Přejít na obsah

Cukání motoru při rozjezdu


mylys

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny a vše nejlepší v novém roce.

 

Začal se mi při rozjezdech - pouze ale u studeného auta - tedy v podstatě jenom ráno - projevovat následující problém.

Při pouštění spojky do záběru se začnou od motoru ozávat rány, celý motor sebou párkrát cukne.

Jde to eliminovat pouze vyššími otáčkami motoru a velice opatrným pouštěním spojky do záběru.

Auto má najeto něco přes 70.000 km. Netušíte někdo čím by to mohlo být?

Spojka v háji, dvouhmotový setrvačník . . .

 

 

Díky všem za názor.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i já to tu a tam pozoruju, za úplně stejných podmínek: studený motor a rozjezd do kopce, u zahřátého motoru (spojky?) to neexistuje. Podle té zde uvedené DP to může mít povícero příčin, od "neškodného" podtáčení motoru při rozjezdu přes vytlučené uložení motoru nebo netěsnící těsnění na kl.hřídeli až po oddělanou spojku. Na jaře jdu na garanční prohlídku, tak to zkusím nějak pořešit, ta DP např. zmiňuje zavzdušněné ovládání spojky. Doufám, že se to nějak nepotento dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak mám pocit, že to souviselo se špatnou "klapkou zpětného vedení plynů", tu jsem vyměnil, protože auto spadlo do nouzáku a hlásilo tuto závadu.

Po výměně hláška o závadě EGR ventilu a zase nouzák.

Takže bude asi EGR OFF a chip.

Při rozjezdu už auto necuká, tak nevím jestli to mělo nějakou souvislost, zatím jezdím s vypojeným konektorem u klapky, auto jede normálně, ale bliká jak vánoční stromeček . . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info. Mně to zatím dělá spíš vyjímečně a osobně si myslím, že v mém případě je to spíš problém ve spojce, přesněji v jejím ovládání, ale hrabat se v tom nechci. Na té garančce se na to ale určitě zeptám, takhle vím, na co je případně upozornit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...

Včera  jsem dal yetiho do servisu se stejnou závadou.  Počítač ukazoval vadné čidlo otáček motoru.  Nechal  jsem  tam  dát  to nejdražší za 1700,-Kč

a po výměně byla závada úplně  stejná.  Mechanik  rozmotal  kabely, jestli náhodou nejsou  vykuněný ( u nás  jsou  kuny  všude )    ty  byly také v pořádku.

Potom dal od sebe konektory, kde byla vidět jemná oxydace  a  po  prostříknutí a  zapojení  je  vše v pořádku.

Jsem rád, že  je  závada odstraněná, protože  mě  týrala  skoro rok.

Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...