Chosse tdi Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 Kluci, jelikož mám nějakej tupej nástup brzd, tak mám podezření na netěsnost podtlaku od tandemu, nebo tandem. Nátrubek mám OK, verzi mám LUK a hledal jsem na netu a dělá se opravná sada, máte s tím někdo zkušenost ? Odkaz je na poláky ale dělá to i bosch-servis... http://www.dieselparts.pl/vacum/vacum2.pdf Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 má to vůbec cenu řešit? ten Luk je na prd.. pokud ti z něho nezačne chcát nafta, tak se ti vyviklá nátrubek... radši sežen bosch a máš klid.. ten je konstrukčně řešen o dost líp.. ten podtlak se dá změřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 8. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Diky za nazor. Pokud bych teda sehnal starsi Bosch a udelal na nem repas tak by to bylo 100% A k mereni podtlaku - vis o tom vice informaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 8. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Takze cena te sady cca 500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) ne stačí když seženeš starší + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas... k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně Editováno: 9. Březen 2014, autor: -honza_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 9. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Presne tak to chci udelat,necham zmerit a pak se uvidi jak dal ;-) Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 19. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Hodnota - 0,8 bar je dstacujici? Nevite nekdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 V dielenskej príručke sa píše minimálny tlak 3,5bar alebo teda 0,35MPa btw: kde ti to merali a koľko ťa to vyšlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 25. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Ja se prave docetl ze pro posilovac by melo byt - 0,8bar Takze jsem objednal manometr - v okoli nikdo nema - s rozsahem -1 - 0bar a jak dojde tak jdu na to... Pak napisu ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 to je tlak nafty ..on chce podtlak vývěvy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan1510 Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Měl jsem dělší dobu problém se škubáním motoru mezi 2000 až 2500 otáčkama. Zjistili jsme,že tandem dává malý tlak než předepisuje výrobce.Měl jsem taky čerpadlo LUK, Škodovka ho vynáhradovala Boschem a musím říct,že mám klid:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 23. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 Nakonec jsem sehnal levně Bosche a rozdíl je znát :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasmu Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt? Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu? Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 3. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Tandem je LUK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coala Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 (editace) Trochu out of date... ja vim Kdyz to sici, tak by to mohla byt hadice a nebo soucasti vedeni. V kombinaci zimy a unavy materialu mi praskl plastovy natrubek a prisaval vzduch. Po utesneni vse brzi a EGR prestal hlasit chybu. Podle tveho popisu bych problem taky cekal na zacatku podtlakove soustavy. Editováno: 15. Únor 2017, autor: Coala chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 20. Červenec 2024 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2024 Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku. Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej. Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej. Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km. Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape. Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří. Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění. Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla? Nebo se to dá i nějak zkombinovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 22. Září 2024 Sdílet Vloženo 22. Září 2024 Plechové těsnění jsem vyměnil za nové plechové těsnění. Bohužel jsem zjistil, že tandemové čerpadlo už sundával někdo přede mnou a strhl oba M6 závity v hlavě na těch dolních šroubech. Drželo to na o něco delších šroubech na pár závitech. Na hloubku originálních šroubků už v hlavě žádný závit není. Ten horní M6 šroub se mi podařilo utáhnout na 10 Nm podle dílenské příručky, ale ten spodní šroub se mi protočil. Na první pohled to zatím těsní, ale chtěl bych to opravit pořádně. Daly by se ty M6 závity v hlavě motoru opravit něčím takovým? https://www.365tools.cz/nastroje-na-opravu-zavitu/sada-na-opravu-zavitu-m6x1-v-coil Jak hluboko tam můžu vrtat, abych neprojel skrz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 13. Říjen 2024 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2024 Zbytek původních M6 závitů jsem odvrtal 6mm vrtákem, vyřezal jsem tam M7 závit a dal tam M7 šrouby. Díry pro šroubky v čerpadle měly jen 6,5mm, tak jsem je převrtal 7,5mm vrtákem. Do originálního plechového těsnění se M7 šrouby vlezly v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.