biker_xxx Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Zdravim,prosim vas nevite nekdo jestli muze lozisko,ktere je vpredu na motoru,treba u altiku,nebo napinaci kladky....jestli muze byt prestat slyset od urcitych otacek? kdyz nastartuju tak na neutral je slyset rachtani nejspis zepredu motoru(z pohledu pred autem) a kdyz pridavam plyn tak to rachoti jen do 1200 otacek,pak je ticho...... muze to byt lozisko? nebo nema nekdo nejaky jiny napad? nejvic je to slyset kdyz dam ucho je spodni casti narazniku... diky za rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Zkus sundat klínový řemen a nastartovat a vyzkoušet, jestli to dělá i bez řemenu to samý, jinak většinou je dobrý napsat kolik má motor najeto, příklad- ve 300000tisících může rachotit volnoběžka altíku. Může to být i něco jiného, nějaká blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 8. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 (editace) jojo s tim remenem je to dobrej napad,to bych mohl zkusit...jinak motor ma najeto 210 000 ....kdybych mel moznost to hodit treba na zdviz,tak bych jeste zkusil odendat ten plastovej kryt pod motorem...muze to byt treba neco u vyfuku? neni tam nejaky plech nebo tak neco? diky Editováno: 8. Únor 2014, autor: biker_xxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Řeš to postupně, Casy Ti poradil dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 8. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 oukej...ja to zitra zkusim sundat ten remen a napisu....dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 9. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Tak jsem zkusil sundat ten remen a bylo ticho...kdyz sem rukou zatocil s tou napinaci kladkou tak to rachtalo.....bylo to slyset ze je to ono.... Ted mi prosim jen reknete co vse to obnasi to vymenit a nejaky eshop kde bych to koupil za slusnou cenu,koukal sem na vic vyrobcu,ale nevim co je lepsi nebo horsi... diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 (editace) Odpověď jednoduchá, vyvaruj se Starline a Aukru. Plus minus asi výrobci: ŠKODA(resp.origo),ATE,SKF,FEBI,INA,MOOG a pár dalších. Chlapci nakupují u zdejšího Seba a spokojení. Zajímal bych se ale ještě o rozvody. U rozvodů, já navíc měním i tyto kladky a sám nejsem, proto bych se zajímal o jejich poslední výměnu. Pokud bys v budoucnu řešil náhodou i rozvody, rovnou si k tomu dokup termostat (je tam krásně schovaný :-) Výměna je na pohodu, když jsi sundal řemen, tak určitě zvládneš i kladku. Dá se to s "gumovýma rukama bez posunutí chladičovky vpřed, mě to ale baví, takže už mám na chladičovku udělané šroubovice, si to pěkně vysunu vpřed, ať je lepší přístup... Editováno: 9. Únor 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 9. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Rozvody jsou delany pred 40 tisicema,mam to v servisce a kdyz sme na to s mechanikem koukali tak ten remen jeste neni spatnej.....takze rozvody resit nebudu....ale tahle kladka remene alternatoru se zrejme nedelala.... Co vse to obnasi vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 11. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) tak lozisko se prelisovalo,ale rachta to porad....takze kladka jde na repas.... chci se zeptat muze to delat treba servo? jsou s tim nejaky problemy?....ale pri zataceni to nedela nic neobvykleho... Editováno: 12. Únor 2014, autor: biker_xxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Co se přelisovalo? Jak na repas? To slyším poprvé! Není to blbost, když nová stojí pár korun? Však jsi s tou kladkou točil a byla evidentně špatná ne? Moje zkušenost je taková, že by to mohl dělat spíš altík. Zkoušel jsi s ním zatočit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 12. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 (editace) no par korun stoji lozisko...to je 150kc...ale kladka stoji cca 1300kc....tak se zkusilo lozisko a tim to nebylo....muselo se dostat ven a zalisovat nove....ale lozisko bylo v riti taky jelikoz bylo hlasite a melo vetsi vuly nez ted to nove.... rachtala,ale bylo slyset prave to lozisko...ale mechanik ji dnes rozebral a byla uvnitr uplne vymlacena,takze pujde nova....ale lze ji zrepasovat....udelat novy ulozeni prej.....snad to pisu dobre,moc tomu nerozumim..... jinak s altikem jsem zkousel zatocit i mechanik a altik je v pohode.....jde na obe strany pekne.... Editováno: 12. Únor 2014, autor: biker_xxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 jestli jde altík na obě strany pěkně, tak je v háji volnoběžka. Na opačnou stranu sice altík roztočíš, ale musíš se snažit, aby volnoběžka neprokluzla. A že už mám dost aut za sebou, nikdy se kladky nerepasovaly, ale koupily se rovnou nové... Hele v Kelly jsou sice jebáci se 100% marží, ale právě mají kladku originál ve výprodeji za 1300, což by sedělo na tu Tvojí cenu Přeji hodně zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 jo to sem koukal na to autokelly...jinak ten altik ma jakoby odpor kdyz za nej vezmu....ja nevim jak bych to popsal....nejde roztocit tak lehce jako treba ta kladka nebo servo nahore.....fakt nevim jak bych to popsal....to se na jednu stranu tocit ma a na druhou ne? nebo jak to je? no uvidime,za chvili priveze kluk novou kladku,tak se vymeni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 U toho altíku, jak bych Ti to řekl... No roztočíš ho na druhou stranu, ale když jako víc zabereš, tak volnoběžka proklouzne Prostě něco jako u jízdního kola, dopředu šlapeš a kolo se točí, ale dozadu to nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 aha,no tak to jsem nezkousel....ja za nej vzal rukou a zkusil ho na jednu stranu,pak na druhou a slo to....ale kdyz sem jakoby ruku zastavil,tak mel snahu jakoby mi ruku pretocit...ma to silu kdyz to tak reknu,nezastavim ho jako hned,ale zkousel sem to jen an jednu stranu tohle....no uvidime,ted du na to tak ja sem dkyztak napisu co dal :-D Jinak prosim te co stoji cca ta volnobezka? ja nasel na skoda dilech za 4000kc ale to se mi zda moc brutal...dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Cenu samostatné volnovběžky nevím, altíky nespravuji, mám na to firmu a ta za to většinou chce 2-4tis (za komplet repasi) podle auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 já měl repas altíku za litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 biker_xxx : cau chlape ty máš 2,8 motor ? tam ale volnobezka není originálně musel ji tma nekdo pridat kdyz ji tam máš... delal jsem supa od Bazycka a ten má tuším 2005 a ten to me lnatvrdo a volnobezku neměl... Jinak strč šroubovák do altíku přes ty žebra, ale opatrně jen do toho dalšího žebrovní ne určitě proti kabelům měděným co jdou vidět... a jak to zablokujes tak altíkem musí jít otáčet jen na jednu stranu a na druho use musí protáčet.... Jinak novej rotor počítej 1650 ,- uhlíky sotjí 60 kč ty dobré a japonské ložiska kvalitní co najedou 500 tisic vpoho vyjdou jedno na 152,- kč a druhe na 90 cca co je vevnitř a zběrné kroužky cca 150 taky s takovým plastem ale nato pozor to pak musíš vyndat rotor a upnout do soustruhu a zberne krouzky líznout at nejsou vyosené vůči hřídeli to by pak ti nadměrně opotřebovávaly uhlíky... Dej pak vědět jak si dopadl :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) ty jo tak ted si me dostal...ja sem sel tu volnobezku obednavat,jelikoz to tou kladkou nebylo rachta to porad...a urcite to volnobezku nema???? on se ten altik toci na obe strany uplne stejne..... na netu kdyz si najdu nejaky typy volnobezky,tak tam pisu ze je to pro tuhle motorizaci 2,8 v6 142kw jinak ja nevim jestli ji tam mam......ja myslel ze tam je kdyz to tady lidi pisou tak ted sem z toho jelen.... Editováno: 13. Únor 2014, autor: biker_xxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbit Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 A co třeba kompresor od klimatizace?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 tak ted sem byl jeste na to koukat a volnobezku to fakt nema....je tam jen sroub s matkou kdyz sahnu dovnitr...kdyby to melo volnobezku nemelo by to mit plastovy vicko? jinak sme usoudili ze to asi bude servo,strcili sme tam kus kulatiny a uchem poslouchali a vypada ze to jde odtud a docela hlasite.... mate s tim nekdo zkusenost? jinak me prosim te nestras jeste s kompresorem :-D myslis to vazne nebo me chces rozhodit? :-D klimu sem mel vypnutou,tak nevim jestli to na to ma vliv nebo ne... diky moc za rady...uz sem fakt zoufalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Hele to mi vysvětlete, 2 motory 2,8 a dvě volnoběžky (1xsup, 1xAudi což je úplně stejný). Ano, volnoběžka má plastové víčko a tak se to pozná napohled. U kompresoru, když je vypnutá klima se točí pouze řemenice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbit Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Myslím to naprosto vážně. Kdysi jsem řešil stejny problém sice u jiného motoru, taky bylo podezření na kladku a nakonec to byl klima kompresor, tak že nemám důvod dělat si z tebe prdel. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 No ono by to mohlo být ložisko na té řemenici u klimy. To se točí, i když je vypnuto. Tím pádem by to ale mělo stichnout po zapnutí klimy. Naštěstí je to díl, který se dá vyměnit, ty klimaspojky odcházejí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biker_xxx Vloženo 14. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 takze asi altik muzu vypustit kdyz tam ocividne volnobezka neni.... nevim jak je to mozny,myslel jsem ze tam je, i podle eshopu na netu,ze to na to prodavaji.... jinak ten zvuk jde mejvic od serva,kdyz tam vrazis kulatinu a poslechnes tak to slysis.... kdyby to byl kima kompresor bylo by to slyset i kdyz je vypnuta? nebo myslis jen lozisko na remenici? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.