Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Kluci, jelikož mám nějakej tupej nástup brzd, tak mám podezření na netěsnost podtlaku od tandemu, nebo tandem. Nátrubek mám OK, verzi mám LUK a hledal jsem na netu a dělá se opravná sada, máte s tím někdo zkušenost ? Odkaz je na poláky ale dělá to i bosch-servis...

 

http://www.dieselparts.pl/vacum/vacum2.pdf

 

 

Díky

 

má to vůbec cenu řešit? ten Luk je na prd.. pokud ti z něho nezačne chcát nafta, tak se ti vyviklá nátrubek... radši sežen bosch a máš klid.. ten je konstrukčně řešen o dost líp.. ten podtlak se dá změřit

  • Autor

Diky za nazor. Pokud bych teda sehnal starsi Bosch a udelal na nem repas tak by to bylo 100% A k mereni podtlaku - vis o tom vice informaci?

  • Autor

Takze cena te sady cca 500,-

ne stačí když seženeš starší  + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas...

k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně

Upraveno od -honza_

  • Autor

Presne tak to chci udelat,necham zmerit a pak se uvidi jak dal ;-) Diky

  • 2 týdny později...
  • Autor

Hodnota - 0,8 bar je dstacujici? Nevite nekdo ?

V dielenskej príručke sa píše minimálny tlak 3,5bar alebo teda 0,35MPa

 

btw: kde ti to merali a koľko ťa to vyšlo? 

  • Autor

Ja se prave docetl ze pro posilovac by melo byt - 0,8bar Takze jsem objednal manometr - v okoli nikdo nema - s rozsahem -1 - 0bar a jak dojde tak jdu na to... Pak napisu ;-)

to je tlak nafty ..on chce podtlak vývěvy..

  • 2 měsíce později...

Měl jsem dělší dobu problém se škubáním motoru mezi 2000 až 2500 otáčkama. Zjistili jsme,že tandem dává malý tlak než předepisuje výrobce.Měl jsem taky čerpadlo LUK, Škodovka ho vynáhradovala Boschem a musím říct,že mám klid:-) 

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Nakonec jsem sehnal levně Bosche a rozdíl je znát :-)

  • 5 měsíců později...
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

 

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

 

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tandem je LUK ?

  • 2 roky později...

Trochu out of date... ja vim ;)

 

Kdyz to sici, tak by to mohla byt hadice a nebo soucasti vedeni. V kombinaci zimy a unavy materialu mi praskl plastovy natrubek a prisaval vzduch. Po utesneni vse brzi a EGR prestal hlasit chybu. Podle tveho popisu bych problem taky cekal na zacatku podtlakove soustavy.

Upraveno od Coala
chyba

  • 7 let později...

Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.

 

Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html

 

Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html

 

Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?

P1190596.JPG

P1230993.JPG

P1240026.JPG

P1250196.JPG

  • 2 měsíce později...

Plechové těsnění jsem vyměnil za nové plechové těsnění.  Bohužel jsem zjistil, že tandemové čerpadlo už sundával někdo přede mnou a strhl oba M6 závity v hlavě na těch dolních šroubech.  Drželo to na o něco delších šroubech na pár závitech.  Na hloubku originálních šroubků už v hlavě žádný závit není.  Ten horní M6 šroub se mi podařilo utáhnout na 10 Nm podle dílenské příručky, ale ten spodní šroub se mi protočil.  Na první pohled to zatím těsní, ale chtěl bych to opravit pořádně.  Daly by se ty M6 závity v hlavě motoru opravit něčím takovým? https://www.365tools.cz/nastroje-na-opravu-zavitu/sada-na-opravu-zavitu-m6x1-v-coil

 

Jak hluboko tam můžu vrtat, abych neprojel skrz?

P1250302-dtail.png

  • 3 týdny později...

Zbytek původních M6 závitů jsem odvrtal 6mm vrtákem, vyřezal jsem tam M7 závit a dal tam M7 šrouby.  Díry pro šroubky v čerpadle měly jen 6,5mm, tak jsem je převrtal 7,5mm vrtákem.  Do originálního plechového těsnění se M7 šrouby vlezly v pohodě.

P1250525.JPG

P1250527.JPG

P1250530.JPG

P1250560.JPG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.