Únor 1, 201411 r ahoj, mlada mela audi a6 2003 rok s motorem 1.9 tdi,nemela tah od 2tis otacek,resilo se to ranec dlouho a nakonec bylo pricpane sitko v nadrzi.diagnostika ukazovala tlak paliva dobrej... jen vzkusenost
Únor 20, 201411 r Autor Už hotovo,byli to vstřiky. Koupili se jiné ty se tedy přetěsnili a hotovo Auto šlape jako hodinky
Únor 20, 201411 r Když pominu špatná í ve větě, z čehož mám mdloby, tak za půl roku docela dobrý výsledek. Jenom to dokazuje jak to radění zde funguje. A jak mechanici a diagnostici obecně. Ale jinak přeji bezporuchovou jízdu.
Únor 21, 201411 r Autor Pardon pardon omlouvam se psal jsem v rychlosti. Tak jsem nad tim moc nepremyslel :-)
Únor 22, 201411 r Autor Jinak dekuji. Snad uz budu jezdit v pohode. A snad nekomu me vyreseni tohodle problemu pomuze
Únor 26, 201411 r Kamoš co má Passata 1.9TDi, měl podobnej problém. Jen v trochu vyšších otáčkách zhruba kolem 3 tisíc auto ztrácelo výkon, na VAGíně skoro nic a co tam bylo s tím vůbec nesouviselo. Nepomohlo nahrání origo. softu ale co pomohlo tak bylo právě prohnání to pořádně po dálnici. Dal tomu kotel a auto po 5Km zase šlapalo jak hodinky. Ale gratuluji k vyřešíení problému a vidím, že mechanici jsou fakt vtipkaři
Únor 27, 201411 r Autor Ale každopádně. Myslím,že pomůže přetěsnění vstříků a měl by být každý spokojen.
Únor 8, 201510 r Zdravím, po přečtení celého vlákna mám spoustu tipů na řešení mého problému, který je dost podobný. Mezi 110-120 km/h mi to lehce cuká, ale zatím jen lehce a nepravidelně. Cca jednou za 100km. Jezdím do práce 60km jedna cesta a z toho 35km po dálnici a vždycky jednou za cestu mi to cukne. Jen na 5. Startování v pohodě. Aktuálně natankována Benzina Verva, jinak používáno i aditivum VIF. Diagnostika zatím nic neukázala, ale měl jsem to v takovým nic moc servisu. Takže to nechám ještě prověřit u známýho, kterýmu věřím. EGR nebyl taky asi ještě čištěnej, takže tipů na postup je dost, vstřiky jako poslední řešení...
Prosinec 22, 20168 r Jako jiní tak i mě potkalo cukání motoru AWX při akceleraci. Někdo říká dvouhmota, někdo gumičky vstřiků, někdo podávací čepadlo v nádrži, další vstřiky atd.. Nikdo ale nenavrhl ovládání turba. Po výměně dvouhmoty a diagnostice vstřikování jsem odpojil podtlak z turba a motor přestal cukat. Do 3000 ot. ale auto nijak nejede. Mohlo by to být ovládání přes některý ventil nebo už nevím co ! Připadne mi, že to je pomsta konstruktérů za touhu mít spolehlivé auto. VW i Superb jsou normální sračky. Mraky lidí popisuje cukání ale co člověk, to názor a tisíce jen létají bez výsledku. Značkový servis jsou přiblblá hovada, která už z principu mění vše od čerpadla v nádrži po předek.
Prosinec 22, 20168 r Ne není to žádná pomsta, ale auto většinou nemá 200, ale 400tis, a nikdo nechce dát peníze za údržbu, jen jezdit. A pokud něco kupujete, tak laciné neoriginál sra..ky, tankujete, levnou naftu, čipujete v akci u kdejakých kolotočářů, a ve finále opravujete sami, abyste ušetřili, nebo u levných mechošů. Pak se nedivte. Jedinou výhodu má vlastní servis v tom, že se z vás stane časem dobrý automechanik a také drahý, protože výuka něco stála.
