reli Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Octavia II Tour, 3 ročný, 30tisíc km.Originálny klúč s imobilizérom a dialkovým ovládačom. Dnes ráno po štartovaní hneď skape motor. Na displeji na pozícii km vypisuje pri zapalovaní informáciu NO KEY. Dialkové funguje, auto na 10m zatvára, otvára. Náhradný ešte nepoužitý 3 ročný klúč našťastie funguje. Poradte ako vyriešiť problém s tým klúčom? Fajd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Poskozeny kod immo? Bud vymazany klic z jednotky nebo poskozena ta tycinka v klici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reli Vloženo 1. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Postup riešenia aký by ste navrhli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Na diagnostiku a podle toho dal. Bud nova jednotka, novy nakodovani klice nebo novej klic (pripadne ycibka v klici). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 špatný čip v klíči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirsont Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 Ověřit přítomnost a funkčnost transpondéru neboli čipu v klíči a pak jej pomocí diagnostiky naprogramovat. Jelikož se jedná už o II Facelift, musí být k tomu odpovídající diagnostika s externím programátorem transpondérů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.