Přejít na obsah

Q-Ball

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Q-Ball

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. FMIC se mi zalibil tenhle: http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325 ta zaslepka EGR je ta o které jste tu mluvili ze zustane ta chcipaci klapka..? Auto ma najeto cca 240tkm, chip tam byl uz když jsem to kupoval a puvod nejasnej-chtěl jsem to dat hned do serie, ale pak jsem si na to zvykl a bal jsem se, ze mi to prijde liny:) V historii je vymena turba ve skodovce na cca 110tkm...ja mam auto od 160tkm - a ted me ceka ten repas turba(serie KKK) na tech 240tkm. Cetl jsem nekde tady, ze nekdo daval FMIC i na uplne seriovy RS se sériovou mapou prave kvůli turbu aby se to lip chladilo a jezdilo to normalne - tak jsem si myslel, ze bych to udelal stejne jen s rozdílem ze tam uz chip byl, dam jen FMIC a pojedu bez zaslepovani EGRu nebo nového chipovani...pokud je moje představa realna a autu bych tim FMIC pomohl, tak by se mi to libilo asi nejvic:) Do "vetsich" uprav se mi moc poustet nechce - TDiFun by me s repasovanym turbem poslal zrovna do haje:) no když uz novy tak by se vyplatilo spis VBcko..k tomu ten FMIC a odladeni na brzde..zni to hezky, ale me by opravdu stacilo, kdyby to jelo stejne jen vic vydrželo nez doted:)
  2. Tomu jsem se chtěl prave vyhnout-nechavat to prechipovat myslel jsem si ze necham dat jen zpatky turbo+ten FMIC aby to vydrželo dyl nez 100tkm, mapu nechat tu co tam je a to bude cely:)
  3. mam RS 11/2004 motor ASZ...turbo chci vrátit puvodni zpatky...no a chtěl bych nechat i ten chip co tam je-jsem na to uz zvyklej:) Ted se spis přikláním k tomu ten EGR nechat a když to bude rozdelany tak vyčistit sani a po nejaky době znova... Jen teda doufam, ze tahle sada tam pujde plug´n´play, aby na me kamarad co to bude delat nebyl pak nastvanej:)http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit.32324
  4. chtěl bych se zeptat - ted me ceka repas turba-zacalo byt slyset, tak to nechci pokouset..no a nejspis když uz bude "novy" tak jsem dost nalomenej ze bych skocil do FMIC kitu od HPP(http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325).. ale zajima me, jestli ma smysl zaslepovat EGR(mam motor ASZ a uz jsem to koupil s nejakym chipem, na který jsem si zvykl, tak to nechci davat pryc)-mají tam totiž kit pro zaslepeni EGR a pak bez..navic nechci pak resit to, ze budu muset nekoho speciálního hledat aby mi smazal pripadnou kontrolku atd. Auto ma ted najeto necelých 240tkm a jezdim s tim da se rict normalne, ale cca 40tkm za rok, takze spis nez vykon resim zivotnost(proto i ten FMIC, abych turbo nemusel delat za 2 roky znova)..takze vzit se zaslepenim nebo bez?
  5. Mel jsem ten samej problém na RS - ono to ma odklony od A uz z fabriky, takze dle geo protokolu jsem byl normalne v zelenejch hodnotách. Kazdopadne na tomhle typu Phersonu toho s odklonama moc neudelas-spis nic nez moc-me teda na geo se snazili pomoct, ze to ladili co to slo nahore na ulozeni, dole na cepech aby to byl co nejmensi odklon, ale tomhle aute proste nic zásadního nezmenis. Ja jsem prave i castecne kvůli tomu daval stelovak(a foukam teda predky na 2,8at.)-když to snizis, tak se ti odklony do "A" zmensej, takze naopak ten snizenej podvozek by na tohle mel bejt lepsi. ja od ty doby muzu zase relativne jezdit jako clovek a nemusim během sezony několikrát otáčet a prehazovat gumy. Dalsi věc je ta, ze když udelam geomterii před zimou a po zime, tak během toho pulroku to je stejne zase rozhazeny a když to pak doladej, tak jsou ty hodnoty o něco malo zase jiny nez byly-proste vezmes nekde párkrát diru a je to. Nebo zkus ještě zajet na geo jinam-ono jsem se setkal s tim, ze jsem byl jinde, kde mely stejnou masinu, ale bylo to uplne naho*no-jestli blbe zkalibrovana nevim...
  6. obrazek z lonska...ale v zime to po umyti vypada takhle +- za 14dni..
  7. U Phersonu co ma Fabie prave s vetsim snizenim se ti odklon zmensuje-ja jsem byl rozhodnutej, ze F necham na jezdeni v serii, ale nakonec jsem stelovak dal i da se rict kvůli odklonum-sjizdely se mi dost vnitřky pneu.. Další věc je, ze jsem jel na geo před zimou a nasledne po zime a ty hodnoty tam byly uplne jiny(podotykam stejna dilna, stejny kola, na aute se nic nemenilo)-proste vezmes par der a všechno je jinak..
  8. když das komplet celou sadu se setrvakem, tak ti to muze byt prakticky jedno - ja mel třeba moznost lepsi ceny na LUK. Ale Sachs ma myslim jinou roztec sroubu, takze kdybys chtěl nechat puvodni Sachs setrvak, tak ti na to nepujde ten zbytek od LUKu. Vyzkouseno i na 6Q Sharanu a ten samej pripad Novou spojku a převodovku jsem nechaval delat na 210tkm primarne kvůli převodovce - klasika - zasekávala se mi jednicka, sla tam blbe zpátečka, ale paradoxne na zadnej kvalt mi to nehučelo...jestli mas převodovku v poradku(coz nejspis uplne nebude s temahle km), tak bych ji dopral novej olej-samozrejme do ni urcenej
  9. Q-Ball

