Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

O.k dekuji za tip (-:

  • 2 týdny později...

ahoj,

mlada mela audi a6 2003 rok s motorem 1.9 tdi,nemela tah od 2tis otacek,resilo se to ranec dlouho a nakonec bylo pricpane sitko v nadrzi.diagnostika ukazovala tlak paliva dobrej... jen vzkusenost :)

  • 3 týdny později...

skus zaslepit egr

  • Autor

Už hotovo,byli to vstřiky. Koupili se jiné ty se tedy přetěsnili a hotovo :) Auto šlape jako hodinky :)

Když pominu špatná í ve větě, z čehož mám mdloby, tak za půl roku docela dobrý výsledek. Jenom to dokazuje jak to radění zde funguje. A jak mechanici a diagnostici obecně.

Ale jinak přeji bezporuchovou jízdu.

  • Autor

Pardon pardon omlouvam se psal jsem v rychlosti. Tak jsem nad tim moc nepremyslel :-)

  • Autor

Jinak dekuji. Snad uz budu jezdit v pohode.

A snad nekomu me vyreseni tohodle problemu pomuze

Kamoš co má Passata 1.9TDi, měl podobnej problém. Jen v trochu vyšších otáčkách zhruba kolem 3 tisíc auto ztrácelo výkon, na VAGíně skoro nic a co tam bylo s tím vůbec nesouviselo. Nepomohlo nahrání origo. softu ale co pomohlo tak bylo právě prohnání to pořádně po dálnici. Dal tomu kotel a auto po 5Km zase šlapalo jak hodinky. Ale gratuluji k vyřešíení problému a vidím, že mechanici jsou fakt vtipkaři :kol-24:

  • Autor

Ale každopádně. Myslím,že pomůže přetěsnění vstříků a měl by být každý spokojen.

  • 11 měsíců později...

Zdravím, po přečtení celého vlákna mám spoustu tipů na řešení mého problému, který je dost podobný.

 

Mezi 110-120 km/h mi to lehce cuká, ale zatím jen lehce a nepravidelně. Cca jednou za 100km. Jezdím do práce 60km jedna cesta a z toho 35km po dálnici a vždycky jednou za cestu mi to cukne. Jen na 5. Startování v pohodě. Aktuálně natankována Benzina Verva, jinak používáno i aditivum VIF. Diagnostika zatím nic neukázala, ale měl jsem to v takovým nic moc servisu. Takže to nechám ještě prověřit u známýho, kterýmu věřím. EGR nebyl taky asi ještě čištěnej, takže tipů na postup je dost, vstřiky jako poslední řešení...

  • 1 rok později...

Jako jiní tak i mě potkalo cukání motoru AWX při akceleraci. Někdo říká dvouhmota, někdo gumičky vstřiků, někdo podávací čepadlo v nádrži, další  vstřiky atd..

Nikdo ale nenavrhl ovládání turba.  Po výměně dvouhmoty a diagnostice vstřikování jsem odpojil podtlak z turba a motor přestal cukat. Do 3000 ot. ale auto nijak nejede.  Mohlo by to být ovládání přes některý ventil nebo už nevím co !

Připadne mi, že to je pomsta konstruktérů za touhu mít spolehlivé auto. VW i Superb jsou normální sračky. Mraky lidí popisuje cukání ale co člověk, to názor a tisíce jen létají bez výsledku. Značkový servis jsou přiblblá hovada, která už z principu mění vše od čerpadla v nádrži po předek.

Ne není to žádná pomsta, ale auto většinou nemá 200, ale 400tis, a nikdo nechce dát peníze za údržbu, jen jezdit.

A pokud něco kupujete, tak laciné neoriginál sra..ky, tankujete, levnou naftu, čipujete v akci u kdejakých kolotočářů, a ve finále opravujete sami,  abyste ušetřili, nebo u levných mechošů. Pak se nedivte. Jedinou výhodu má vlastní servis v tom, že se z vás stane časem dobrý automechanik a také drahý, protože výuka něco stála.

Milý Petře, jediné, v čem se nemýlíš je názor na origo servis a služby v České Republice, které jsou na úrovni nula

Pokud si myslíš, že koncern jsou sračky, tak mi ukaž výrobce aut, co sračky nejsou. Jestliže máš tedy nějaký názor, nějakým způsobem ho podlož argumentem

Za to, že Ti nejede auto, nemůžou ani konstruktéři VW, ani místní fórum, ale prostě proto, že někdo před Tebou zanedbal údržbu, nebo jsi ji zanedbal Ty, nebo se ubíráš při opravě špatným směrem a neřešíš věci racionálně. Motor 1,9TDI je nejběžnější motor u nás, řekl bych, že jsi někde udělal chybu právě Ty a ne kontruktéři koncernu

Upraveno od SUP1

Také  mi škube motor při akceleraci. Přikládám Log. To vynechávání  popisuje hodně lidí a každý má jinou  příčinu.

LOG-01-001-008-test.CSV

Chybu jsem já nikde neudělal. Motor dostává vše, jak má.  Motor má od podávacího čerpadla, přes tandem, nových gumiček, seřízení všeho . V jednom servisu netuší, v druhém servisu netuší. Jen že se to dost často stává a nikdo neví proč. Ventil N75 nový, EGR zaslepen, bez změny. Kabeláž trysek vyměněna - stejné. Při akceleraci motor cuká,  při plynulém přidávání vše OK. Jestli není motor sračka, tak pak už nevím. A začalo to ze dne na den. Při -10 chytne nadrb. Nekouří. Sací potrubí naprosto čisté. Dvouhmota nová. Už kromě čidel není díl, který bych nevyměnil ! Vačka jako nová = kvalitní olej.

