Leden 14, 201411 r Mám podobný problém. Motor ide nepravidelne, len s tým rozdielom, že ide nepravidelne aj keď je motor studený a aj keď je teplý. Keď je teplý je to o čosi citelnejšie. Motor sa zohreje za pár minút, tak isto aj kúri veľmi dobre. Len ten nepravidelný chod. Trápi ma to lebo chcem dať Fabiu prestaviť na LPG a bojím sa, že to bude ešte horšie.
Leden 18, 201411 r Také jsem měl u Fábie 1.4mpi 50kw problémek, nepravidelný chod motoru jako kdyby jela na 3 válce a při 2000 otáčkách netáhla povedlo se to odstranit vymontoval jsem škrtíci klapku prostříkal a vyčistil sprejem na škrtící klapky a karburátory s klapkou se nehýbe přípravek ve spreji to krásně čistí stačí hadrem otírat až byla klapka čistá dal jsem nové těsnění a namontoval zpět odpojil jsem baterku a šlápl na brzdový pedál aby se v řídící jednotce nezbyl zbytkový proud asi 1hodinu během té doby jsem vyměnil palivový filtr za origo díl jde to celkem snadno.Po hodině jsem připojil baterku potom jsem otočil klíčkem ale nestartoval aby si škrtící klapka nastavila podle řídící jednotky své hodnoty a po 30 vteřinách jsem nastartoval a nechal bez přidání plynu ohřát na provozní teplotu po ohřátí jsem moktor vypnul a nechal motor zchladnout asi po 2 hodinách jsem odjížděl a auto jelo jak nové přidávám návod z netu podle kterého jsem to dělal http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202 možná to někomu taky pomůže
Březen 13, 201411 r diagnostika mi řekla že je vipla lamdasonda a ventily že stači jan na štelovat to mam ale furt to nak žere na tankuju za 500kc a najedu jen 119km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.