Přejít na obsah

lada

Doporučené příspěvky

V servisu mi měnili vnitřni klouby na poloosách, že prý měl každy už dost vůli. Ale ja žadný problem nepocitoval. Ale 2 dny po výměně mi v podvozku při pomale jízde při změně směru jizdy pokaždy něco klepne kov na kov. a ted jsem se dival a když vemu za pravou poloosu sem a tam (od vnitřního kloubu k vnějšímu) tak je tam vůle asi 2-4mm a vydava to kovový klepání co slyším v aute. Dělá to až po tom co auto bylo v servisu. Ma tam byt nejaka vůle nebo ne?? Abych měl při reklamaci nějaký agrumenty a nedelali zase vola ze mě. Dřív nic neklepalo až po tom co měnili ty klouby.

 

 

Předem moc děkuji za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najprv malý dotaz...máš OII,alebo SII??  :kol-32:  ..lebo mi nesedí tvoje auto a sekcia

 

určite tam bež naspäť..tvojím argumentom už je len to,že tam máš "zvuk",ktorý ti začal po tej výmene...nech idú s tebou na skúšobnú jazdu...možno bude len slabo dotiahnutá poloos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám SII, ale vse je stejne jak u OII. Sem chodi vic lidi, proto pisu sem. Jestli to tu nesmí bejt tak se omlouvám

Editováno: , autor: Pawouk
Přesunu to do SII,přece jenom je potřeba udržet zde nějaký řád. Jak vidíš,našel si tě fachman z oboru a ten už to nepustí. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prý jě vše ok..Tak asi to budou dělat čepy řízení, jinak nevím. Divný je, že to začlo dělat 2 dny po výměně vnitřních kloubů za 11000kč pry měl každý vůli, ale je nevnimam žadnou změnu tak jsem vyhodil 11tis + mi dam něco klepe při zatáčení. fakt super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem zjistil akorat, že na spojovací tyčce stabilizatoru je uvolnena manžeta spodniho cepu na ni. Ale jsou tam jen 3 mesice to nechapu, že to nevydrželo. Ais se tam bude dostavat necistota. Ale spatna spojovaci tyc se neprojevuje při zataceni ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Tak problem porad přetrvava jediny co jinej mechanik zjistil je , že je fakt axialni vule v poloose. Nevim tedy jestli poloosa pro DSG ma bejt bez vule nebo je to normalni. Poloosa je jinak urcite dotažena v naboji kola spravne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...