Přejít na obsah

pajavlk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pajavlk

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny! Nerad zakládám nové téma, ale nikde jsem podobné nenašel. Odešel mi motor u Octavie 1.9 Tdi 77 kW BKC. Zadřela se klika. Olej pravidelně měněn, všechno jsem si hlídal, nicméně se to z nějakého důvodu stalo, vysvětlit si to nedovedu. Došel jsem k tomu, že se mi nevyplatí dělat generálku motoru, protože motor je v takovém stavu, že to není rentabilní. Hledám tedy nějaký spolehlivý zdroj, u kterého bych se nemusel bát koupit náhradní BKC z bouračky nebo tak. Neověřených vrakovišť a překupníků se obávám, protože motory se tam často povalují dlouho bez nějakého ladu a skladu a všichni víme, co udělá vzdušná vlhkost. Nemáte kontakt na někoho ověřeného, kdo třeba poskytuje nějakou záruku nebo něco v tom smyslu? Předem děkuji za rady.
  2. Ahoj, mám stejný problém. Jak jste to vyřešili?
  3. Krásný den všem. Řeším stejný problém a zdá se, že jsem to asi vyřešil. Závada: motor AGN škube zejména při zařazeném 2. a 3. rychlostním stupni a kolem 2.000 ot. Také při záběru, kdy potřebuju hodně zrychlit. Zdá se, že to dělá spíše zahřáté. 1. Řešení: návštěva servisu, VAG, výměna lambda sondy, protože údajně vykazovala špatné hodnoty. Výsledek: auto 2 dny jezdilo tak nějak, ale postupně to začalo škubat znova. 2. Řešení: koupil jsem aditivum do benzínu, které odvádí vodu. Prý se stává, že zvláště při provozu na krátké vzdálenosti, kdy se motor pořádně nezahřeje, se tvoří v nádrži kondenzát. Toto aditivum má navázat vodu na sebe a spálit. Výsledek: Auto se chovalo o málo lépe, ale poznal jsem to prakticky jen já jako řidič. 3. Řešení: Koupil jsem svíčky NGK BKURT6ET-10, které jsou stanovené výrobcem. Výsledek: Škubání vymizelo úplně a řekl bych, že se trochu zvedl výkon, ale to je zanedbatelné. Závěr: Problém je teda zatím vyřešen. Uvidím, co to bude dělat časem. Taky bych chtěl poděkovat ostatním za příspěvky, je to velká pomoc.
  4. Mladý řidič z velkého města se silným autem je nejhorší kombinace a pro pojišťovnu nejvyšším potencionálním rizikem. Cena logicky vzroste bez ohledu na šikovnost řidiče... Variant jak se tomu vyhnout je několik. První je skutečně uvést jako pojistníka někoho jiného. Má to dvě nevýhody: mlaďasovi se nenačítají měsíce a při škodě jde škoda za hodným dědečkem, který se uvolil napsat na sebe ještě jednu pojistku. Druhá možnost je napsat si pojištění na sebe, ale je důležité nehledět jen na aktuální cenu, ale také na to, jakým způsobem se bude nadále snižovat pojistné během let a kolik mi pojišťovna načte malus při nehodě. Některé pojišťovny totiž po prvním roce bez nehod odečítají až 27% a jiné třeba pouze 10% . Musíme se připravit na to, že cena povinného ručení poroste, stále jsme jednou z nejlevnějších zemí v Evropě a ČNB to do budoucna nechce nechávat být.
  5. Mám uplně stejný problém, zatím neumím řešit. Nějaké rady od ostatních?
  6. Zdravím všechny. Rád bych se připojil do diskuse. Mám podobný problém. Auto (AGN) mi prakticky téměř po každém startu, kdy není motor ohřátý na 90, spustí sytič a navíc to na sytič jede hodně dlouho cca 5 min. Tedy nedělá to jen ráno při úplně studeném motoru, což by bylo v pořádku, ale i po kratším stání kdy motor ještě zcela nevychladl. Na diagnostice se nic nenalezlo a v servisech tvrdí, že je to v pořádku. Já si z pozice laika myslím, že když má voda v motoru 35 °C, venku horko k padnutí, tak není důvod, aby motor běžel na volnoběh 5 minut na 1.200 ot/min po dobu 5 min. Navíc se všichni otáčí, protože to dělá hroznej randál a smrdí to... Nemáte s tímto někdo zkušenost?
×
×
  • Vytvořit nový...