Přejít na obsah

Luk vs Sachs


Doporučené příspěvky

No kamarád to měl to stejné co já, že mu nešlo dobře řadit. Spojka má naběháno 180 000 km a teď auto dostalo chip. Tak se bojím aby to utáhla. Je mu to dělalo to stejné, vyměnil spojkovou sadu a už má vše v pořádku tak nevím no. Mám doma komplet spojku má najeto necelejch 20 000 km ale je bouchlej setrvák. takže kdybych sehnal jenom setrvák tak bych to vyměnil a neřešil, ale samotný setrvám vychází na celkem velký peníze. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

když das komplet celou sadu se setrvakem, tak ti to muze byt prakticky jedno - ja mel třeba moznost lepsi ceny na LUK. Ale Sachs ma myslim jinou roztec sroubu, takze kdybys chtěl nechat puvodni Sachs setrvak, tak ti na to nepujde ten zbytek od LUKu. Vyzkouseno i na 6Q Sharanu a ten samej pripad :kol-48:

Novou spojku a převodovku jsem nechaval delat na 210tkm primarne kvůli převodovce - klasika - zasekávala se mi jednicka, sla tam blbe zpátečka, ale paradoxne na zadnej kvalt mi to nehučelo...jestli mas převodovku v poradku(coz nejspis uplne nebude s temahle km), tak bych ji dopral novej olej-samozrejme do ni urcenej :kol-31:

Editováno: , autor: Q-Ball
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...