j0ska Vloženo 21. Prosinec 2008 Vloženo 21. Prosinec 2008 Jen pro zajímavost. Jak dlouho jsi to celkově hledal? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 21. Prosinec 2008 Vloženo 21. Prosinec 2008 Asi šest hodin.Mezitím jsem měřil ještě jiné kraviny,testoval jiné obvody,kontroloval e-box,radio,atd... Citovat
triperko Vloženo 25. Prosinec 2008 Vloženo 25. Prosinec 2008 Jen tak pro zajimavost , jak se uvede diagnostikou do SLEEP modu ? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 Vyvolaš ve funkcích spací režim. Citovat
ferda25 Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 Vagem to umíš taky - ten sleep mód. Citovat
ferda25 Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 Tak jsem zkusil aktivovat transport mód a ten mi ntvrdo odpojí rádio a vše nepotřebné v autě a po vypnutí klíče při napojení na CAN Gateway jsem zjistil na kanálu 1, že se mi postupně napíše: CAN komfortu klid, CAN pohonu klid, CAN infotainment klid a nakonec stav sběrnice pasivní. Tak to by mělo být vše OK. Jinak když tam nechám klíček tak to normálně čeká na infotainment sběrnice dokud nevypnu rádio přes čudlík a pak to taky napíše klid. Tak mě povězte kde může být chyba. Citovat
ferda25 Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 Naměřil jsem 5 mA...Tak co mám to cenu dál řešit nebo je jasně špatná baterka?? Citovat
profor Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 A akú máš chybu ty? 5mA je podla mňa odber v pohode. Čo s tým má baterka? Citovat
ferda25 Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 No prostě za 2 dny stání auto nemůže nastartovat a odběr v klidu je 5 mA. Tak si myslím, že to bude špatná baterie... Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 5mA?To nemá v klidu ani felda.Nemáš náhodou nějaký vadný měřák?Octa II v základu by měla mít něco okolo 20mA. Citovat
profor Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 Hej, meranie na rozsahu pre striedavý prúd dáva podobné výsledky Citovat
ferda25 Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 (editace) Hej, meranie na rozsahu pre striedavý prúd dáva podobné výsledky Měřil jsem to ještě dneska jiným a fakt tak málo....no ono to pak kleslo když úplně usnula navi dokoce jen na 3 mA po 45 minutách. No a až budu myslet, že mám v autě střídavý proud tak si ji rovnou půjdu hodit... Editováno: 1. leden 2009, autor: ferda25 Citovat
ferda25 Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 No vždyť víš, že co už jsem s jím zažil tak to skoro sedí..... Citovat
ferda25 Vloženo 7. Červen 2009 Vloženo 7. Červen 2009 U baterie, odpojíš kabel u mínusového pólu a mezi baterku a ten kabel dáš ampérmetr...Pozor na rozsah!!!! Doporučuju: otevřít kapotu motoru, zavřít a zamknout auto a pak teprve měřit...jinak ty max odběry by nemusel ustát žádnej měřák. Citovat
jaydoo Vloženo 7. Červen 2009 Vloženo 7. Červen 2009 Dik, zajtra idem merat. Vymenil som radio v piatok za Bolero a v nedelu som nenaštartoval. A to mam asi mesiac novu bateriu. Tak musim zistit, čo mi ju žerie. Na Vagu mam ale par chyb, asi najhorsie bude toto: Adresa 19: CAN Gateway Labely: 1K0-907-530.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951 Díl: Gateway H09 0110 Revize: 09 Seriové číslo: 2700104C150AC7 Kódování: 3D3F0B40071302 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nalezena 1 chyba: 01305 - datovy BUS displej 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 254 Počítadlo resetů: 104 Kilometry: 72489 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 11:18:35 Citovat
DJ_Dee Vloženo 8. Červen 2009 Vloženo 8. Červen 2009 Daj kompletný výpis z VAG. Na vlastnej koži som sa stretol s tým, že z VAG-u vypadli relatívne banálne chyby, ktoré v konečnom dôsledku znamenali vážny skrat. Mne to konkrétne robilo aj túto chybu a potom chyby komunikácie viacerých RJ na CAN BUSe. Potom zase chvílu nie až nakoniec sa objavila chyba open or short na konkrétnom čidle. Citovat
jaydoo Vloženo 9. Červen 2009 Vloženo 9. Červen 2009 Tak som zistil, hlavne vdaka niektorym z tohoto fora, ze musim v prvom rade vymenit Gateway kvoli BOLERU, ze to mi robí neplechu a vybija baterku. Tak sme to aj odmerali a naozaj, spotreba pri zamknutom aute bola 1,6A. Hned som ho vymenil za stary stream, a zrazu bola spotreba 400mA. To asi po 2 minutach, dalej sa nam nechcelo cakat. Ale to znamena, ze budem musiet merat a hladat, lebo mam taky dojem, ze nieco ju stale vybija. Co mi po skusani stale svieti na VAGu je: Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK70.lbl Řídící jednotka: 1K0 907 379 P Díl: ASR FRONT MK70 0105 Kódování: 0017025 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nalezena 1 chyba: 00668 - palubni napeti - svorka 30 002 - dolni hranice prekrocena - Sporadická To zatial, ine chyby zatial nie. Citovat
DJ_Dee Vloženo 9. Červen 2009 Vloženo 9. Červen 2009 Táto chyba je skoro na 100% kôli vybitej baterke. Citovat
jaydoo Vloženo 11. Červen 2009 Vloženo 11. Červen 2009 Tak som vymenil jednotku za 1K0 907 530 S nakodoval, nahodil BOLERO, meral som prúd a stále ukazuje 1,6A. Ked som odpojil BOLERO, tak hned klesol na 0,6A. Citovat
Rosi Vloženo 2. Listopad 2010 Vloženo 2. Listopad 2010 Prosím o radu. Mám téměř dva týdny problém s RS 147kw. Po delší cestě se mi rozsvítila kontroka EPC. Po dalším startu i kontrolka vedle vlevo (jako by výfuk). Navíc, jak jsem nechal auto stát, do dvou dnů byla vybitá baterie. Tu jsem vyměnil, nechal vymazat závady a znovu se objevilo EPC a po dalším startu i ten výfuk. Navíc i s novou baterií se do druhého dne vybije ... Podle servisu je auto OK, jen nesvítí třetí brzdové světlo. Citovat
Chipsik. Vloženo 2. Listopad 2010 Vloženo 2. Listopad 2010 Skus skontrolovat brzdovy spinac pod pedalom,alebo poistku ma to docinenia preco nesvieti tretie brzdove. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.