Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

máš klinte taky CZ edition ne? co je na té záruce drahé mě řekni, teď bys byl vysmátý a furt nemáš auto starý 4 roky a 120 000km ;)

https://www.dropbox.com/s/7tbca0pv49n1a06/octavia-cenik.pdf?dl=0

Prodloužená záruka na 4 roky, do 60 000 km / 120 000 km 5 700 / 11 500

 

 

tak servis kodoval na pevný interval a zase zmizela teplota oleje, to mají fakt super udělátko...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem v depresivní náladě.

 

Nic není dobré, všechna auta stojej za hovno, všude se šetří, všude okrádaj zákazníka. Jsem v takové depresi, že nechci nové auto, nechci žádné jiné auto. Budu jezdit dál ve své trosce, dokud nezačnou odpadávat blatníky....Prostě to auto vojedu do mrtě, co to půjde, pač nechci už ztrácet peníze při nákupu nových aut ty první roky, když stojej tak za hovno..... :kol-133:

 

Můj sen o kvalitě koncernových aut se rozplynul, moje životní filozofie vzala nyní za své....ano přátelé, zařadil jsem se mezi vás, skeptiky a kritiky.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ty mi nerozumíš, 450 byl limit, víc prostě na auto nebylo peněz, ani tisícovka navíc. Už tak sem se rozhodoval, jestli za 5tis maxidot a to jsem ještě zainvestoval a tím to zhaslo. Nakonec jsem stejně musel ještě vymáznout prachy za zimní plechy a gumy a později došetřit na construct....

Byla bída. No ona je vlastně i teď..... ;)

 

Tehdy bohužel ještě nebyly známy okolnosti ohledně vošizenýho materiálu a s tím spojenou gigažravostí, resp. megachlastání oleje ve velkém. Známej mě zrazoval jen co se týče rozvodů a to jsem si risknul s tím, že prostě rozvody udělám.

 

Kdybych dneska věděl, že to tak žere olej, že odchází pumpa, že přeskakujou řetězy a rozpadává se přestavovač ...no to už bych si koupi tehdejšího 1,8 TSI rozmyslel.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Copak, doběhla tě realita? Už vidíš tu skutečnou koncernovou "kvalitu"? Motor AUDI... Není TSI, aby nemělo nějaké zásadní potíže.  :kol-32:  Dneska je to všude samej šunt, to si nevybereš - po záruce prodat a koupit nový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To právě nejde, nemám firmu, abych si auto odečetl z daní. Za tři roky máš největší ztrátu. Nebo ty pawouku za 3 roky našetříš dalších 300-400tis na nové auto? Já se přiznám, že to nedokážu. Právě proto se musí auto dojezdit a prodat až jako 8-9 leté. Jenže do toho člověk nasype spoustu peněz za náhradní díly....bohužel. Jen při 300tis to máš 100tis za rok, což znamená dávat na stranu měsíčně víc jak 8tis měsíčně. K tomu údržba a já 6tis na benzín. Nepočítám-li tedy údržbu, je to 14tis Kč dát měsíčně kvůli autu do luftu. To je pro mě už značná část platu, pro někoho celá výplata.

 

AUDI motor a stojí pěkně za hovno, jestli podle toho vypadají i jejich předražená auta, tak ruce pryč....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, tento systém není pro normálně vydělávající lidi. Jenže jak to řešit? Opravy těchto problémů jsou drahé, pověst motorů nevalná, kdo to od nás koupí za osm let? A abych pravdu řekl, já nejsme ochoten každé tři čtyři roky měnit auto, i kdybych, dejme tomu, ty prachy měl. Pak se nediv, že konfiguruji Fabii a nechce se mi dávat přes půl mega za novou Octavii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůbec nevím jak to řešit. Ale rozhodně je asi lepší nechat si to auto déle, když už ho člověk koupí nové...a ztratí to hafo peněz jen za jistotu, že víš, co s tím autem je. Nebo nekupovat nová auta a točit je třeba po dvou letech....tolik člověk neztratí. Ale taky může pěkně naletět. Pač lidi většinou dobrá auta neprodávají a naopak zbavují se těch, se kterými by mohly bejt další problémy a investice.  (viz. zde pár majitelů TSI, začaly žrát olej, tak šly).

 

Roční auta většinou nejsou žádnou cenovou výhodou, většinou jde o nešetrně zajeté předváděčky a ještě za cenu, kterou by si usmlouval možná i za nové u prodejce.

 

Ale co mě sere je ta mizerná kvalita, člověk vymázne půl mega za auto, které se sype jen vinou výrobce, kterej chtěl zase někde ušetřit a neměl nic vyzkoušené. A co mě sere ještě víc, že výrobce tyhle potom známé vady nezaplatí ve 100% výši....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roční vozy nejsou výhodou? Moje auto cenikovka kolem 680 000kc(po sleve cca 615 000kc).... s 21000km 11 měsícu starý na 400 000kc. K tomu ještě 3 roky záruky. Musíš si hold vybrat a ze nemám o3 me moc netrapi.

