Jump to content

motorpower

Partner
  • Content Count

    1,033
  • Joined

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

180 Excellent

About motorpower

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    motorpower.cz

Recent Profile Visitors

9,940 profile views
  1. Pokud přijedeš i na úpravu výkonu tak v Praze zdarma k tomu jako bonus.
  2. AdoksS dík za recenzi. Sindelar. Napiš mi do mailu pošlu ti nějaké grafy , ať to nepíši sem. Ty tě asi přesvědčí.
  3. Ahoj, zavolej mi ..dík

  4. Jo, lepší to ani nedat, klesající parametry. Pro více info zavolej.
  5. Stačí kliknout na můj podpis...www.... 608 230303 Petr
  6. V Praze nakóduji. Může být cokoliv, nebo zkusíme online.
  7. Pravda je ta, že reakce plynu je díky emisím čím dál horší. Ona se ale nezvyšuje citlivost, posunuje se dráha plynu. Takže třeba na 20% dráhy plynu je full. A potom.... nic. Což jako regulace plynem třeba na sněhu moc nefunguje. Potom s tím kdejaký lojza nemůže vyjet. Ještě , že sníh v poslední době není. Navíc jednotka díky tomuto vyhodnocuje disfunkci, protože pozná že je něco jinak, a dost často lehce podadaptuje hodnoty. Stejně jako u powerboxu. Proto jsem psal, že je to ptákovina. Lépe je když řidič adaptuje na auto a přizpůsobí se mu. A jde to.
  8. Máš -li auto rád tak ne. Bývalý autochip, a na ty je chvály dost. Pokud už máš hotovo, přijeď změřit. Vše sice v režimu antivir, ale možno pořídit záznam měření.
  9. Mega ptákovina, zvláště u předokolky.
  10. motorpower

    Chiptuning

    U manuálu při dobré úpravě nic nehrozí, a suché DSG se ser.... jak na běžícím páse i bez úpravy. Tam už je to na velké zvážení. Osobně spíše nedoporučuji.
  11. Tohle hlavně není typická fotka pro defekt způsobený úpravou. Auta už pár let dělám a motory se potkávaly, padaly ventily atd, ještě dávno předtím než existovaly jakékoliv úpravy. Takže zase takovou hysterii bych okolo toho nedělal. To Sharik... kolik jsi viděl KO řídících jednotek?? Asi žádnou. No a já stovky, protože se okolo toho pohybuji. Takže pokud bych to pojal stejně, doporučoval bych vám pouze staré motory s karburátory, s tím aby jste se trojkové O, či S , vyhnuli velkým obloukem. Pokud mi sanitky s úpravou, najedou 400 až 600tis/zatím/, tak určitě není důvod nijak hrotit. Napsal jsem sanitky především proto, že dvoulitrový motor, je v nich vzhledem k váze vozu, namáhán mnohem více než u běžného osobního vozu. Navíc jejich řidiči mají sklony k podtáčení, potřebují totiž šetřit.
  12. Minimum je cca aspoň 2tis. km, dále do 10tis dodržovat pravidla zajíždění a olej vyměnit už v 5tis.. , dále 15, 30 atd. Každý stejně zajíždí auto jinak, takže bych to tolik nehrotil. Zbytečně nepodtáčet, nejít do max ot. unafty max 3600, a snažit se nejet déle než pár minut na plnou zátěž, Pokud se v něčem pletu tak mě opravte.
  13. Nemám, žádné varianty mini, maxi, či eko jak jste zvyklí. Stejně se většinou jedná o stejný sw. Jak jsem psal, upravím tak aby byl kompromis mezi maximem a bezpečnou úpravou. DSG test je diagnostika a válce kde se vyhodnotí procento prokluzu při měření. Je to orientační, a nepřesné ale funguje.
×
×
  • Create New...