Přejít na obsah

Tandemové čerpadlo u 1,9 Pd - repas


Doporučené příspěvky

Kluci, jelikož mám nějakej tupej nástup brzd, tak mám podezření na netěsnost podtlaku od tandemu, nebo tandem. Nátrubek mám OK, verzi mám LUK a hledal jsem na netu a dělá se opravná sada, máte s tím někdo zkušenost ? Odkaz je na poláky ale dělá to i bosch-servis...

 

http://www.dieselparts.pl/vacum/vacum2.pdf

 

 

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne stačí když seženeš starší  + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas...

k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně

Editováno: , autor: -honza_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

 

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

 

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

Trochu out of date... ja vim ;)

 

Kdyz to sici, tak by to mohla byt hadice a nebo soucasti vedeni. V kombinaci zimy a unavy materialu mi praskl plastovy natrubek a prisaval vzduch. Po utesneni vse brzi a EGR prestal hlasit chybu. Podle tveho popisu bych problem taky cekal na zacatku podtlakove soustavy.

Editováno: , autor: Coala
chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.

 

Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html

 

Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html

 

Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?

P1190596.JPG

P1230993.JPG

P1240026.JPG

P1250196.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Plechové těsnění jsem vyměnil za nové plechové těsnění.  Bohužel jsem zjistil, že tandemové čerpadlo už sundával někdo přede mnou a strhl oba M6 závity v hlavě na těch dolních šroubech.  Drželo to na o něco delších šroubech na pár závitech.  Na hloubku originálních šroubků už v hlavě žádný závit není.  Ten horní M6 šroub se mi podařilo utáhnout na 10 Nm podle dílenské příručky, ale ten spodní šroub se mi protočil.  Na první pohled to zatím těsní, ale chtěl bych to opravit pořádně.  Daly by se ty M6 závity v hlavě motoru opravit něčím takovým? https://www.365tools.cz/nastroje-na-opravu-zavitu/sada-na-opravu-zavitu-m6x1-v-coil

 

Jak hluboko tam můžu vrtat, abych neprojel skrz?

P1250302-dtail.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zbytek původních M6 závitů jsem odvrtal 6mm vrtákem, vyřezal jsem tam M7 závit a dal tam M7 šrouby.  Díry pro šroubky v čerpadle měly jen 6,5mm, tak jsem je převrtal 7,5mm vrtákem.  Do originálního plechového těsnění se M7 šrouby vlezly v pohodě.

P1250525.JPG

P1250527.JPG

P1250530.JPG

P1250560.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...