Publikováno Listopad 17, 201311 r Mám dotaz ohľadom kamošovej Fábky Classic rv 2001, 44kw EURO3 motor. Sťažoval som sa, že niekedy mu po vyradení neklesnú hneď otáčky a po opätovnom zaradení otáčky nereagujú na plynový pedál tak, ako by chcel. Keď som na tom ja skúšobne jazdil, tak sa nič také nestalo, takže predpokladám, že sa to deje len občasne. Čo to môže byť - spojkový snímač? Plynový pedál? Taktiež som si všimol jednu neuveriteľnú anomáliu - naštartoval som v pohode, potom pojazdil cca 2-3km, vypol som motor a následne nechcelo vôbec chytiť. Štartér ani raz neotočil motor, baterka bola ako keby úplne KO. Naštartovalo sa potom spustením dole z kopca. Môže byť chyba v baterke alebo zlé dobíjanie? Tu chcem poznamenať to, že asi dva roky jazdí s pokazením snímačom serva a všetky svetla mu tým pádom blikajú ako vianočný stromček, tak som sa tak laicky domnieval, že preto baterka dostáva riadny záhul a môže byť už KO.
Listopad 25, 201311 r Zdravím, s první problémem bohužel neporadím, ale vybíjení baterky u Fabie jsem také řešil a nakonec jsem zjistil, že za to mohl spínač u kufru pro lampičku (zaměřil jsem se na něj po přečtení tohoto: http://www.tipcars.com/magazin-jak-na-vybijeni-baterie-u-fabie-4401.html). Ty ale píšeš, že jsi nastartoval, něco pojezdil a potom už neodjel. Zkontroloval bych svorky na baterii případně vedení ke startéru.
Leden 28, 201411 r Zkontroloval bych spojkový spínač, případně jestli se mu tam nepřisává falešný vzduch. Třeba má pootoevřené víčko oleje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.