Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Teklo mě těsnění pod řemenicí vačky. Sundali jsme to, vyměnili těsnění a zjistili jsme následující: Na vačkovém hřídeli je "zářez" na klínek, který brání otočení řemenice vačky. Klínek tam není, na řemenici není žádný výřez na klínek. Moje otázka zní, na slabší motorizace se to nedávalo, nebo je to nějaký paskvil? Jedná se o octavii 1.9TDi AGR 66kw

post-33253-0-35092200-1376421738_thumb.p

Když jsem měl kdysi ten stejný motor, tak jsem tam ten klínek měl. Je pravdou, že jsem měl kód motoru AHL.

čus,v pořádku,ten klínek tam neni a ani být nemá,dělal jsi někdy rozvody? :) nastavíš si setrvák,zaadetuješ čerpadlo a vačku a povolíš a stahneš vačkové kolo,nastavíš spodek a nakonec utáhneš vačkový ozubený kolo,kdyby tam byl,tak by to šlo docela bídně :) jen by mě zajímalo,jestli ten motor běží když tohle píšeš :D 

  • Autor

Rozvody jsme dělali přitom, nastavili jsem setrvák na rysku, čerpadlo zajistily kolíčkem, vačku taky přípravkem, kolo jsme nikdy nepovolovali a rozvody sedí, motor šlape jak hodinky..:) Ale je pravda že na jiné motorizaci nám neseděli zuby bylo to oproti čerpadlu o 1 zub pohnuté, tak jsme řemenici vačky museli pootočit. Asi na tom něco bude:D Takže vyřešeno, děkuji za odpovědi....

jo já to taky tak nedělam,postavim si to,udělam vlastní značky a jedu :D  ale když dělam těsnění pod hlavou tak musim :) hlavní je pořádně zatahnout to ozubený kolo jinak si vyděláš :D 

  • Autor

No je to fest stažený tak snad to vydrží..:D A když ne tak stejně plánuji koupit spodek z ARL/ASZ :D

no ono tam jde spíš většinou o ten vršek :DD

  • Autor

Jo pravda, nějak mě to vůbec nenapadlo..:D

no já už jsem pár potkaných motorů dělal a většinou byl spodek ok :) ale vršek total,ventily mi připomínali kytičku :D krásně kudrnatý :D 

Teklo mě těsnění pod řemenicí vačky. Sundali jsme to, vyměnili těsnění a zjistili jsme následující: Na vačkovém hřídeli je "zářez" na klínek, který brání otočení řemenice vačky. Klínek tam není, na řemenici není žádný výřez na klínek. Moje otázka zní, na slabší motorizace se to nedávalo, nebo je to nějaký paskvil? Jedná se o octavii 1.9TDi AGR 66kw

Na motoru AGR není žádný klínek kolo je na vačce na kuželu Utahovací moment 45Nm

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.