Přejít na obsah

Xenony na fabii


werete

Doporučené příspěvky

Xenonu se zase tolik nevyrabi. Mas na vyber - bud originalni xenony nebo neoriginalni. Originalni jsou nejlepsi, nejjednodussi a zaroven nejfunkcnejsi reseni - samozrejme esteticky bez kompromisu. Pokud se rozhodnes pro neoriginal, tak musis do puvodnich parabol namontovat optiku s vybojkou, a v motorovem prostoru nekde umistit VN trafo. Estetika svetel okamzite pujde do haje, bude to vypadat fusersky a nehlede na to, ze budes mit pozdeji problemy na STK pripadne az budes auto prodavat tak si okamzite kupec rekne - tady bacha.

Kdyz uz xenony, tak jedine origo.

I tak mi ale dovol abych te upozornil, ze podle zakona neni dodatecna zastavba xenonovych svetel do vozu, s puvodne halogenovymi svetly, povolena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč by neměla být povolena,je to přece homologovano pro toto auto,takže pokud je uděláno vše tak jak má,tak není problém.

Jo jenze mi ukaz kolik lido neskonci tim ze vymeni svetla a trafa, kolik lidi s dodelavanejma xenonama tam ma automaticky naklapeni podle napravy a ostrikovace svetlometu, hmm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostik: nebudu se tady k tomu vic vyjadrovat. Jestli te zajimaji detaily o tom proc je dodatecne zastvba xenonu zakazana, projdi si forum. Uz se tu o tom dost diskutovalo. Pokud jsi si skutecne tak jisty v kramflecich, doloz to vyhlaskou. Ja ti jen reknu jedno - xenony tam proste dat nemuzes - oficialne. Neoficialne ano a nikdo na to neprijde - tak asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ta auto regulace (to je ta krabicka na zadni napravu?) stoji kolik? Resp. proc to ostatni maji na rucni ovladani?

neviem kolko to stoji u vas, ale u nas mi to ocenil na necelych 8000SK len tu RJ na napravu, nepočitam k tomu ten konektor ktory by stal určite min 300Sk bez pinov, držiak atď atď...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Student: Jasne, i to je reseni pokud se mu treba origo xenony nelibej. Cenovka ale podle me bude na jejich urovni - ta svetla, ktera zminujes, jsou kolem 5 a pul + minimalne 3 - 4 tisice za sadu xenonu a jsi na cene origo fungl novych xenonu do fabci...

nezapomeň, že jeden origo xenon ve škodovce stojí 15500,-... :o:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OloZX6R: Jasna vec, ale tady v bazaru se cas od casu objevuji novy komplet za 10-13 tis. Kc.

A to v lepsich dobach byvaly za 8-9 tis. Kc. ;)

to já samozřejmě vím, jen jsem chtěl poukázat jak jsou drahý... -_-

btw..já je na moje autí měl grátis a nebyla to čóra, jenom šikovná bouračka a asi 2 hodiny práce s přendáním vnitřku z rozmačkanýho xenonu do novýho obalu.. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olo: jj, ta cena v servisu je brutus, a to mam pocit, ze to, co pises, je jeste snad i bez DPH ;)-_-

Me vysly na 4.800,- ale to byla fakt mega nahoda ;)-_- A taky zadna corka ;)

No teda, že tě huba nebolí, ještě se s tím tady chlubit. :D-_-

Já je chci taky za tolik. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olo: jj, ta cena v servisu je brutus, a to mam pocit, ze to, co pises, je jeste snad i bez DPH ;)-_-

Me vysly na 4.800,- ale to byla fakt mega nahoda ;)-_- A taky zadna corka ;)

ta cena už je s DPH...ty jsi je sehnal taky za super cenu...já je měl kupovat za 9000,- pak mi nevyšli prachy a najednou přišly ty zadáčo...ale jak tak potkávám jiný fábky, začíná xenony mít každej.. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já souhlasím s Matinoslavem, protože dodatečná nontáž xenonových výbojek není povolena, jedná se o zásah do konstrukce světlometu oproti výrobci. Ale pokud do těch klasických nebude montovat třeba moduly s Bixenony a použije přestavbovou sadu H7 a s tím, stíněné výbojky typu D2R(protože stávající H7 nemá stínící krytku) tak si myslím, že takový problém zase není a na stk, by prošel. Ale každopádně co se desindu a fukčnosti týče, tak origo jsou origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No s tím že to není povolený taky souhlasím. Trošku se vyzným v eletrice a startovací proudy pro výbojky xenonu jsou dost velký a je tam jinej kabelovej svazek se silnějšíma drátama. Ten sériový to ale taky snese bez problémů, ale homologací by to neprošlo jako do normální sériové výroby. Kámoš je má na autě taky a všechno je v pohodě. Jen to náklonový čidlo tam nemá to už není úplně tak jednoduché než jen prohodit světlomety.+

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...