mylys Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Zdravím všechny a vše nejlepší v novém roce. Začal se mi při rozjezdech - pouze ale u studeného auta - tedy v podstatě jenom ráno - projevovat následující problém. Při pouštění spojky do záběru se začnou od motoru ozávat rány, celý motor sebou párkrát cukne. Jde to eliminovat pouze vyššími otáčkami motoru a velice opatrným pouštěním spojky do záběru. Auto má najeto něco přes 70.000 km. Netušíte někdo čím by to mohlo být? Spojka v háji, dvouhmotový setrvačník . . . Díky všem za názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 i já to tu a tam pozoruju, za úplně stejných podmínek: studený motor a rozjezd do kopce, u zahřátého motoru (spojky?) to neexistuje. Podle té zde uvedené DP to může mít povícero příčin, od "neškodného" podtáčení motoru při rozjezdu přes vytlučené uložení motoru nebo netěsnící těsnění na kl.hřídeli až po oddělanou spojku. Na jaře jdu na garanční prohlídku, tak to zkusím nějak pořešit, ta DP např. zmiňuje zavzdušněné ovládání spojky. Doufám, že se to nějak nepotento dřív. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 9. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Tak mám pocit, že to souviselo se špatnou "klapkou zpětného vedení plynů", tu jsem vyměnil, protože auto spadlo do nouzáku a hlásilo tuto závadu. Po výměně hláška o závadě EGR ventilu a zase nouzák. Takže bude asi EGR OFF a chip. Při rozjezdu už auto necuká, tak nevím jestli to mělo nějakou souvislost, zatím jezdím s vypojeným konektorem u klapky, auto jede normálně, ale bliká jak vánoční stromeček . . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Díky za info. Mně to zatím dělá spíš vyjímečně a osobně si myslím, že v mém případě je to spíš problém ve spojce, přesněji v jejím ovládání, ale hrabat se v tom nechci. Na té garančce se na to ale určitě zeptám, takhle vím, na co je případně upozornit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 24. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Takže nakonec místo čipu nová klapka i EGR revize 03L 131 512 CF. Po 4 letech a 75 tisících dobrá "investice". DPF zatím žije, uvidíme jak dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf2580@seznam.cz Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Včera jsem dal yetiho do servisu se stejnou závadou. Počítač ukazoval vadné čidlo otáček motoru. Nechal jsem tam dát to nejdražší za 1700,-Kč a po výměně byla závada úplně stejná. Mechanik rozmotal kabely, jestli náhodou nejsou vykuněný ( u nás jsou kuny všude ) ty byly také v pořádku. Potom dal od sebe konektory, kde byla vidět jemná oxydace a po prostříknutí a zapojení je vše v pořádku. Jsem rád, že je závada odstraněná, protože mě týrala skoro rok. Ruda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.