Přejít na obsah

Kódování jednotky ABS 1K0907379E na tlak v pneu


PetrL

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni,

mám dodělaný tlačítko(včera) pro kontrolu tlaku v pneu. Kablík dotažen na pin 27 dle schématu do jednotky ABS 1K0907379E. Kontrolka tlaku na palubce stále bliká, při stisku tlačítka svítí stále - to znamená, že tlačítko reaguje, ale po uvolnění tlačítka stále bliká.

Problém bude asi s nakódováním. Nevím, jestli to mám správně.

Původní kód byl 21122

Od tohoto jsem odečetl 17025(without tire pressure monitoring) a přičetl číslo 00641 (with tire pressure monitoring).

Vyšlo mně číslo 004738. Tohle číslo jsem tam zapsal a jednotka to zblajzla, ale ta kontrolka furt bliká a nejde to vyresetovat.

Koukal jsem na jinou čtyřkolu(z roku 2006) kde je kontrola tlaku v pneu funkční a tam je jednotka 1K0907379AB a kód 004737. Když tam ale tenhle kód zadám, jednotka ho zblajzne, ale to začne ještě navíc blikat kontrolka ABS, vykřičník, ESP svítí a nejde zhasnout a furt to pípá.

Můžete prosím někdo pomoci s kódováním? Předpokládám, že ta jednotka ABS 1K0907379E tuto funkci podporuje.

 

Dík za pomoc.

Editováno: , autor: PetrL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uzavírám toto téma - závada vyřešena:

Zapomněl jsem totiž udělat reset – při spuštěné diagnostice ABS současný stisk tlačítek ESP a TPM na dobu 3s.

Když jsem tohle udělal, tak to píplo a obě tlačítka zhasla. Teď už tam nic nebliká a tlačítko TPM se už chová jak má – po stisku se rozsvítí na palubce kontrolka a pípne to. pak zase zhasne.

Takže pro mé auto, které mám podpisu, je kódování 004738 správné a výše uvedená jednotka ABS funkci kontrolu tlaku v pneu podporuje(dozvěděl jsem se, že tuto funkci podporuje každá jednotka ABS v OII).

Vše je jen o tlačítku, správně propojit kabelem(taženo kolem mechaniky stěračů před předním sklem) na správný pin jednotky ABS(u mně 27), správně nakódovat(u mě 004738) a hlavně pak nezapomenout provést RESET :) 

Pozn.:

Při zpětné montáži plastu na spodní část předního skla použijte přiměřené síly. V žádném případě gumovou paličku(ten plast jde do gumy dost blbě - pokud se před tím řádně neočistí). Jinak si rozbijete přední sklo. Dost často to při této zpětné montáži praská.

Editováno: , autor: PetrL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...