Musar Vloženo 14. Září 2013 Sdílet Vloženo 14. Září 2013 AHOJ mám Octavii 1.8 20v a už delší domu mě trápí jedna nepříjemnost. Když nastartuji motor tak mám první 3-4 minuty vyšší otáčky volnoběhu nějakých 1200 a po 3 - 4 minutách se otáčky vrátí do normálu kde mají být teda na nějakých 750 ot. A je jedno jesli startuji když je venku teplo nebo teď, když je chladněji.Nevíte někdo čím by to mohlo být???? Díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 14. Září 2013 Sdílet Vloženo 14. Září 2013 Dělá ti to jen, když nastartuješ po prvé ten den - když motor třeba přes noc stojí a nebo po každé když nastartuješ i teplý motor hned po jízdě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Musar Vloženo 16. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2013 No dělá to jen pokud je motor nezahřátej... takže když od někud přijedu a startuju zase za pul hodinky tak to nedělá. Ale pokud auto stojí třeba 3 hodinky a vychladne motor tak je to to samé ... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 mam take vyssi otacky pri startu rano,auto pres noc stoji,nedavno jsem cistil vsrikovace..jak je rada?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 normální....když je studený motor běží na sitič aby se rychle ohřál proto vyšší otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajavlk Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Zdravím všechny. Rád bych se připojil do diskuse. Mám podobný problém. Auto (AGN) mi prakticky téměř po každém startu, kdy není motor ohřátý na 90, spustí sytič a navíc to na sytič jede hodně dlouho cca 5 min. Tedy nedělá to jen ráno při úplně studeném motoru, což by bylo v pořádku, ale i po kratším stání kdy motor ještě zcela nevychladl. Na diagnostice se nic nenalezlo a v servisech tvrdí, že je to v pořádku. Já si z pozice laika myslím, že když má voda v motoru 35 °C, venku horko k padnutí, tak není důvod, aby motor běžel na volnoběh 5 minut na 1.200 ot/min po dobu 5 min. Navíc se všichni otáčí, protože to dělá hroznej randál a smrdí to... Nemáte s tímto někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.