Publikováno Listopad 28, 201311 r Ahoj všichni, mám dodělaný tlačítko(včera) pro kontrolu tlaku v pneu. Kablík dotažen na pin 27 dle schématu do jednotky ABS 1K0907379E. Kontrolka tlaku na palubce stále bliká, při stisku tlačítka svítí stále - to znamená, že tlačítko reaguje, ale po uvolnění tlačítka stále bliká. Problém bude asi s nakódováním. Nevím, jestli to mám správně. Původní kód byl 21122 Od tohoto jsem odečetl 17025(without tire pressure monitoring) a přičetl číslo 00641 (with tire pressure monitoring). Vyšlo mně číslo 004738. Tohle číslo jsem tam zapsal a jednotka to zblajzla, ale ta kontrolka furt bliká a nejde to vyresetovat. Koukal jsem na jinou čtyřkolu(z roku 2006) kde je kontrola tlaku v pneu funkční a tam je jednotka 1K0907379AB a kód 004737. Když tam ale tenhle kód zadám, jednotka ho zblajzne, ale to začne ještě navíc blikat kontrolka ABS, vykřičník, ESP svítí a nejde zhasnout a furt to pípá. Můžete prosím někdo pomoci s kódováním? Předpokládám, že ta jednotka ABS 1K0907379E tuto funkci podporuje. Dík za pomoc. Upraveno Listopad 29, 201311 r od PetrL
Listopad 28, 201311 r Autor Omlouvám se, podobné téma se řeší zde http://forum.skodahome.cz/topic/15021-kontrola-tlaku-v-pneumatikách/page-7 a tento dotaz by měl být právě tam. Příliš jsem se unáhlil a založil toto nové téma. Prosím adminy o přesun. Dík.
Listopad 29, 201311 r Autor Uzavírám toto téma - závada vyřešena: Zapomněl jsem totiž udělat reset – při spuštěné diagnostice ABS současný stisk tlačítek ESP a TPM na dobu 3s. Když jsem tohle udělal, tak to píplo a obě tlačítka zhasla. Teď už tam nic nebliká a tlačítko TPM se už chová jak má – po stisku se rozsvítí na palubce kontrolka a pípne to. pak zase zhasne. Takže pro mé auto, které mám podpisu, je kódování 004738 správné a výše uvedená jednotka ABS funkci kontrolu tlaku v pneu podporuje(dozvěděl jsem se, že tuto funkci podporuje každá jednotka ABS v OII). Vše je jen o tlačítku, správně propojit kabelem(taženo kolem mechaniky stěračů před předním sklem) na správný pin jednotky ABS(u mně 27), správně nakódovat(u mě 004738) a hlavně pak nezapomenout provést RESET Pozn.: Při zpětné montáži plastu na spodní část předního skla použijte přiměřené síly. V žádném případě gumovou paličku(ten plast jde do gumy dost blbě - pokud se před tím řádně neočistí). Jinak si rozbijete přední sklo. Dost často to při této zpětné montáži praská. Upraveno Listopad 29, 201311 r od PetrL
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.