Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tempo a Silichrom jsou brusné pasty, Tempo se hodí na starší zašlé laky, ta leštěnka od želvy s teflonem PTFE je nebrusný krém, aplikuje se na vlhký hadr, tím pádem je nižší spotřeba přípravku a dobře se nanáší. Navíc nepřesychá a skvěle se rozleští i ručně hadrem. Vydrží dlouho, nejvyšší spokojenost ;)

 

Někteří soudruzi jsou ulítlí na ty tvrdé vosky, claye a takové ty pitominky. Nechávají za to mraky prachů, na to já si nepotrpím...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný já před tím taky používal jen želvu a asi tedy u ní i zůstanu jak píšeš (výrobek s JŮ ES EJ nemůže být šit), ale to už bylo spíš na starší lak. Tady jsem našel nějakou novinku od sonaxu skleněněj vosk, ale ta cena a ta práce s tím, jak na kostele. 

http://www.sonax.cz/view.php?cisloclanku=2010020301&rstema=55

http://www.youtube.com/watch?v=7EbynY1DBso

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to zajímavě, už jsem to kdysi viděl, ale jak říkáš, práce hafo. Mít doma nějakého mazla v garáži a vyjíždět jen o víkendu, kdy první mrak je teprve nad Španělskem (jak říká Treo), tak asi ano, ale já používám auto denně jako spotřební věc a dvakrát ročně želva musí stačit ;)  Letos ani nebyl čas před zimou to udělat...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tempo je dobrý, ale tak na jednorázový použití. Přeleštit jím jedno místo víckrát, moh by ses dostat na základ.  

S těmi hard vosky máš pravdu. Stojí to strašný prachy a o výsledku si dovolím trochu pochybovat. Na jaře jsem si koupil takovou NANO výbavičku od Sonaxu, ale že by mi to nějak rvalo žíly, to ne. 

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jednou jsem se nechal ukecat na klasický tempo na předchozí O1 tmavě modrá barva metla a navždy jsem měl "vybroušený" kruhy po celém autě, vidět to tedy bylo jen na sluníčku. Známej to použil na světlejší lak (taková ta vojenská zelená vyblitá na O1) a opravdu mu to oživilo a bez kruhů. U mě to taky oživilo, ale s kruhy. Málem jsem si pak vytrhal všechny vlasy. na sluníčku to auto pak vypadalo jako zapatlané špatně rozleštěné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na metlu by Tempo přijít nemělo vůbec, mělo by se používat na klasické laky. V podstatě jsi brousil vrchní vrstvu bezbarvého laku.

 

Já teď lituji, že jsem se nechal zlákat těma chromovejma koncovkama vejfuku. U TSI je to strašnej voser, je to hned černé a zadělané. Navíc to dostává na frak od zadních kol a odletájících šutrů. Už tam mám záseky, které reznou. Teď jsem na to měsíc nešáhnul vůbec a některé místa jsou takové jako vyžrané a nejdou už ani silichromem. Už by to nechtěl nikdy na autě. A to to ještě neprošlo zimou a solí. Po zimě budou asi na odpis....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to vidím tak, že zajedu před zimou do myčky ( před tím si to za dvacku umyji nanečisto, nechám dát ten nejlepší program s dvěma horkými vosky a mám do jara klid. Kdo leští, ten proleští i metalízu.  Metalíza přežije i horší péči a před prodejem se to dá dohnat, naše zkušenost. Některé myčky jsou zabijáci laku :-(, takže u nás na vesnici jsou dva mycí boxy na ruční mytí, teta půjčí profistěrku a umyji si to sám :-). Poučení je to, že si již nikdy nekoupím boční ochranné lišty v barvě vozu, na černých nejsou vidět záseky od dveří druhých aut......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto : nerozumim opakuj.

Lak sam o sobe je ochrana. Ochrana plechu proti korozi. Tedy lestenim a tekutym sklem chranime ochranu :-). Zase spravny drsnacky auto ma byt trochu zasvineny, trochu nabourany, trochu narezly a taky trochu od kanci krve na narazniku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tim nabouráním Kokta souhlasí, všechny měl zatím pěkně zezadu trefený :D

 

Kokta chtěl říct, že už není lak lakem, dneska je to všechno vodou ředitelné a náchylnější na otlučení, na tloušťce se šetří....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ameriky jsou levné, ale nevhodné na naše silnice - samá zatáčka a kruháč kolem zabodnuté tyčky.... 

 

souhlas s Clintem, rejže se nechytá ani u nás - vyhození manažeři Kie, vyhození kvalitáři Hyundai

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...