Jed se podívat někdy na polygon jak tam po výrobě zachází s auty :D

Ale musím uznat ze škodovka dobře plati zaměstnance a díky ni není taková nezaměstnanost alespoň kolem Kvasin.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, ono dokud se neco nedotkne cloveka samotneho, neveri ze jemu by se to mohlo stat. Nevyberes si, Pawoukovo F3 bude jeste vetsi ausus nez muj Rapid s kterym jsem si behem 1,5 roku uzil sve s reklanacema, uz dlouho nic nebylo tak snad to bude ok. Clinta osvitil duch svaty. Ne jen levna auta potkavaji problemy, smutne je to ze problemy potkavaji a to jeste horsi i 2x tak draha auta. Ale jeste neves hlavu, uvidis jak to dopadne a jeste se treba budes divit, vysoli New engine a budes litat jako Boingy u tebe v praci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to udělám jako soused, koupim mercedes, třeba se tam ještě kvalita trochu dodržuje, když to němci tak kupujou..... ;)

to by sis nepolepsil:)  stare ok  ale nove  ,samej problem  a  servis drazsi jeste.dnes sou protste auta spotrebne zbozi:)  Clinte  ja ty prodam  rs chces? to cerne,to je jeste poctiva prace:))  

 

kamarad delal v mercedesu takze kolikrat vypravel:)kvuli jedne diode menis celou pristrojovku,protoze to nejde rozebrat a ani se neptej na cenu,  a z prace vim  u novejch actrosu staci nastrikat vodu na prevodvku a auto stoji,  za tu dobu co sem na mycce tak  nam takhle v tunelo  zustalo  co ja vim 7 aut a z toho 6 mercedes:)  

Editováno: , autor: PANCHO
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je fakt mizérie s těma autama. Já pochopím nějaké závady, ale výrobce by se k tomu měl umět postavit a nedělat mrtvého brouka a když je problém, tak ti milostivě třeba 50% zaplatí, jako proč jen 50%, copak já třeba mohu za zkurvenej napínák, nebo slabej řetěz? (teď to myslím obecně). A to ještě práci kolikrát neplatí vůbec. A vůbec mě nezajímá, že je auto po záruce. Pokud by to výrobce udělal tak jak má bejt, tak to vydrží. A když se něco podělá, co je dobře udělaný, ale stát se může, tak bych to chápal.

 

Lidi tady nadávají na Opely, ale mám pár známých, co je mají (Insignii a Astru novou) a nemají jedinej problém, max. dříve měnili kotouče a desky....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš Clinte, to je to co sem ti psal. Všechno jsou to europlechovky dělané na co největší zisk. Aspoň vidíš proč některý lidi přecházejí na Korejce a další. Šunka je to podobná, jen stojí o dost méně. Ale nezoufej, u tebe ti to opraví a pak budeš jezdit dál a časem zase budeš uznávat svoji modlu Slepici :-)

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši ztracení, mám nové info, hlavně pro Pawouka. Syn kolegyně tady v práci dělá tady prodejce ve Škodě a přišlo nařízení stáhnout všechny F3 z prodeje, skladovky atd., co se ještě nepředali atd. JJ, asi problémek. Už zjišťuji o co go. Hooold rychlokvažky, ale Škoda se bude moct chlubit v roce 2017 že prodává nevím kolik nových modelů, to že s nima nedojedeš ani do kaufu na nákup už je věc druhá.

Clinte nezoufej, uvidíš za 3 roky jak budou majitelé s O3 řešit bůh ví co. Do sekce O3 nechodím, tak nevím, možná už řeší nyní. S F3 najedeš 20 tis po Praze  a rozsype se ti . U té O2 je ještě nějaká minimální kvalita zaručena, bohužel motor 1,8tsi se co se týče spolehlivosti asi nejméně povedl.

Podívej já a Thálie, dnes jsem musel s ní jed do práce a žádnej stres, te´d s ní jdu 22. na první technickou, auto po technické stránce perfekt, řešil jsem jednu jedinou reklamaci, paradoxně jsem si připlácel za prodlouženou záruku 4 roky a vůbec jsem ji nevyužil, nevěřil jsem tomu. U Rapida nepřiplácel a řešil jsem tolik věci, že na prstech jedné ruky bys to nespočítal a tehdá v naivní myšlence o kvalitách vozů škoda jsem si nepřiplatil a možná ještě budu čumět. To Thálie to je vůz, jezdí to, žádnej stres, olej měním na tvrdo 2roky nebo 30tis s předepsaným olejem pouze 5W40 dle výrobce, nikde se neztrácí, nikde nic nevrže (jako v rapidu), kufr velkej, nemusím se bát že mi to někdo ukradne, na odřeniny už jsem rezignoval a tak mě nic netrápí. To je auto opravdu na přepravu z A do B, je jedno kde zaparkuji, už se úplně nebojím že mi to někdo obouchá (už je to obouchané dost i přes veškeré snahy) Hold Auto poskládané ze zastaralých, ale funkčních ověřených komponentů na kterých nikdo ještě nešetřil. Sice na dálnici do kopce ve 130 musíš vystoupit a tlačit aby ti to nekleslo pod 120 (jede i 170 po rovině) a na dálky to taky moc není, ale co. Ta Thálie věřím tady bude jezdit když už Rapid o 2 roky mladší auto už dávno ne. 

Doporučení Petrrra, kupujte Thálii :-) :-) (máte ale smůlu, už se neprodává jako alternativu doporučuji Dacii Logan, pro Pawouka Dacii Sandero) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...