Arlo Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 (editace) Ahoj kluci, možná jenom plašim a nebo je to začátek problémů... už se mi dvakrát stalo, že se mi stratila chladící kapalina. Poprvé asi před necelýma dvouma rokama když jsem jel trasu cca 600km po dálnici v DE vyšší rychlosti tak se mi druhy den rozsvítila kontrolka na vodu tak jsem dolil banka byla skoro prázdná. Později jsem zjistil, ze kapalina nejspíš unikla pres vycko v jednom místě pod nadrzkou zůstal zbytek kapaliny. Voda už se nestracela tak jsem to neřešil. Tento týden jsem jel na Slovensko cca 800km a opět ztráta kapalin před jízdou byla kapalina na max. po přijetí a kontrole před odjezdem na min. opět jsem si všimnul stopy chladicí kapaliny jako v prvním případě. Dolil jsem D12 a jel do Čech stejná trasa stejná rychlost přijel jsem domu a nic se nestratilo. Když jsem dolíval kapalinu tak jsem si všimnul, že nádobka je uvnitř špinavá něčím černým na stěnách připomíná mi to olej. Ona teda už byla špinavá snad od té doby co auto mám, ale nevjenoval jsem tomu pozornost v chladicí kapalině žádný olej nevidím. Mám podezření na netěstnost těsnění hlavy. Koukal jsem na výčko nádrže oleje to je v pohodě. Starty OK, cca. po 3-4km ma teplotu na 90, topení topí... teplota nepada. Ps přijde mi, ze se to ztrácí při dlouhodobě větší zátěži standardně najedu s autem tak 600km měsíčně a nic se neděje... Editováno: 16. leden 2014, autor: Arlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Včera výměněna expanzní nádobky za novou. Chladicí kapalina zatím čistá a nádobka taky tak uvidíme. Jinak jak správně dolít kapalinu. Nalil jsem do studeného motoru na rysku min pak jsem nastartoval a nechal běžet motor. Kapalina trošku stoupla tak jsem dolil lehce nad max a jel domu dnes ráno přijdu k autu a chladicí kapalina na rysce min. Auto jsem projel chladicí kapalina stoupla cca. Na půlku mezi max a min. Když jsem otevřel expanzní nádobku vystoupala nad max. Je to ok, nebo to tak nemá být...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 To je zajimave. Kapalina je natlakovana, to ano, ale je nestlacitelna. Takze po otevreni nadobky by mela uniknout cast stlaceneho vzduchu, ale hladina by se teoreticky menit nemela. Je ale mozne, ze kapalina stlaci nejake dalsi dily, treba nejake tesneni v pumpe, a o toto tedy hladina stoupne.. Kazdopadne jsem zvedavy, co napisi ostatni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 No já koukal na YouTube kde dolival do G7 chladicí kapkapalinu a při otevření mu to stouplo podobným způsobem. Dělalo mi to i na golf 4 tak nevím. Jestli se třeba nemohlo stát jak jsem vyndal nádobku tak vytekla i kapalina z hadic tak jestli tam někde nezůstal vzduch... zas na druhou stranu by mi to asi netopilo kdyby byl vzduch v soustavě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 24. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 ''Zahada'' vyresena.. bylo to tesneni pod hlavou na druhem valci prolinal olej do chladici kapaliny. Hlava nastesti neni praskla jen se musela srovnat. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.