Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny a vše nejlepší v novém roce.

 

Začal se mi při rozjezdech - pouze ale u studeného auta - tedy v podstatě jenom ráno - projevovat následující problém.

Při pouštění spojky do záběru se začnou od motoru ozávat rány, celý motor sebou párkrát cukne.

Jde to eliminovat pouze vyššími otáčkami motoru a velice opatrným pouštěním spojky do záběru.

Auto má najeto něco přes 70.000 km. Netušíte někdo čím by to mohlo být?

Spojka v háji, dvouhmotový setrvačník . . .

 

 

Díky všem za názor.

 

i já to tu a tam pozoruju, za úplně stejných podmínek: studený motor a rozjezd do kopce, u zahřátého motoru (spojky?) to neexistuje. Podle té zde uvedené DP to může mít povícero příčin, od "neškodného" podtáčení motoru při rozjezdu přes vytlučené uložení motoru nebo netěsnící těsnění na kl.hřídeli až po oddělanou spojku. Na jaře jdu na garanční prohlídku, tak to zkusím nějak pořešit, ta DP např. zmiňuje zavzdušněné ovládání spojky. Doufám, že se to nějak nepotento dřív.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak mám pocit, že to souviselo se špatnou "klapkou zpětného vedení plynů", tu jsem vyměnil, protože auto spadlo do nouzáku a hlásilo tuto závadu.

Po výměně hláška o závadě EGR ventilu a zase nouzák.

Takže bude asi EGR OFF a chip.

Při rozjezdu už auto necuká, tak nevím jestli to mělo nějakou souvislost, zatím jezdím s vypojeným konektorem u klapky, auto jede normálně, ale bliká jak vánoční stromeček . . . .

Díky za info. Mně to zatím dělá spíš vyjímečně a osobně si myslím, že v mém případě je to spíš problém ve spojce, přesněji v jejím ovládání, ale hrabat se v tom nechci. Na té garančce se na to ale určitě zeptám, takhle vím, na co je případně upozornit.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže nakonec místo čipu nová klapka i EGR revize 03L 131 512 CF. Po 4 letech a 75 tisících dobrá "investice". DPF zatím žije, uvidíme jak dlouho.

  • 4 roky později...

Včera  jsem dal yetiho do servisu se stejnou závadou.  Počítač ukazoval vadné čidlo otáček motoru.  Nechal  jsem  tam  dát  to nejdražší za 1700,-Kč

a po výměně byla závada úplně  stejná.  Mechanik  rozmotal  kabely, jestli náhodou nejsou  vykuněný ( u nás  jsou  kuny  všude )    ty  byly také v pořádku.

Potom dal od sebe konektory, kde byla vidět jemná oxydace  a  po  prostříknutí a  zapojení  je  vše v pořádku.

Jsem rád, že  je  závada odstraněná, protože  mě  týrala  skoro rok.

Ruda.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.