Přejít na obsah

Strata výkonu


wendo

Doporučené příspěvky

Zdravím

Nemal niekto takú skúsenosť so stratou výkonu ako ja? ak áno prosím poradte mi.

Keď mám motor chladný turbo mi nezapína ( nepíska a netlačí ), po zahriati na 90 stupňov mi turbo pekne píska a tlačí cca 5 minút a potom už turbo zase vypne a auto nemá žiadny výkon len hučí, spotreba išla hore o 3L a auto mám na LPG no toto mi robí aj na benzíne aj na plyne. Vymenil som váhu vzduchu nejaké snímače a nič. Diagnostika neukázala žiadny problém ani pri záťaži. Turbo je v poriadku, váha vzduchu tak tiež, snímače lambda sú tiež OK cievky tiež všetko je pomenené a stále to nefunguje...motor som nepodtáčal ani nedržal v červenom poli ani nič a nikto mi už nevie poradiť. Teda vraj ešte môže byť upchatý katalyzátor ale to je vraj málo pravdepodobné.

 

Nevie niekto čo s tým robiť? alebo načo sa zamerať? 

Neviem či to pomôže ale motor má za sebou 350 000km a pred asi 20 000km som robil komplet GO motora.

 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a uplně všechny hadice k turbu máš pořádně překontrolovaný, stačí tam malá dírka nebo podelná prasklinka, a jde to do kopru, často to neni vidět, musí se vše pořádně promačkat

 

a jak se ti přestane točit turbo, tak to je jako pravidelně po pěti minutách, nenstane se to třeba když po zahřátí vytočíš otačky nad 2300? kdyby jo, tak to vypadá na nouzovej režim, což by vysvětlovalo i to jak píšeš, že máš turbo v pořádku, a když vypneš a zase zapneš motor, tak než to vytočíš nad ty otáčky co jsem psal, tak turbo jede? v nouzáku je i ta spotřeba větší, jelikož turbo je odpojené a jede to jak když táhneš další dva supy na laně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

áno hadice k turbu sú tak isto v poriadku.

nieje to pravidelne niekedy turbo tlačí aj o nejakých pár minút viac najdlhšie auto išlo v poriadku 20 min potom znova ten istý problém.

turbo nejde ani po zahriatí a vytočení nad 2300 otáčok a keď vypnem a zapnem motor tak to nefunguje tiež.

keby bolo v núdzovom režime tak by mi nešlo to turbo ani chvíľu či?

každá rada má teraz cenu zlata :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tu ránu jak auto spadne do nouzáku, tak se turbo vypne, po restartu motoru většinou vše šlape do chvíle, než se zase překročí určité otáčky a jak auto vyhodnotí, že je něco jak nemá, tak to takovým způsobem omezí

 

jinak já měl taky cca před půl rokem podobnej problém, jak se auto zahřálo, tak se tomu tak nechtělo, hadice se zdáli normální, ale když to pak kontrolovali znovu a opravdu pečlivě prošli všechny hadice, tak tam byla malá prasklina a jak se to zahřálo, tudíž teplem roztáhlo, tak díra byla větší a problém byl na světě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja keď reštartnem motor tak to nefunguje vôbec ani ak neprekročím tie otáčky.

 

a toto sa mi stávalo predtým len na dialnici že som išiel dlho v otáčkach a akonáhle som zišiel do obce tak tiež turbo bolo vypnuté ale len istý čas kým sa niečo neochladilo.

 

hmm skúsim sa nato pozrieť znovu a dúfam že budeš mať pravdu.

inak upchatý katalyzátor by nato vplyv nemal mať alebo sa mýlim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...