jezdí a bude jich ještě víc. Jak jinak to nazvat? S každým novým modelem přijde něco, co tady dřív nebylo, tato argumentace je zcela scestná. To je přesně to, o čem jsem psal, že z toho dělá něco, co ve skutečnosti není a nikdy nebude.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku je to tak, nepamatuji si že by jezdilo tolik RS jedničkovejch či dvojkovejch, teď už se objevují taky více, ale ty starší řady se už x let nevyrábí..

 

O3 RS v TDI má dost i starších lidí atd, který by si ho dříve nikdy nekoupili a je to totální tuctovka... hlavně že to žere málo, že v zimě vyhodí 30 klacku za zimáky v 17" :) to už dehtáře asi neštve.

 

a co si budem povídat, O3 se jim prodává jak po másle(za to gratuluji), je vidět často už jak O2 či O1 za tak krátkou dobu.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...