Přejít na obsah

Tandemové čerpadlo u 1,9 Pd - repas


Doporučené příspěvky

Kluci, jelikož mám nějakej tupej nástup brzd, tak mám podezření na netěsnost podtlaku od tandemu, nebo tandem. Nátrubek mám OK, verzi mám LUK a hledal jsem na netu a dělá se opravná sada, máte s tím někdo zkušenost ? Odkaz je na poláky ale dělá to i bosch-servis...

 

http://www.dieselparts.pl/vacum/vacum2.pdf

 

 

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne stačí když seženeš starší  + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas...

k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně

Editováno: , autor: -honza_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

 

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

 

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

Trochu out of date... ja vim ;)

 

Kdyz to sici, tak by to mohla byt hadice a nebo soucasti vedeni. V kombinaci zimy a unavy materialu mi praskl plastovy natrubek a prisaval vzduch. Po utesneni vse brzi a EGR prestal hlasit chybu. Podle tveho popisu bych problem taky cekal na zacatku podtlakove soustavy.

Editováno: , autor: Coala
chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.

 

Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html

 

Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html

 

Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?

P1190596.JPG

P1230993.JPG

P1240026.JPG

P1250196.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...