Pokud je obdobných problémů u AWX motoru více jak u 10 aut ( v diskuzích jsou mraky stejných zoufalců), je to asi chyba VW.

Upraveno od Petr.gr

V 22. 12. 2016 at 23:03, motorpower napsal:

Ne není to žádná pomsta, ale auto většinou nemá 200, ale 400tis, a nikdo nechce dát peníze za údržbu, jen jezdit.

A pokud něco kupujete, tak laciné neoriginál sra..ky, tankujete, levnou naftu, čipujete v akci u kdejakých kolotočářů, a ve finále opravujete sami,  abyste ušetřili, nebo u levných mechošů. Pak se nedivte. Jedinou výhodu má vlastní servis v tom, že se z vás stane časem dobrý automechanik a také drahý, protože výuka něco stála.

Nepsal jsem, že bych měnil nějaký díl a pak to začalo blbnout.

Upraveno od Petr.gr

Jenom 10 "cukajících" motorů? Tak to je přeci dobrá bilance, oproti desetisicícům vyrobených motrů ne?

A myslíš, že konstruktéři počítali, že po 20ti letech od vývoje tohoto motoru začne nějaké cukání (pozn.:koncepce motoru je ještě starší)? Naopak by se mohli poplácat po rameni, že vymysleli takový držák ;)

Furt řešíš turba, ovládací ventily turba, EGR, atd. Ale co třeba změřit kompresi a zkontrolovat vstřiky?

P.S. Tvůj log je k ničemu, pošli graf

V logu je vidět  vstřikované množství zároveň s poklesem absolutního tlaku na 1000. Jako by se odpojil ventil paliva na okamžik a pak po zvýšení otáček to jede normálně.  To je závada ze dne na den,  Pokud to chytá ma drcnutí v mrazu, problém ve vstřicích nebude. Spíše které čidlo může vyvolávat takové skoky?

log graf.jpg

 

Hodnota bloků 1,2 a13. Téměř uprostřed tolerance vstřiky, EGR. U skupiny 13 jsou první dva válce malinko horší a dostávají více paliva, další zase naopak.

 

V tabulce "test" je vidět, že při plynulém přidávání se nic neděje, při prudkém přidání plynu  v jakýchkoli otáčkách dochází  k výpadku. Palivo nejde do vstřikovačů a u turba čidla signalizují pouze atmosférický tlak. Jako by se systém  skokově odpojoval.  Jakmile ale otáčky přesáhnou nějakých 2500, jede to normálně.

 

blok1_2_13.jpg

Upraveno od Petr.gr
Doplnění

Takto nějak se chová blbě načipované auto

Chtělo by to, aby to projel v jednotkách nějaký odborný čipař (Motorpower nebo Dieselpower)

Tohle ne , spíš lišta a ještě něco.

před 35 minutami, motorpower napsal:

Tohle ne , spíš lišta a ještě něco.

 Přívodní kabelový svazek jsme zkoušeli z jiného  auta. Nic se nezměnilo.  Za chodu motoru jsem poslouchal  EGR ventil, jak pochrochtává. Obrátil jsem černobílý zpětný ventil a chvíli to nechal jet. Pak jsem ho zase obrátil a chrochtání přestalo.  Když odpojím váhu, necuká to ale nejede. Za chodu motoru se při odpojení váhy nic neděje. Měl by motor nějak na odpojení váhy reagovat ???

tak ji zkus vyměnit

před 3 hodinami, SUP1 napsal:

tak ji zkus vyměnit

Zkusím. Jsou svátky tak zatím nic. Zkusil jsem diodu na pin 4 a 5 na váze a hodně se to zlepšilo. EGR jsem na podtlaku zaslepil.

Dej to někomu kdo tomu rozumí. Lištu jsem měl na mysli rozvod ke vstřikům pod víkem, váha se neřeší diodou, ale výměnou za funkční kus, zde selhává i loging. Atd. nebo se někdy v novém roce ozvi a koukneme na to.

Pokud to nemáš do Prahy daleko.

před 12 hodinami, motorpower napsal:

Dej to někomu kdo tomu rozumí. Lištu jsem měl na mysli rozvod ke vstřikům pod víkem, váha se neřeší diodou, ale výměnou za funkční kus, zde selhává i loging. Atd. nebo se někdy v novém roce ozvi a koukneme na to.

Pokud to nemáš do Prahy daleko.

 Díky za odpověď. Na diagnostice váha poznat nebyla a tou diodou se to o dost změnilo. Lištu kabelů zkoušeli v servise z jejich Passata. Váhu zkusím jinou ale to kupování nových a nových dílů s nulovým výsledkem mě tak sere, že po opravě pofrčí Superb z baráku.  Někdo tvrdí, že Hyundai je horší ale  těch stovek a stovek dotazů na cukající potor PD nebo i rotaček je fakt hodně. Zatím mám vyhlédnutou benzínovou Sonatu. Tak uvidím.

90% PD motorů u nás má najeto přes 500tis, pokud to najede hnujdaj, tak super.

Pokud řešíš opravu jak řešíš, tj dotazy a diletantským přístupem jak svým, tak zřejmě těch co ses jim dostal do spárů,

auto určitě nepojede. mot

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.