Publikováno Prosinec 16, 201311 r Čau lidi, chystám se měnit na Rsce komplet spojku. Je mezi těmito spojkami velký rozdíl? Víte o nejaké lepší ceně? Nebo je sachs kvalitnější? Díky Upraveno Prosinec 16, 201311 r od Merluzoo
Prosinec 16, 201311 r Cena je dobra, jen u sachsu se lepe spojka montuje, protoze u luku potrebujes pripravky na vystredeni a sachs uz to ma pripravene. Tedy co ja vim, at zase nekecam... Jen se zeptam proc vymenujes spojku, protoze vim, ze u 6q odchazi prevodovky, tak at nedelas zbytecne jako ja kdysi...
Prosinec 16, 201311 r Autor No kamarád to měl to stejné co já, že mu nešlo dobře řadit. Spojka má naběháno 180 000 km a teď auto dostalo chip. Tak se bojím aby to utáhla. Je mu to dělalo to stejné, vyměnil spojkovou sadu a už má vše v pořádku tak nevím no. Mám doma komplet spojku má najeto necelejch 20 000 km ale je bouchlej setrvák. takže kdybych sehnal jenom setrvák tak bych to vyměnil a neřešil, ale samotný setrvám vychází na celkem velký peníze.
Prosinec 16, 201311 r Jestli ti spatne radi jednicka a zpatecka, tak uz tipuju tu prevodovku. Petka uz ti urcite huci pri podrazeni... Zkus tu spojku, ale namazte hridel prevodovky mazivem, az to budete mit dole.
Leden 2, 201411 r když das komplet celou sadu se setrvakem, tak ti to muze byt prakticky jedno - ja mel třeba moznost lepsi ceny na LUK. Ale Sachs ma myslim jinou roztec sroubu, takze kdybys chtěl nechat puvodni Sachs setrvak, tak ti na to nepujde ten zbytek od LUKu. Vyzkouseno i na 6Q Sharanu a ten samej pripad Novou spojku a převodovku jsem nechaval delat na 210tkm primarne kvůli převodovce - klasika - zasekávala se mi jednicka, sla tam blbe zpátečka, ale paradoxne na zadnej kvalt mi to nehučelo...jestli mas převodovku v poradku(coz nejspis uplne nebude s temahle km), tak bych ji dopral novej olej-samozrejme do ni urcenej Upraveno Leden 2, 201411 r od Q-Ball
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.