Přejít na obsah

Točím 2300 otáček přídám plyn a auto cuká jako když se dusí


czechmichael

Doporučené příspěvky

kurde to je zapeklité ... newim jestli by tohle mohla dělat nějaká hadice u podtlaku k turbu intercooler nebo tak no ... Těžko říct ...

No prostě fakt masakr :( Mechanik koukne na podvozek na poloosu. Pak tedy na olej v převodovce a na spojku.
 
Eště tedy je fakt,že mi nejde ta elektrika v autě osvětlení atd. Tak možná blbne i ta diagnostika,že to nic neukazuje
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

první věc necituj předchozí příspěvek, je to zbytečné a nepřehledné

 

jinak bych ještě(pokud jste nedělali) prolez všechny hadice okolo turba, mě teď kluci jednu měnili, jelikož jsem měl problém, zaprvé teda kotrolka motoru, a druhej, že se mi zdálo, že za studena to jede líp než při úplném zahřátí, a našli právě prasklou hadici mezi turbem a egr, ale fakt málo prasklou, takže to nebylo vidět, ale když pomačkával hadice, tak se mu zdála nějaká měkčí, tak se to vyměnilo a jede to teď výborně i při zahřátém autě a kontrolka nesvítí, takže paráda, a právě jak ta díra byla malá, tak když se to pak teplem zahřálo, tak se to roztáhlo a problém byl větší než za studena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

No prostě fakt masakr :( Mechanik koukne na podvozek na poloosu. Pak tedy na olej v převodovce a na spojku.
 
Eště tedy je fakt,že mi nejde ta elektrika v autě osvětlení atd. Tak možná blbne i ta diagnostika,že to nic neukazuje

 

To by Ti diagnostika nenačetkla ani motor, takže tím to není.

A určitě Ti diagnostikář řekl snad, jestli Ti sedí skutečný počet najetých km?

Je to položka v každé pořádné VAGíně?!

Nedělal Ti jí náhodou nějakej "Pepík Vomáčka", co není profík?

Ono totiž na Vagu třeba poznat je, jestli třeba nedává správně váha, nebo kecá lambda, nebo je to chudý,nebo špatně čerpadlo, a u Tvého 1,9 jdou narozdíl od nás véšestkařů poznat i vstřiky.

Sledoval ten diagnostikář data při jízdě, když se projevuje ta závada?

Předpokládám, že se s Tebou ani neprojel a jen se podíval do chybových hlášení, což je blbě!

A problémek je na světě a vezeš se

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to právě,že mi taky potvrdil,že ty s těma kilometrama mi asi radost neudělá :(.Že se mu tam nic neukázalo.Nebo,že mu to tam házelo nějakou chybu..

 

Tak zase to mám u kluka co VW Škodovky dělá mraky let. A u pána co už je snad dělá od 91 roku ty Škodovky VW Audi.

 

A pravda to nevím jestli to projížděl a měl to napíchnutý.

 

Jako. Nechci se ho zastávat ale nikdo nemůže vědět vše. Kdyby to věděl,tak sem nepíšu o radu a neptám se vás.

 

Říkal mi ,že prolezl vše mimo vstřiků. A zase kdyby to byli vstřiky tak to blbě startuje prý. A tohle chytá hned i za studena. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100% tu zaznělo pár výborných tipů tak to přetlůmočím mechanikovi a uvidíme. :) 

 

Takže vážím si vašich rad nápadů. 

 

Opravdu za to děkuji moc pánové.

 

A kdyby vás cokoliv napadalo pište:)

 

Budu jedině moc rád.

 

do úterý to u něj bude když to nedá dohromady. Tak se poveze auto jinam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak pánové toto mi napsal mechanik masakr :(


 


 


Projev cukání u vašeho vozidla je pravděpodobně způsoben vadnými vstřikovači PD jednotek.


Doporučuji odeslat vstřikovače k ověření správné funkce do autorizovaného servisu Bosch.


Tato kontrola nám určí další postup opravy.


Zároveň doporučuji výměnu lišty elektrického vedení k PD vstřikovačům.


 


Cena kontroly vstřikovačů u Bosche je cca 650,-Kč za ks.


Cena lišty elektrického vedení je cca 2000,-Kč.


Montáž a demontáž vstřikovačů je za 600,-Kč.


 


Dále je nutné při demontáži a montáži použít nové upevňovací šrouby vaček a PD jednotek a nové těsnění samotných PD jednotek.


Sada těchto šroubů stojí cca 2500,-Kč.


Sada těsnění PD jednotek za 950,-Kč.


 


Celkem tedy tato kontrola vyjde na cca 8650,-Kč.


 


Bohužel toto je cena pouze za kontrolu a přetěsnění PD jednotek a nezaručí nám odstranění uvedeného problému.


V případě vadných vstřikovačů je potřeba počítat s dalšími náklady, které jsou spojené s repasí vstřikovačů. Předběžná cena repase jednoho vstřikovače je cca 6000,-Kč.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To czechmichael:

Jakmile si dáš auto do servisu s nějakou závadou, očekáváš od něj, že závadu správně identifikuje a na základě případné domluvy následně odstraní

Nemůže Ti reagovat tak, že závada je ASI tím nebo něčím jiným

A už vůbec výčet -a to beru jako drzost - toho materiálu s dovětkem "přetěsnění PD jednotek a nezaručí nám odstranění uvedeného problému."

A neberu to kór u motoru 1,9TDi, kde je narozdíl diagnosticky jednodužší vadné vstřiky odhalit než třeba na dvaapůli. Hlavně že pan mechanik doporučuje nesmyslně novou lištu a šrouby, ale aby tam pan mechanik zkusil dát jiné vstřiky (na zkoušku), to ne (samozřejmě-protože je nemá, nebo si je neumí půjčit). Nevím jak tam u Vás, ale tady kluci mají v šuplíku vstřiky z různých aut, a když už je nemají, zvedne se telefon (hele půjč mi vstřiky na Oktu 1.9, mám tu jedno auto a potřebuju zalaborovat, nejsem si jistej). Jsem si dovolil přednést vyjádření toho mechanika dvou dalším kolegům a moc se zasmáli.

Ihned bych si auto odvezl, nic neplatit! Není přeci za co - nic neudělali, jen SE DOMNÍVAJÍ. Bohužel musím konstatovat, že v ČR jsou služby úplně v hajzlu a je tu samej šupák, kterej přemýšlí jak Tě okrást :kol-44:

Auto bych ihned odvezl a zkusil bych to řešit tady s klukama na fóru, kteří tomu rozumí a to i kdyby jsi měl jet někam dál

Nebo zkusit nějaký ověřený malý servis s domácím přístupem (bohužel u nás velmi těžké takový servis najít)

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...