Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 A jo, díky za radu. Šlo mi o to aby to nebylo něco jako tempo s brusnými částicemi. Želva goood. Na jaře se na to vrhnu. letos jsem to nějak prokaučoval, ale tak první zimu to snad modrák vydrží i bez ochrany :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Tempo a Silichrom jsou brusné pasty, Tempo se hodí na starší zašlé laky, ta leštěnka od želvy s teflonem PTFE je nebrusný krém, aplikuje se na vlhký hadr, tím pádem je nižší spotřeba přípravku a dobře se nanáší. Navíc nepřesychá a skvěle se rozleští i ručně hadrem. Vydrží dlouho, nejvyšší spokojenost Někteří soudruzi jsou ulítlí na ty tvrdé vosky, claye a takové ty pitominky. Nechávají za to mraky prachů, na to já si nepotrpím... Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Jasný já před tím taky používal jen želvu a asi tedy u ní i zůstanu jak píšeš (výrobek s JŮ ES EJ nemůže být šit), ale to už bylo spíš na starší lak. Tady jsem našel nějakou novinku od sonaxu skleněněj vosk, ale ta cena a ta práce s tím, jak na kostele. http://www.sonax.cz/view.php?cisloclanku=2010020301&rstema=55 http://www.youtube.com/watch?v=7EbynY1DBso Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Vypadá to zajímavě, už jsem to kdysi viděl, ale jak říkáš, práce hafo. Mít doma nějakého mazla v garáži a vyjíždět jen o víkendu, kdy první mrak je teprve nad Španělskem (jak říká Treo), tak asi ano, ale já používám auto denně jako spotřební věc a dvakrát ročně želva musí stačit Letos ani nebyl čas před zimou to udělat... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Tempo je dobrý, ale tak na jednorázový použití. Přeleštit jím jedno místo víckrát, moh by ses dostat na základ. S těmi hard vosky máš pravdu. Stojí to strašný prachy a o výsledku si dovolím trochu pochybovat. Na jaře jsem si koupil takovou NANO výbavičku od Sonaxu, ale že by mi to nějak rvalo žíly, to ne. Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: jirkaK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Jo jednou jsem se nechal ukecat na klasický tempo na předchozí O1 tmavě modrá barva metla a navždy jsem měl "vybroušený" kruhy po celém autě, vidět to tedy bylo jen na sluníčku. Známej to použil na světlejší lak (taková ta vojenská zelená vyblitá na O1) a opravdu mu to oživilo a bez kruhů. U mě to taky oživilo, ale s kruhy. Málem jsem si pak vytrhal všechny vlasy. na sluníčku to auto pak vypadalo jako zapatlané špatně rozleštěné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Na metlu by Tempo přijít nemělo vůbec, mělo by se používat na klasické laky. V podstatě jsi brousil vrchní vrstvu bezbarvého laku. Já teď lituji, že jsem se nechal zlákat těma chromovejma koncovkama vejfuku. U TSI je to strašnej voser, je to hned černé a zadělané. Navíc to dostává na frak od zadních kol a odletájících šutrů. Už tam mám záseky, které reznou. Teď jsem na to měsíc nešáhnul vůbec a některé místa jsou takové jako vyžrané a nejdou už ani silichromem. Už by to nechtěl nikdy na autě. A to to ještě neprošlo zimou a solí. Po zimě budou asi na odpis.... Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Kdo by to byl řekl. Ještě že u mé "náhražkové" Octávie není výfuk vůbec vidět, myšleno koncovka, končí před nárazníkem a když se neohnu a nečumím na podvozek tak ani nevím na jaké straně ho mám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 http://www.detailingshop.cz/ http://detailing-obchod.cz/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 já mám záseky v kapotě a nad čelním sklem. v autorizáku se z toho mohli včera podělat, řikám jim že mě to takhle prodali fakt to je neskutečný. tak sem to zatírnul origoš opravným štětcem a snad to bude ok. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Clinte, nesmíš být měkota - prostě tu koncovku budeš měnit ve stejném intervalu jako rozvody. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Já to vidím tak, že zajedu před zimou do myčky ( před tím si to za dvacku umyji nanečisto, nechám dát ten nejlepší program s dvěma horkými vosky a mám do jara klid. Kdo leští, ten proleští i metalízu. Metalíza přežije i horší péči a před prodejem se to dá dohnat, naše zkušenost. Některé myčky jsou zabijáci laku :-(, takže u nás na vesnici jsou dva mycí boxy na ruční mytí, teta půjčí profistěrku a umyji si to sám :-). Poučení je to, že si již nikdy nekoupím boční ochranné lišty v barvě vozu, na černých nejsou vidět záseky od dveří druhých aut...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 musíš si přes ty lakovaný lišty nalepit ještě jedny ochranný, černý 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 nejlepší je to zaparkovat do teplé garáže, nakonzervovat a nejezdit :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 nebo rovnou prodat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Ty cerny listy bocni zase prekazeni pri lesteni. Proto nyni nemam zadny. Obouchani od druheho hnupa to ne vzdy stejne pomuze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 však nejlepší nemít plechovku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 mimochodem, předek auta jsem na jaře dělal tím skleněným voskem od Sonaxu a je fakt, že to tam pořád ještě evidentně je. Vidím to na povrchovým napětí, když to zmokne. Ale od kamínků už tam pár záseků mám i přes ten vosk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 njn tak šetří se na matroši, dává se co nejméně laku tak co bys chtěl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Konec jedné rejže: http://www.novinky.cz/auto/321276-chevrolet-konci-na-evropskem-trhu-gm-jej-po-deseti-letech-stahuje.html Ti co koupili tyhle bejvalé jihokorejské Daewoo si musej teď rvát vlasy Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Kokto : nerozumim opakuj. Lak sam o sobe je ochrana. Ochrana plechu proti korozi. Tedy lestenim a tekutym sklem chranime ochranu :-). Zase spravny drsnacky auto ma byt trochu zasvineny, trochu nabourany, trochu narezly a taky trochu od kanci krve na narazniku :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) S tim nabouráním Kokta souhlasí, všechny měl zatím pěkně zezadu trefený Kokta chtěl říct, že už není lak lakem, dneska je to všechno vodou ředitelné a náchylnější na otlučení, na tloušťce se šetří.... Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Clinte uz jsem cetl. Sice rejze, ale takove Camaro by nas splachlo vsechny a to i spotrebou a to doslova. Ale zase 6,2 V8 kdo by to nebral a ne jako ty nase a hlavne moje orezavatko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Jenže Camaro je nefalšovanej americkej Chevrolet a ne Daewoo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) ameriky jsou levné, ale nevhodné na naše silnice - samá zatáčka a kruháč kolem zabodnuté tyčky.... souhlas s Clintem, rejže se nechytá ani u nás - vyhození manažeři Kie, vyhození kvalitáři Hyundai Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: treo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky