sobulka Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Ahojte! jako někteří z vás jsem při konfiguraci podcenil ozvučení... Nedal jsem canton:-( Měl byste někdo technické parametry škodováckých rádií (osobně mám Bolero) a standardně dodávané reprosoustavy (ve výbavě elegance) ? Uvažuju o upgradu a chci si udělat představu, po čem minimálně se dívat, abych nekoupil stejně výkonné repro, abych nezjistil, že mi bude chybět zesilovač, že na bolero nejde připojit jakýkoliv subwoofer, atd... Předpokládám, že když se k boleru dodává canton, ty výstupy rádio má, ale jaké přesně? Kdo mě doporučí, ať to nechám nějaké zkušené firmě, páč je potřeba i utěsnit dveřní prostory atd.... tomu odpovídám, že nechám:-) Jsem amatér, sám si to měnit nebudu. Nerad se ale dostávám do situací, kdy musím slepě důvěřovat prodávajícímu a pokud to jen trochu jde, rád si nastuduju nějaké info, než si nechám poradit. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 mrkni na briskoda, tam to probírají hodně dlouho i s upgrade... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...