    MISS ALU

    presne tenhle rozmer mam, tak timpadem mame jasno, diky
  10. Q-Ball

    MISS ALU

    Mely by byt z G4, ale tam jsem videl 7" a tohle jsou 7,5" tak nevim urcite
  11. Podvozek: AP Sportfahrwerke Snížení: neměřil jsem serii Vzdálenost od země k lemu: na orig. kolech jsem nemeril, ted na 17" jsem nikdy nestal na rovine, tak to bylo od 57-58,5mm vpredu a zadek 59(hodne hrube)-upravim to tu az budu na rovine Kola: drive 205/45 R16, ted 205/40 R17 Doplňují info: nastaveno na pohodu(zhruba 3,5cm od konce zavitu, ale to je stejne nic nerikajici udaj)-jezdim 50% horsi cesty a obcas dost nalozeny kufr..tycky stabiku origo(AP ma drzaky na original delku), vpredu si obcas strejchne poloosa o nosnik a rezat nosnik se mi u tohohle moc nechce, takze niz nepujdu Za zhruba 30tkm spokojenost, paradoxne mi to prijde prijemnejsi jak serie
  12. Q-Ball

    MISS ALU

    Prezuto na zimni - Evolo STP 205/40 R17
  13. Sice starší téma, ale když už se to tu řeší... Vymezení vůle té hřídele pomocí podložky řešil táta na Sharanu 6q nějaký ten rok zpět-to jsme ještě nevěděli o p. Sixtovi atd. a výdrž tohoto byla necelých 30tkm a je to zpět kde to bylo..to tehdy ještě měnil ložiška v převodovce, dával nový olej - dá se říct zbytečně. Na RS jsem převodovku měl u p. Sixty a naprostá spokojenost. Tátova převodovka tam bude muset co nevidět taky.
  14. Q-Ball

    Podvozek JOM

    Nedavno ho daval kamarad na 1.4benzin, tak uvidíme Zatim si na nic nestezoval... Ja s Fabii jezdim každý den a ne zrovna uplne malo, tak jsem minuly rok sel do AP a zatim spokojenost. Na všech autech předtím(G2/G3) jsem nic jiného nez JOMy nemel a nikdy jsem nemel zadny problem..akorát ty jizdni vlastnosti jsem na kazdodenni jezdeni chtěl uz o něco lepsi..jasne-za peníze co stoji JOM necekam okruhovej special nebo pohodli limuziny, ale to ze uz ta vydrz není co bejvala by me asi dost vadilo..
  15. Q-Ball

    přední stěrače

    SpeederBB: Mam stejny problem, okno mam taky menene...zkousel jsem 2 bezraminkove(to bylo vůbec nejhorsi), ted mam raminkove Champion a do cca 60km/h je to da se rict v pohode...popravde se mi zatím moc nechce kupovat origo sterace abych zjistil, ze problem je oknem
×
×
  • Vytvořit nový...