Přejít na obsah

1.9tdi ASV - Turbo netlačí jak má, půl výkonu pryč


Rostišrot

Doporučené příspěvky

Včera jsem jel trasu cca 20km a auto jelo klasicky normálně jak má, vše v pohodě. Pak stalo auto asi hodinu bez jízdy vypnuté, po nastartování a následné jízdě zpět jelo auto už jen na cca půl výkonu. Turbo vůbec netlačí od 2tis jak má, netlačí dá se říct vůbec, jen minimálně, jízda nemá daleko ke stylu SDI. Ale zdůrazňuji, že turbo se točí, normálně po nastartování naskočí, jde slyšet (jelikož mam od turba holou trubku až do zadu bez tlumiče a katu, tak turbo odfukuje, proto vím, že je v záběhu, ale netlačí jak má). Tímto se chci zeptat, na nějaké tipy co se mohlo stát. Ventil N75 nedávno nový, turbo bylo asi rok zpět na repassi, podtlaková regulace taký nová...zkoušel jsem ji a chod- není sekla, podtlakové hadičky jsou komplet nové asi před 3měsíci. Hodil jsem auto na zvedák, žádná trubka či hadice od turba nevypadá nikde vypadlá, prasklinu jsem pouhým okem taky nenašel. Podotýkám, že můžu autu dávat plný kotel, ale do nouzáku turbo nespadne, je pořád v záběhu, ale prostě netlačí vůbec. Napadá mě jedině váha vzduchu, ale tu jsem zkusil odpojit a auto jelo ještě hůře, tudíž by to měl být náznak toho, že je váha OK. Jinak žere teďka více, 7-8L. Na VAG diagnostiku se dostanu až někdy za týden a v autě jsem dá se říct více než doma, proto bych to rád vyřešil dříve. Prosím někdo nějaký tip na co se podívat ještě, popřípadě zkusit??? Díky předem

 

Š.Octavia 1.9 tdi 81kW základ, typ motoru asv, 2001.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vidím, tak tady dokážete člověku opravdu dobře poradit. Za 3dny ani jeden příspěvek, či odpověď :( No jinak, pokud by měl někdo stejný problém, tak za celou tudle věc mohla váha vzduchu. Byla vadná už asi delší dobu, protože turbo už od 3tis přestalo tahat. Váhu jsem odzkoušel tak, že jsem dočasně do jejího konektoru napojil diodu-maf off ( více zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75016 ) a jak jsem šel auto projet, tak jsem ho nepoznával, takový rozdíl jsem nepoznal snad ani po chipu :D Teď tlačí turbo plynule až nad 4tis otáček, takže problem vyřešen. Snad to někdy někomu pomůže. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...