Prosinec 23, 20168 r Milý Petře, jediné, v čem se nemýlíš je názor na origo servis a služby v České Republice, které jsou na úrovni nula Pokud si myslíš, že koncern jsou sračky, tak mi ukaž výrobce aut, co sračky nejsou. Jestliže máš tedy nějaký názor, nějakým způsobem ho podlož argumentem Za to, že Ti nejede auto, nemůžou ani konstruktéři VW, ani místní fórum, ale prostě proto, že někdo před Tebou zanedbal údržbu, nebo jsi ji zanedbal Ty, nebo se ubíráš při opravě špatným směrem a neřešíš věci racionálně. Motor 1,9TDI je nejběžnější motor u nás, řekl bych, že jsi někde udělal chybu právě Ty a ne kontruktéři koncernu Upraveno Prosinec 23, 20168 r od SUP1
Prosinec 23, 20168 r Také mi škube motor při akceleraci. Přikládám Log. To vynechávání popisuje hodně lidí a každý má jinou příčinu. LOG-01-001-008-test.CSV Chybu jsem já nikde neudělal. Motor dostává vše, jak má. Motor má od podávacího čerpadla, přes tandem, nových gumiček, seřízení všeho . V jednom servisu netuší, v druhém servisu netuší. Jen že se to dost často stává a nikdo neví proč. Ventil N75 nový, EGR zaslepen, bez změny. Kabeláž trysek vyměněna - stejné. Při akceleraci motor cuká, při plynulém přidávání vše OK. Jestli není motor sračka, tak pak už nevím. A začalo to ze dne na den. Při -10 chytne nadrb. Nekouří. Sací potrubí naprosto čisté. Dvouhmota nová. Už kromě čidel není díl, který bych nevyměnil ! Vačka jako nová = kvalitní olej. Pokud je obdobných problémů u AWX motoru více jak u 10 aut ( v diskuzích jsou mraky stejných zoufalců), je to asi chyba VW. Upraveno Prosinec 23, 20168 r od Petr.gr
Prosinec 23, 20168 r V 22. 12. 2016 at 23:03, motorpower napsal: Ne není to žádná pomsta, ale auto většinou nemá 200, ale 400tis, a nikdo nechce dát peníze za údržbu, jen jezdit. A pokud něco kupujete, tak laciné neoriginál sra..ky, tankujete, levnou naftu, čipujete v akci u kdejakých kolotočářů, a ve finále opravujete sami, abyste ušetřili, nebo u levných mechošů. Pak se nedivte. Jedinou výhodu má vlastní servis v tom, že se z vás stane časem dobrý automechanik a také drahý, protože výuka něco stála. Nepsal jsem, že bych měnil nějaký díl a pak to začalo blbnout. Upraveno Prosinec 24, 20168 r od Petr.gr
Prosinec 23, 20168 r Jenom 10 "cukajících" motorů? Tak to je přeci dobrá bilance, oproti desetisicícům vyrobených motrů ne? A myslíš, že konstruktéři počítali, že po 20ti letech od vývoje tohoto motoru začne nějaké cukání (pozn.:koncepce motoru je ještě starší)? Naopak by se mohli poplácat po rameni, že vymysleli takový držák Furt řešíš turba, ovládací ventily turba, EGR, atd. Ale co třeba změřit kompresi a zkontrolovat vstřiky? P.S. Tvůj log je k ničemu, pošli graf
Prosinec 23, 20168 r V logu je vidět vstřikované množství zároveň s poklesem absolutního tlaku na 1000. Jako by se odpojil ventil paliva na okamžik a pak po zvýšení otáček to jede normálně. To je závada ze dne na den, Pokud to chytá ma drcnutí v mrazu, problém ve vstřicích nebude. Spíše které čidlo může vyvolávat takové skoky? Hodnota bloků 1,2 a13. Téměř uprostřed tolerance vstřiky, EGR. U skupiny 13 jsou první dva válce malinko horší a dostávají více paliva, další zase naopak. V tabulce "test" je vidět, že při plynulém přidávání se nic neděje, při prudkém přidání plynu v jakýchkoli otáčkách dochází k výpadku. Palivo nejde do vstřikovačů a u turba čidla signalizují pouze atmosférický tlak. Jako by se systém skokově odpojoval. Jakmile ale otáčky přesáhnou nějakých 2500, jede to normálně. Upraveno Prosinec 24, 20168 r od Petr.gr Doplnění
Prosinec 24, 20168 r Takto nějak se chová blbě načipované auto Chtělo by to, aby to projel v jednotkách nějaký odborný čipař (Motorpower nebo Dieselpower)
Prosinec 24, 20168 r před 35 minutami, motorpower napsal: Tohle ne , spíš lišta a ještě něco. Přívodní kabelový svazek jsme zkoušeli z jiného auta. Nic se nezměnilo. Za chodu motoru jsem poslouchal EGR ventil, jak pochrochtává. Obrátil jsem černobílý zpětný ventil a chvíli to nechal jet. Pak jsem ho zase obrátil a chrochtání přestalo. Když odpojím váhu, necuká to ale nejede. Za chodu motoru se při odpojení váhy nic neděje. Měl by motor nějak na odpojení váhy reagovat ???
Prosinec 24, 20168 r před 3 hodinami, SUP1 napsal: tak ji zkus vyměnit Zkusím. Jsou svátky tak zatím nic. Zkusil jsem diodu na pin 4 a 5 na váze a hodně se to zlepšilo. EGR jsem na podtlaku zaslepil.
Prosinec 25, 20168 r Dej to někomu kdo tomu rozumí. Lištu jsem měl na mysli rozvod ke vstřikům pod víkem, váha se neřeší diodou, ale výměnou za funkční kus, zde selhává i loging. Atd. nebo se někdy v novém roce ozvi a koukneme na to. Pokud to nemáš do Prahy daleko.
Prosinec 26, 20168 r před 12 hodinami, motorpower napsal: Dej to někomu kdo tomu rozumí. Lištu jsem měl na mysli rozvod ke vstřikům pod víkem, váha se neřeší diodou, ale výměnou za funkční kus, zde selhává i loging. Atd. nebo se někdy v novém roce ozvi a koukneme na to. Pokud to nemáš do Prahy daleko. Díky za odpověď. Na diagnostice váha poznat nebyla a tou diodou se to o dost změnilo. Lištu kabelů zkoušeli v servise z jejich Passata. Váhu zkusím jinou ale to kupování nových a nových dílů s nulovým výsledkem mě tak sere, že po opravě pofrčí Superb z baráku. Někdo tvrdí, že Hyundai je horší ale těch stovek a stovek dotazů na cukající potor PD nebo i rotaček je fakt hodně. Zatím mám vyhlédnutou benzínovou Sonatu. Tak uvidím.
Prosinec 26, 20168 r 90% PD motorů u nás má najeto přes 500tis, pokud to najede hnujdaj, tak super. Pokud řešíš opravu jak řešíš, tj dotazy a diletantským přístupem jak svým, tak zřejmě těch co ses jim dostal do spárů, auto určitě nepojede. mot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.