Přejít na obsah

Maximus1986

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Maximus1986

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Všem děkuji za rady, pro případ, že někdo bude mít stejný problém, tak řešením byla výměna katalyzátoru. Před nějakou dobou byl problém s cívkou a špatně pálily dva válce, nespálená směs tedy odcházela do výfukového potrubí a v katalyzátoru nejspíš nadělala paseku. Byl ucpaný, ale diagnostika nic nehlásila. Problém byl ve slabém výkonu auta,do kopce vůbec netáhlo, na rovince byla maximalka 120-130kmh.
  2. Tak ted jsi na to kápnul, taky to tipuju na tuhle závadu, nejsem úplně automechanik, dokázal bys mi říct co mám vyměnit,aby to prepinalo mezi kratkym a dlouhym sáním?
  3. Lpg je tam necely mesic, motor měl tuhle závadu již pred montazi lpg. Chtel jsem sfouknout dve mouchy jednou ranou. Levněji jezdit a zaroven zjistit,jestli neni chyba v palivovem cerpadle. Motor se chova stejne jak na benzin,tak na plyn, cerpadlo tedy mohu vyloucit. Tlaky jsou v poradku ani olej se mi neztrácí, spotreba je taky srovnatelna s tou moji druhou Octavii...
  4. Palivove cerpadlo to byt nemuze,protoze to ma stejny vykon na benzin i na LPG.
  5. Jde o 1.6 mpi BSF, 75kw, 2009 ... Brambory ve vyfuku urcite nemam :), ale katalizator uz me napadl. Az preckame tu karantenu zkusim odpojit vyfuk a projet to bez nej. Ale zadny nestandartni zvuk z něj nevychází. Pokud bych neměl srovnání s druhou octavii, tak bych to neresil. Nicmene,pokud jedu po rovince,nohu mam na podlaze a auto jede cca 120km/h a toci horko tezko 3800 otacek,tak neco musi byt spatne. Premyslel jsem i nad nejakou chybou v ridici jednotce,ale netusim jestli bych ji nejak poznal a vyhodit 8000 za preflashovani softwaru, abych zjistil, ze tim to nebylo,to se mi moc nechce. Pokud vas nekoho jeste neco napadne nebo jste se s necim podobnym setkali, budu rad za kazdy napad.
  6. Převodovka je vpořádku,kola se točí úplně normálně. Na volnoběh motor normálně točí i vyšší otáčky,ale při jízdě netáhne. Auto je celkově v dobrém stavu, najeto má 120tkm. Spojka taky táhne normálně odspodu a neprokluzuje. Taky je mi divné, že diagnostika nic neukazuje. Ale v něčem musí být problém. Mám dvě stejné octavie a rozdíl ve výkonu je propastný. Připadá mi jakoby tomu chyběl dech. Tipoval bych to na nějaký problém se vzduchem. U té octavie,která jede normálně,tak při přeřazení na druhý je jasně vidět postupné zrychlování a nad určité otáčky to zrychlí jakoby seplo "turbo" :),to se ale u toho druheho auta nedeje,jakoby se neoteviralo neco,co se nad urcite otacky ma otevrit...jenze nevim co a nevim,proc mi to diagnostika nerekne.
  7. Dobrý den, už delší dobu nemohu přijít na závadu na své OII FL. Při jízdě je auto hrozně lenivé jakoby se nechtělo vytáčet do otáček. Při jízdě na dálnici motor ani na rovince nepřekročí 4000 otáček (rychlost maximálně 120-130 km/h) a při jízdě do kopce rychle ztrácí výkon. V kopci, kde s druhou octavii se stejným motorem jezdím na pátý stupeň, s touhle octavii musím podřadit na trojku. Chod motoru je přitom spořádaný, tichý, volnoběh je stálý, bez klepání. Po připojení na diagnostiku se nehlásí žádná chyba... Zkoušel jsem výměnu cívky, svíček, všech filtrů, vyčištění škrtící klapky, egr ventilu, výměnu plynového pedálu, výměnu ventilu N156 (registrové přepínání sacího potrubí) Někteří z vás tady uváděli dost podobnou nebo stejnou závadu. Problém je v tom, že ten kdo ji měl tady již neuvedl , jak se mu tu závadu podařilo vyřešit. Budu rád za každou reakci, děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...